DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Hz.Yusuf – Çizgi Film

Posted by Site - Yönetici Şubat 27, 2008

Hz.Yusuf cizgi film

7 Yanıt to “Hz.Yusuf – Çizgi Film”

  1. vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay peygamberlerimiz çokkkkk ama çokkkk deyerlidir unutmayınız

  2. büşra said

    güzel olmuş ama peygamberlerin
    hepsini koyun
    walla
    bnde kardeslerimde bu sitenin takıpçısıyız çok üperrrrrrrrrrrrrr
    allah razı olsn bu siteyi yapanlardan dualarımız sizinle

  3. büşra said

    wlla yine ben mesaj yazıom güzel ama geliştirilmeli bence iiiiiiiiii olur israille ilgili kampanya fln yaparsanız iiii olur

  4. betül said

    bence:bu site çok güzel olmuş hem bizi hemde kendinizi bilgilendirmiş olmuşsunuz.
    Tek kelime ile harika.

  5. hatice said

    sitenizi ilk defa ziyaret ettim ve çok memnun kaldım.Allah hazırlayan bütün ekipten razı olsun.en büyük duam da sizleri cennet-i ala ile mükafatlandırsın.amin…

  6. enes said

    ooooooooooo çok güzel bir çizgi film ama çok uzatmalarını tavsiye ederim

  7. Bence yani kuzenim ile ben bunu 2 kez izledik ve çok güzel ellerine sağlık tek kelimeyle süper ….ben söylicek söz bulamıyorum…………. ÇOK TEŞEKKÜRLER……………….

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 303 takipçiye katılın

