DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Çağrı Filmi – The Message Tek Parça Full İzle

Posted by Site - Yönetici Şubat 28, 2008

Çağrı Filmi – The Message – Tek Parça – Full İzle

181 Yanıt to “Çağrı Filmi – The Message Tek Parça Full İzle”

  1. mesut said

    mükemmel bir site emegi gecenlerden Allah razı olsun.Bunun gıbı bır cok mevkılerde de dınımızı sevdırmemız anlatmamız gerekıyor..Ben bır müzisyenım ayrıca bır akademısyen bu sıteyle karsılastıktan sonra bu kadar guzel duyguları kaybettıgım benlıgımı yenıden buldum.bu suhurda hayatımızı surdurmek cok onemlı.Kalıtelı olmanın tek formulu ıslam ve bilgi.saygılarımla

  2. Admin said

    Mesut bey, Bu guzel yorumunuz icin tesekkur ederiz. Allah cumlemizden razi olsun.

  3. sıracetin said

    çok mükemel bir film herkese tavsiye ederim

  4. mustafa said

    Başta rahmetli yönetmen mustafa akkad olmak üzere emeği geçen herkesten allah razıolsun diyorum ve bu filmde müslüman olmayan oyuncularada hak teala inşallah hidayet vermiştir diyorum ve müslüman olmalarını diliyorum rabbimden ve bu siteyi kuran lardanda allah binlerce kere razı olsun diyorum sağolsunlar var olsunlar……..saygılarımla…

  5. ufuk erzurumlu said

    Evet..Ayet i celilede Rabbimiz sevgili Allahımız bize mealen buyuruyorki ”siz sizden öncekilerin çektiklerini çekmeden cennete girebileceginizimi sanıyorsunuz?”Rabbimiz onun rızasını gözeten onunlabirlikte olan ve onun için dert çekmeyi dileyen kullandan etsin.Ayrıca dinimizi bilelim kulaktan dolma dini bilgiler hem bizi hemde Resurullahı üzer okumak ve amel noktasında tatbik.Bütün melese budur
    Allahımıza(c.c) emanet olasın
    Erzurumdan tüm müslümanlara bin selam

  6. bilal said

    her baktığımda ağlarım

  7. bilal said

    allahc.c.onlardan razı olsun

  8. izzet said

    keşke hiç bitmese

  9. kaan said

    allah razı olsun allah c.conlardan razıolsun

  10. kaan said

    tam bana göre bir site cok güzel olmus tesekkür ederim ben 7-b sınıfına gidiyorum allah için dua edin allah ne muradınız varsa versin allah sizden razı olsun

  11. hüseyin said

    canlar elinize sağlık güzel olmuş site o zmanlar islamıyet için düşmanlar karşi direnmişler can vermişler bedel vermişler bügünler için şehit olmuşlar .şimdi ise birbirimizi yemekten başka ne yapıyoruzki .islamiyeti bölmeye çalişiyorlar,araplar bakiniz bir tarafta şii ve sünni ayrılmiş .birbirlerini öldüryorlar
    yalanmı gercek bu ALLAH yardımcımız alsun yolumuz ehlibeyit yolundan ayrılmasın ; ALLAH BİR MUHAMMET ALİ; aşkını

  12. serkan said

    Ben size ve bu siteyi kuranlara Allah razi olsun inan bu site hem genclige hemde bilmiyenlere cok faydali ve cok yararli olacaktir ben bizzat cok sevdim ve izledim herkesin izlemesini de isterim Allah butun muslumanlarin yardimcisi olsun Allaha emanet olun

  13. gül said

    öncelikle filmi yapanlardan Allah razı olsun. ömrümde gördüğüm filimlerin en güzeli her defasında beni ağlatır sizleride teşekkür ederim en son küçükken bakmıştım tam olarak sağolun..SELAM VE DUALARLA.

  14. erhan inci said

    başta emeği geçen herkesten Allahu teala razı olsun ve bütün islam ülkesinin miraç kandili mübarek olsun

  15. erdem said

    gerçekten muhteşem allah emeği geçenlerden razı olsun

  16. mikayil said

    gecekten cok güzel islamıyetın dogusu şimdiki insanlarsa haram gunah ne oldugunu bılmıyorlar bırbırnın kalbınıkırarlar

  17. ibrahim said

    alah razı olsun çok güzeldahadevamı yıkmu kardeşlerim

  18. yunus emre said

    harika bır sıte gercekten tam bir islam sitesi bende şimdi çağrı filmini izliyorum teşekkürler

  19. akif said

    Allahın selami ve rahmeti hepinizin üzerine olsun .
    Ramazanı şerifiniz mübarek olsun.
    gercekten filmi yapandan Allah Azze ve celle razı olsun .
    Mekani cennet olsun inşAllah.
    Baki olan Allah’dır ,, insan ise aciz ve fani .

  20. hakan said

    çok güzel bir kanal allah sizlerden razı olsun dinimizi ümmeti muhammede anlatmak gerekiyor başarilarinizdan dolayı sizlerden allah rzı olsun

  21. tolga said

    elinize saglık gercekten mükemmel olmus “Allah Razı Olsun”
    Tam ekran yapma sansımız varsa yaparsanız sevinirim.
    bütün müslüman kardeslerımın ramazan ayı hayırlı ve ugurlu olsun.

  22. gürsu said

    Bu film izlenmesi gereken bir film.ben bu filmi izlerken gözlerimden yaşlar geliyor ve o gün keşke bende orda olsam peyganberimiz efendimiz Muhamemmed(s.a.v.)diyorum.ama süper bir yapıt.allah cümlenizden razı olsun.

  23. asiye said

    Evet bende bu güzel yorumlara katılıyorum.Bu filmi izlediğim zaman
    aklıma taha bey geliyor.(o HERKESİN PEYGAMBERİ)isimli albümünü geçen ramazanda almıştım.o güzel hislerle yazılmış albümün ilham kaynağını nereden aldığı belli gerçekten tebrik ediyorum onu dinlerken çok duygulanıyorum.
    Reha yepremin muhteşem etkileyici sesiyle
    dinlemek ayrı bir güzellik taha beyin yorumlaması apayrı bir güzellik allah razı olsun onlardan.

  24. metin nergis said

    islama en güzel hizmet bu olsa gerek her şey içten ve mükemmel bu filim bin kerede izlense yine aynı şevkle izlenir.ALLAH hepinizden razı olsun

  25. Aydın said

    Selamunaleyküm fatih üniversitesinde okumaktayım.Çagrı filmini izledim ve çok begendim.Alah rahmeti vebereketi üzerine olsun

  26. hakan said

    ezelinden belli izlerim çok güzel nemutlu bizim gibi insalara ne güzel dinimiz var mükemmel olmuş ellerinize sağlık ALLAHIm daima yardımcımız olsun

  27. teo23 said

    slm cokk guzel bi filmmm hep izlememe ragmen yınede izlioy yaa cokk begenıorumm ALLAH(C.C)bunu hazırlayanlardan we izliyen kardeslerımden razı olsunnn selam aleyküm. . .

  28. YILMAZ FİLİZ said

    EVET : İslamiyetin doğuşu ancak böyle anlatılabilirdi; ve ancak böyle anlaşılabilirdi, bu videoyu izlerken islamın ve doğruluğun eşit olduğunu görüyorum… ”İSLAMİYETTEN KORKMAYIN” Hakimiyet ALLAH’ın dır. Kurtuluş islamdadır
    ”İNNED-DİNE İNDELLAHİL İSLAM”
    Herkes için hoşgörü herkese teşekkürler

  29. muhammed küçüktaş said

    hz hamza nerde ben orda bu fılmı hazırlayanlara ve bızlere gosterenlerden allah razı olsun can feda olsun resule can feda olsun hamzaya heryerde ancak islam dini hakım dır

  30. meyrem said

    selamın aleykum ya ben yenıyım bırı yardımcı olsa su an bu msjı dene amaclı gönderıyorum

  31. izzet said

    ben izet tüm gönlünce islam aleminin ramazanı mübarek olsun. ve cuma günü gadir gecesi için rabbime bin şükür olsun, diyorum ve işşallah tüm müslüman kardeşlerim bu genin kıymetini bilirler ve bu bin aydan hayırlı olan geceyi namaz ve niyazla geçirmesini diliyorum ALLAH tüm ibadetlerimizi bizden tam kabul etsin . diyorum çağrı filmi için sonsuz teşekürlerimi iletiyorum………….

  32. erhan said

    hepinize sevgi ve saygılar benimde film hakkında görüşüm gerçekten inanılmaz duygulara götürüyor birde seslendiren karakterlerin sesleri de çok etkileyici zaten burada da film mi ayrı bir hava katmış onlardan da allah razı olsun şimdi böyle enfes sesler yok ayrıca oyuncularda hakedmişler hepsinden Allah c.c razı olsun

  33. kaankara said

    sitenizdeki bilgi ve hizmetleriniz için teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim.saygılarıma esenlikle kalın imza.kaankara

  34. ibrahim said

    ALLAH, tüm müslüman aleminden razı olsun.Böyle bir site insanlık yararına çok ama çok faydalı olacak YÜCE ALLAH,BİZİ İSLAM YOLUNDAN AYIRMASIN.Yüreği,gözleri ve kalbi kötü olmuş.İnsanlarıda ALLAH ıslah etsin.İNŞALLAH doğru yolu yani islam dinini bulurlar.ALLAH RAZI OLSUN BÜTÜN MÜSLÜMAN ALEMİNDEN
    SADAK ALLAHÜL AZİM

  35. hac osman said

    allah sitemizden razıolsun büyle ğüel dinifilim leriyayına koydgu için bu filimi ne kadar izlesem doyamıyorum çok çok çok ğüzel birfilim beni ozaman na ğütürüyor her izlediğim de ağlamak ğeli yor içim den allah heppinizden razı olsun saglarımlaaaaaaaaa hac osman urfalı

  36. şahin said

    kardeşim filime bişi dediğimiz yok saolun amma seyredeyim derken boyun fıtığı oldum içine düştüm monitörün neden tam ekran olmuyo neden biz müslüman toplumlarının işleri hep böle yarım yamalak allaha emanet olun

  37. alper said

    güzel bir filim allah razı olsun

  38. ikra said

    emeginiZdeb dolayi cok cok tsk ederim flimler super filimler tam ekran olsaydi daha hos olurdu rabbim hepinizden razi olsun

    not:
    bu filimleri kendi siteme nasil koyabilirim yardimci olursaniz cok seviniriz. ikr@

  39. mehmet sait said

    allah tüm MÜSLÜMANLARDAN RAZI OLSUN FİLİM İSLAMİYETİ TANITMAK AÇISINDAN ÇOK GÜZEL ALLHA BU SİTEYİ YAPANDAN RAZI OLSUN (AMİN)

  40. anı said

    Hakim andada; kötü şartlardada mücahitler, gözünü kırpmadan canlarını verebileceklerini fiilen ispat etmişlerdir.Müslüman mücahitlerinde müslüman mücahitler gibi ne kadar büyük kahramanlar olduğu anlaşılmıştır… Bunun yapımcısında yayınlayandan ALLAH razı olsun Bir şey ancak ve yanlız ALLAH için olursa makbul ve güzel ki bunun ismi ihlastır. tüm islam aleminin ramazan bayramı mübarek olsun.

  41. esra nur said

    çok güsel bi dini belgesel ne çok zorluklar geçirmişler yaa biz o zman olsaydık ne yapardık acaba öyle cahilken alah onlara sab ır vrmiş

  42. herkese selamün aleyküm o büyük hatemül enbiyanın hayatın yaşayışını anlayıp uygulamaya çalışalım vede en önemlisi çocuklarımıza öğretelim yine pegamberimizin(sav) uyguladığı yöntemlerle.hepiniz ALLAH’a emanet olun yapımda ve yayımda emeği geçenlerden ALLAH razı olsun hatemül enbiyayla beraber olsunlar.

  43. muhammet said

    çok güzel yapmışlar allah razı olsun.selamün aleykum

  44. musavarol said

    İman hem nurdur, hem kuvvettir.Evet, hakiki imanı elde eden adam, kainata meydan okuyabilir ve imanın kuvvetine göre hadisatın tazyikatından kurtulabilir.”Tevekkeltü alallah” der,sefine-i hayatta kemal-i emniyetle hadisatın dağlarvari dalgaları içinde seyran eder.Ozaman da öyleymiş ,bugün de böyle süfyanlar ve cehiller yine varlar.Önemli olan bunlara karşı sahabe gibi olmak (sıdk,sadakat,sebatkar ve tesanüd)gerektir.

  45. gürol said

    allah razı olsun anlardan ve anların yolundan gidenlerden ki bizi bıgünlerimizi bahsettiler

  46. kübra said

    allah razı olsun çokkk gzel olmuş filmi çok duygulandım biliyorumki hergn iyiler kazanacaktır

  47. İZMİR İBRAHİM said

    ALLAH RAZI OLSUN BU FİLİMİ YAPANLARDAN DİNİMİZİN BÖYLE GÜZEL FİLİMLERLE YAYILMASINDAN ÇOK SEVİNİYORUM BEN ÇOK ŞÜKREDİYORUM RABBİMİZE ALLAH (C C) SİZİ KÖTÜ İŞLERDEN KORUSUN ALLAH BİRDİR. PEYGAMBERİMİZ HZ MUHAMMET ONUN RESULUDUR. ALLAH’U AKBAR LE İLAHA İLLALLAH MUHAMMEDEN RESUL ALLAH

  48. ALLAH RAZI OLSUN TÜM KRDEŞLERDEN ALLAH YAR VE YARDIMCILARI OLSUN SELAMETLE BU SİTTEYİ ÇOK BEYENDİM

  49. ercan said

    hamdolsun sizin gibi kardeşler var HAZ.ALLAH,TAMAMINA ERDİRSİN

  50. ahmet said

    videoları tam ekran yayınlarsanız çok daha güzel olacağını düşünüyorum

  51. cevdet said

    Islam dinini tanitmak icin güzel bir calisma

    emegi gecen müslüman din kardeslerimize

    tesekkür ederim ALLAH razi olsun.

  52. ozan said

    islamiyetin doguşu filmini busiteye ekliyenlerden ALLAH tarı olsun…ya buu film 3 bölümden oluşmuyomuydu?

  53. eyüp cankit said

    ALLAH BİNLERCE KERE RAZI OLSUN BU SİTEYİ KURANLARDAN DA SİTEYİ ZİYARET EDENLERDEN DE ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN SELAMETLE

  54. mehmet said

    bu ekran büyümüyormu?

  55. mehmet said

    ya yorum yapayaım dedim sayfa gitti baştan birdaha beklicem

  56. W3 said

    Büyük ekran izlemek isteyen arkadaşlar Ekranın Köşesindeki Google Video Butonuna Tıklayıp Açılan Sayfada Büyük Olarak İzleyebilirler.

  57. ayla said

    selamunaleykum butun musluman kardeslerime ben fransada yasiyorum.bu filimi cok severek izliyorum agliyorum keske ah keske ben peygamber efedimizin zamaninda olsaydimda gorebilseydim keske tas olsaydim havvan olsaydim butun acilari cekseydimde onun zamaninda olsaydim diyorum onu cok seviyorum hep dillimde kalbimde icimde annam babam sana feda olsun ya resul allah ne guzel bir sey bu sozu soylemek ama ginede sansliyim biz muslumalar cok sansliyiz cunku biz anne ve babasi musluman olanlarin evlatlariyiz ya annesi babasi musluman olmayanlar ne yapsin on

    larin isi daha cok zor bi de 40 yasindasin diye bir siir o da cok guzel allaha emanet olun

  58. ASİYE said

    LA İLAHE İLLALLAH MUHAMMEDUN RESULULLAH..

    Yarabbim yaratmış olduğun şerli insanların şerrinden sana sığınırız…

  59. ibrahim said

    Allah binlerce kez razı olsun sizden bu filmi dünya kainat izlemeli hakikatı bir an önce görmeli allah tüm müslaman alemini imanlı bir şekilde ölmeyi nasip etsin

  60. apbas said

    şüyle filmeri izleyince ibadetlerimi hiç eksigiolmadan yapmak geliyor bi çogumuz bu ve bunungibi filimleri izleyince kendimizi müslümandan bile sayamıyoruz malesef- ALLAH RAZI OLSUN bu sitede kakkısı olanda herkese tavsiye ederim

  61. adem tavşan said

    BU SİTEYİHAZIRLAYANLARDAN ALLAH(cc)RAZI OLSUN.BEN BİLGİSAYARI VE İNTERNETİ YENİ ALDIM ÇOCUKLARIM İÇİN SİZİN SİTENİZİ BULDUM (ARTIK BİZİMDE SİTEMİZ) FİLİSTİNDEKİ KARDEŞLERİMİZİN ALLAH(cc)YARDIMCILARI OLSUN

  62. Adem kardesim yorumunuz icin tesekkur ederiz, Cocuklar icin sitemizde cok guzel videolar var, insaallah faydasini gørurler.Allaha emanet olun.

  63. yunus said

    çok güzel bir belgesel. muhteşem

  64. islam said

    islama ışık tutacak bir filim.Allah razı olsun.müslüman kardeşlerimin yararına olacağını düşündüğüm yeni bir site hazırladım
    http://site.mynet.com/islamiyettr/islam/index.htm

  65. Cemal DERELİ said

    Herkes ne güzel demiş.

  66. bekir said

    slm her kim uğraş verip bu şekilde bu güzel filmi bizlere izleme imkanı sağladıysa ALLAH onlardan razı olup bol rızk ve yuvalarına huzur bereket versin bekar olanlarada ev kurmayı nasip etsin her izleyene slm eder bu yapımda emeği geçen tüm çalışanlara teşekkür ederim ALLAH’a emanet olun selamlar.

  67. yunus said

    çok guzel özellikle çagrı filmi

  68. Alper said

    selamın aleyküm.bencede film tek kelimeyle müthiş.böyle bir zamanda bizi ayakta tutuyo.yapımcılarından Allah razı olsun.Allah’ın sekamı üzerinize olsun.

  69. tanju said

    selamın aleyküm.size birşey sormak istiyorum.çağrı film müziği nereden elde edebilirim.temin edebileceğim biryer varsa veya sizde varsa gönderebilirmisiniz.allah razı olsun.allahın selamı üzerinize olsun…

  70. Aleykumselam Tanju, Cagri film muzigi bizde yok, nerden temin edebilirsiniz inan bende bilmiyorum,internetten bir arastirin belki bulursunuz.
    Allaha emanet olun.

  71. duygu said

    süpermişş

  72. ali haydar said

    allah yar ve yardımcımız olsun….

  73. çok güzel bir site devamını bekliyoruz

  74. DİLARA said

    gerçekten bu siteyi hazırlayan herkeze saygılarımı sunarım…. DİLARA KARACA

  75. EĞER ÖĞRETMENLERİMDEN BİRİ OKUYOR İSE BENİ DUYSUN BU SİTE HARİKA D*İ*L*A*R*A* K*A*R*A*C*A*

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ÂBİDİNPAŞA İLKÖĞRETİM OKULU^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ 6/A^^^^^^^^^^^^

  76. ezgi candan said

    idare eder

  77. tatar ramazan said

    KENDİN İÇİN DAİMA HAYIRLISINI İSTE HİÇ BİR ZAMAN KISKANMA

  78. TOPRAK said

    dostlar bu güzel sitelere gireriz Allah aşkı yakar dünyadan çekiliriz sanki çok gzl ruh haline bürünürüz ne varki dünya hayatına döndüğümzde asıl savaş başlar nasılki peygamber efendimiz ve onun yolundan gidenler savaşmışsa bizde şeytanla onun askerleriyle ve en önemlisi nefsimizle savaşırız önemli olan bu sitelere sık girip nefsimizi durduralım Allah şüpesiz sonsuz bağışlaycıdır

  79. ugur said

    eşhedüen laailaheillalah ve eşhedüennemuhammeden abdühü varesulühü…

  80. müslime said

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

  81. sınıfça izledik çok mükemmel

  82. sınıfça izlemenize bizlerde cok menmun olduk, Allaha emanet olun.

  83. Rap Star said

    ewt cok yararlı flimmiş

  84. alalahu cc sizin gibi insanlardan gurur duyuyor.sizin gibi olsaydı yeni nesil bu ülkenin sırtı yere gelmezdi.kardeş kardeşi öldürmezdi.

    ben 12 yaşında bunlardan utanç duyuyorum.
    çağrı filmini izledikçe islamiyetin ne zorluklarla kurulduğunu anlatıyor.fakat biz bu ülkenin değerinin 100/10nu
    veremeyiz.allah“ın selamı sizlerle olsun.veysel karani,musab çok çok güzel.
    ben rümeysa kılınçarslan

  85. Sevgili Rumeysa, insaallah Allahu teala hepimizden razi olur,Sizin gibi duyarli nesiller insaallah islam bayragini en guzel sekilde tasiyip onu layik oldugu yerlere gøturecektir.Evet musab bin umeyr cok guzel bende zaman zaman dinliyorum ve agliyorum, su halimize sukretmiyoruz,bu nimetlerin hesabini nasil verecegiz ? Musab bin umer (r.a)sehit oldugu zaman uzerine ørtecek birsey bulamiyolar ve otlarla ørtuyorlar.bizim halimiz nice olacak, yemek begenmeyiz,giyecek begenmeyiz, vay efendim modali olacakmis, markali olacakmis vay vay vay halimize. Allah bizleri islah etsin. Rumeysa yorumun icin tesekkur ederim.

  86. mehmet said

    abıcım emgıne saglık cok tesekkur edıoyorum yuce ıslam olan dınımızın nası ve ne mucadeleler vererek yastıldıgını sende gostermıs oldun allah razı olsun sendende cumlemızdende…

  87. sizlerden allah razolsun çok guzel

  88. BU FLM HERKE DAVSIYE EDIYORU VE ÇOK ÇOK GUZEL OLMUŞ HERKEZİN ELINE SAGLIK

  89. haberınız olsunkı bız annemızden babamızdan daha cok benımsedıgımız peygamberımız ve yeryuzunun sultanına uymakta cok acız kalıoruz yapanlara selam olsun selam olsun ıslamın gullerıne

  90. çokmukemel bir site her istedimi bulabiliyorum yapanlardan alah razıolsun devamını bekliyoruz ve takipediyoruz s.a.

  91. özcan kaçmaz said

    selamün aleyküm çok harika bir eser allah razı olsun arnavutlukdan özcan kaçmaz selamün aleyküm

  92. velat said

    çok güzel insanı insan oldununu ögretti

  93. celal said

    İslamiyetin nasıl yeryüzünde dağıldığını.Herkes bilmeli.

  94. HAMDULLAH said

    Şunu bilmemiz gerekirki insanlığın,alemin tek bir rabbi var ve bizde onun kullarıyız ve bizler kardeşiz kendimizi kazanalım sahte kimliğimizden cıkıp gercek kimliğimize kavuşalım allahın birliğine bütünlüğüne şahidiz imadedlerimizi yerine getirelilim. sevelim sevilelim.. bize bu duyguları yaşatan başta site yönetiçilerine vede emeği yecen herkeze tşklerimi sunarım ve son olarak şunu söylemek istiyorum cağrı yani islamiyetin doğuşu filmi 9 yaşımdan beri izlerim şuan ki yaşım 33 bir nebzi olsun yüreğimde gözümden soğumadı ve herkeze izlenlilmesi için tavsiyede bulunuyorum. allaha emanet olunuz….batmanlı

  95. eres said

    cok güzel

  96. selim said

    s.a cok güzel bi film herkese tavsiye ederim izleyen ve izlettirenden allah razı olsun

  97. mehmet said

    bu siteyi kim yaptıysa ALLAH onlardan razı olsun ne muradı varsa versin.Çok güzel bişey

  98. GÜNEŞ DEMİR said

    Hiç bir kitap yada filim İslamiyetin doğuşunu ve peygamber efendimizi hayatını bu kadar güzel anlatamazdı bize Allah bu fimde emeği geçen herkesten razı olsun

  99. harun vanlı said

    ALLAH C.C SEVİYORUM

  100. kadir demir said

    ben çağrı filminin allah tarafından günümüz insanların bir hediyesi olduğunu düşünüyorum.film beni peygamber dönemine götürdü.İSLAM DİNİ Hakkında olumsuz düşünceleri olan herkese tavziye ediyorum.Özellikle hz.hamza rolünde oynayan anytony karizması ile filme ayrı bir büyü kazandırmıştır.ALLAH filmi yapan oyunayan emeği gecen herkesten razı olsun.MÜZİKLERDE filmi çok güzel taşımış.

  101. mehmet can said

    it is perfect film

  102. tekin said

    ben bufilmi cok izledim her izlediyimde ilkizlediyim gibi buyuk heyecanla izliyorum bugune kadar gelmiş gecmiş filimlerin en mukkemmeli yapanlardan oynayanlardan ve bu siteye bu filmi koyanlardan allah razi olsun saygilarimla

  103. cümleten selamün aleyküm kardeşlerim çağrı filmini daha önce tek başıma izlemiştim çok güzeldi çokda etkileyici gerçekten ALLAH razı olsun Musa hocamızdan bize yani tüm sınıfa izletirdi muhteşemdi bütün insanlara tavsiye ederim

  104. murat güler said

    tek kelimeyle’SÜPER’

  105. ff said

    bana özeti alzım yazacak var mı

  106. sait ökten said

    gercekten cok gzel allah hepinizden razı olsun allah bizide onlardan eylesin

  107. hüseyin çelebi said

    bu filimi çeken rahmetliyi unutmayalım ruhuna okuyalım sizdende ALLAH razi olsun günah haneniz boş gönlünüz hoş olsun

  108. Emre said

    Allah razı olsun çok güzel dini paylaşım sitesi. emeğinize saygı duyuyorum.

  109. meryem said

    ALLAH SİZDEN BİNLERCE RAZI OLSUN.GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ.

  110. cengiz said

    ıspanyol bır kardesımız muslumanlıgı ıncelemekte suan ve ıslamıyetı en ıyı anlatan fılm olan cagrı fılmının dvd sını nereden bulabılırız yardımcı olursanız sevaba gırersınız

  111. yusuf said

    hepinizden allah razi olsun aradğmız nerdeyse bütün filmleri bulabiliyoruz.

  112. bu siteye girince inanınkı sanki ahirzaman peygamberimizin arkasın yürüyorum bire bir gibi allah sizzlerden razı olsun böyle bir site kazandırdıgınız icin bu insanlıga herseke tavsiyye ederim selamünaleyküm

  113. Enes__MuSa said

    İlk basta sunu solemek ıstıorum.. ßu film içn emegi gecen arkadaşlara çoooookkk TeşkR Edermm……………..

    ____EnES__________________MuSa____

  114. muhammet said

    bunlar çok güzel dinlemeye başlarken bismaillah çekelim herkezi bu siteye bekliyorum evt bekliyorum

  115. nigar hoca said

    neden mesajımı sildiniz

  116. nezir said

    bu filmi yapandan ALLAH razı olsun çok güzelbir filmteşekürler

  117. demet said

    01 adanalı ahmet diyorki tüm yeni nesillerin ölümün olduguna inanıyorsak bu güzel insanları bilgilendirenlerden allah razıolsun

  118. TARSUSLUMEHMETDERKİÇOKSÜPERÇOKGÜZELOLMUŞALLAHMUSTAFAAKATTANRAZIOLSUNALLAHRAHMETEYLESİNALLAHMAKAMINIALİEYLESİN

  119. ilyas karadeniz said

    filmi yapanlardan allah razı olsun bütün ümmetimuhammet duaetsin çünkü allahutala efendimizin hayatının vilmini müslümanlara gösterriyo allah razı olsun bayburtlu ilyas ankaradan sovi ilyas duaedin

  120. recepvurur said

    bu flmi koyandan allah razı olsun

  121. ünzile said

    hayırlı cumalar dualar kabul olsun inşallah
    şuan çin in doğu türkistandaki müslüman türklere yaptığı zulüm yüce rabbim yanlarına bırakmasın zalim katil insanların. Geçen sene depremi verdi zalim çinlilere umarım daha büyük bir felaket verir o cenin yiyen her türlü haram hayvanın etini yiyen yazarken bile midem bulanıyor
    allah bizimledir allah koruyucudur
    öldürülen müslümanlar şehittir
    allah yardımcımız olsun
    cennete girmek kolay değildir,cehennemde gereksiz değildir

  122. ünzile said

    kötülerin kazanması için iyilerin seyirci kalması yeterlidir.

  123. ertan uzun said

    ALLAH razı olsun çoook güzel bir site

  124. RAMAZAN KILINÇ said

    Allah gücünüze güç katsın

  125. gül said

    tek kelimeyle süper allah emeği geçenlerden razı olsun

  126. sizlere çok teşkurler sizingibi kardeşlerimiz bu vidoylar hergün
    yayınların teşkurler

  127. hilal said

    emeklerinizden dolayı teşekkürler…)

  128. yunus said

    cok güzel allah yapalardan hepsinde razı olsun

  129. bu filmi yapanlardan allah razı olsun çok süper

  130. süper yaaaaaaaaaa

  131. turan said

    bu filmler çok güzül tüm müslümanlar birlik olsun

  132. turan said

    ben bursa karacabeye tüm kardeşlere slm yoluyorum

  133. yahya pekcan said

    bu fimleri yükleyenden ALLAH razı olsun

  134. mevlut said

    ALLAH.CC. razı olsun ALLAH.yolunda ugraşanlara

  135. mehmet genc said

    ALLAH razı olsun sızden ve sızıngıbı dın kardeslerımızden ALLAH yolundan vaz gecmeyelım ne olursa olsun ya dayanamıyorum kusura bakmayım goz yaslarımı tutamıyorum ALLAHA emanet olun mekkeden mehmet

  136. sufiii said

    öncelikle bu sitede tum emeği gecen muluman kardeşlerimden allah cc hu şanuhu hz.leri razı olsun ahirette ve ukba hayatlarında yar ve yardımcısı olsun peygamberimiz hz muhammet mustafa (s.a.v.)in şefaatine nAİL EYLESİN .KEŞKE GUZEL TURKİYEMDEKİ BUTUN İNSANLAR SİZLER BİZLER GİBİ OLSA TURKİYE DUNYANIN EN GUCLU ULKESİ OLUR.AMA BİZİM İNSANIMIZ ANLAMIYOR ALLAH CC HU HZ LERİ ONLARA TURKİYEMİZİN NE KADAR DEĞELİ OLLDUĞUNU GOSTESİN İNŞAAALH .SİZEDE PEYGAMBERİMİZİN CAN AHMEDİMZİN YA MUHAMMEDİMİZİN O MAHMUDUMUZUN GUZEL MUSTAFAMIZIN ÇAĞRI VİDEOSUN YAYINLADIĞINZ İÇİN COK COK TEŞEKKURLERİMİ SUNUYORUM ALLAH CC HU HEPİNİZDEN VESİTEYE GİRENLERDEN VEDE UMMETİ MUHAMMEDDEN RAZI OLSUN AHİRETTE YAR VE YARDIMCISI OLSUN.

  137. sufiii said

    DUA
    YARABBİ ZORDA KOYMA KULUNU
    HAİNLERE FISAT KILMA ZULUMU
    ZALİMDEN MAZLUMA VER FERMANI
    DUZENİMİZ BOZUK DUZENİMİZ BOZUK DUZELT YAAA RABBİ
    NE AFFIN OLUVERSİN NE SALIVERMEN
    ŞARTLI TAHLİYEYE BİR SON DE HEMEN
    ŞERBETLENMİŞ BEYİNLER DEĞİŞMEZ BİRDEN
    SOKAK MASUMUNU KORU YYAAAAAAAAA RABBİ
    EYLENCENİN TADI TUZU KALMADI
    HER BİR TARAFIMIZ MAGANDA DOLDU
    PİKNİĞE GİTMİŞTİ Mİ YAVRU CANINDAN OLDU HEDEF CAN OLMASIN KORU YAAAAAAA RABBİ
    HAKLARIMIZA SAHİP CIKIP ÇALDILAR
    ANA KIZA ORMANLIKTA KIYDILAR
    MASUMLAR AĞLADI O HAYIRSIZLAR GULDULER
    ADİL DUZENİ ONLARADA BİZEDE GOSTER YAAAAAAA RABBİ
    Ahmet karaman
    dua

  138. kayhan said

    allahın selemı üzerimizde olsun filmi izlemek gerçek imanın ruhunu saniyelikde olsa yaşatıyor ruhuma canabın hakkı helal edenler ya muhammet ya ali ya ömer ya hamza vs. bütün müslümanlara diyorum ki mesep farkını bırakın sadece allah için haçlılar bizden üstün değilki onlar böyle bir ayrışma içinde olmuyor niye biz bir iken bölünüyoruz. arabı kürdü çerkezi göçmeni alevisi zazası yörüğü vs. yanlışa bile yanlışla varılma la ilahe illallah muhammeden resullulah teşekkürler

  139. celal said

    allah sizden razı olsun kardeşim.site çok güzel ama biraz daha güzel olabilir.

  140. KÖKSAL.ŞİMŞEK said

    ENGÜZEL ŞEY İSLAMİYETİ GÜZEL BİRŞEKİLDE YAŞAMAKTIR YAŞAYANA NE MUTLU

  141. mehmet said

    kuran dınlemek ıcın sıtelere bakarken kesfettım burayı ama herseyın bı nedenı oldugu gıbı elbette bu sıte ıle tanısmamın da elbet vardır bı nedenı.gercekten cok anlamlı ve hayırlı bı ıs yaptınız. allah hepınızden defalarca razı olsun.her dua yerını bulur ve bu da bulacaktır.

  142. Vpşlam said

    bu filmi bize sunduğunuz için allah razı olsun emeği geçen herkezden

  143. naim said

    bu siteye emeği geçen herkezden allah razı olsun

  144. OSMAN said

    bu site çok güzel bunun gibi siteler bekleriz

  145. latex said

    selamun aleykum oncelikle bole bir siteye emek verdiniz icin sizleri kutlarim daha iyisi daha yenilik olmasi icin allahtan firsat temenli eder saygilar sunarim rabbim yar ve yardimcimiz olsun cumle mumunlerin ins saygilarimla

  146. beyza said

    site süper kardeşlerim allah razı olsun bu filmi
    izlerken hep duygulanıyorum begeniyorum saygılar

  147. tuncay said

    beyza bende çok duygulanıyorum sanki o anı yasıyormuş gibi oluyor insan allah rtazı olsun sitede emegi geçen herkese

  148. genckomtan said

    hocam emeği geçen herkesten allah razı olsun lütfen butür dini sitelerden bizi mahrum burakmayın

  149. gh said

    çok süper

  150. melisa said

    harika bir site ben çok beğendim ALLAH razı olsun mükemmel ALLAH herkeze nasip etsin bu güzel bir filmi herkezin izlemsini tavsiye ederim ben izledim çok beğendim işallah herkez bir gün müslüman olsun o zamanda müslümanlığın doğuşu olsun bu sefer ben müslümanlığın doğuşunun filmini ayarlıcam ALLAH razı olsun sizden çok teşşekkür ederim bütün hıristiyanların bir gün müsüman olurlar işde o zaman insanlara zarar vemeden yaşarız

  151. SUAYYİB said

    s a arkadaslar öncelikten allah sizden razı olsun bu sıteye geldınız ıcın ben tam bunu ızleyemedım ama bılıyorum zaten ALLAH BÜTÜN İSLAM ALEMİNE İMAN ZENGİLİGİ VERSİN SEYTANIN SERRINDEN KORUSUN AAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMİİİİİİİİİİİİNNNNNNNNNN ALLAHA EMANET OLUN

  152. Hanifi said

    GERÇEKTEN MÜKEMMEL BİR İSLAMİYET FİLMİDİR ALLAH EMEĞİ GEÇENLERDEN RAZI OLSUNNN.

  153. engin said

    alhuekber

  154. tevfik said

    allahın selemı üzerimizde olsun filmi izlemek gerçek imanın ruhunu saniyelikde olsa yaşatıyor ruhuma canabın hakkı helal edenler ya muhammet ya ali ya ömer ya hamza vs. bütün müslümanlara diyorum ki mesep farkını bırakın sadece allah için yapalım konşum arkadaşım acken sen nasıl olurda tok olursun günün birinde birşeye şahit oldum birgün saglık ocagına acil gitim ordaki vatandaşın biri kızına kızım evde ilac varmı diyor o an ben ne ilacı diye sorunca agrı kesici intehap kurutucu bulunduruyorum da o yüzden sordum dedi ben senin yeşil kartın var dedim yüzdesinide vermiyosun sonra aldeyinced gelmişke alıym diyor ey deyerli yoldaşlarım sen ne beklersin bu işte allaha emanet olun saygılarımla

  155. babigillos said

    bu grubdan ben devamli birilerini rüyamda görüyorum beni cagiriyor Allah rizasi icin ariyorum benim anlattigim tarife uygun bu terikatmis bu ak sakalli ermis zatin tarifini rüyalarim da görmem ve dogrudan karsilastigim gercekten kimseye anlatmadigim seyler var cok anlamli beni devamli cagiriyorlar bulundugum ortam dan kurtaracaklar insallah. ben yaziyorum o zat kimse beni bulacak Allahin izni ile bekliyorum.

  156. gündüz atmaca said

    gündüz atmaca
    bu güzel sayvayı hazırlayan emeyi geçen arkadaşlarımıza sonsuz şükranlarımı illetiyorum

  157. murat yağız said

    çok güzel çok beğendim herkese tavsiye ederimmmmmmmmm

  158. aynur said

    bu filim din kültür öğretmenimiz dedi izle

  159. nurhan aktaş said

    bu siteye ilk ziyaretim.Site çok güzel herkese tavsiye ederim.Sık sık ziyaret etmeye çalışacağım

  160. mehmet kotkmaz said

    sabır eymüslüman sabır aglayan gözler gülecek birgün…LEB BEYK ALLAHÜMME LEBBEYK…LE İLAHE İLLALLAH

  161. irem said

    çok güzel bi site olmuş ellerinize saglık

  162. bu filmi bin defa daha izlesem kafi gelmez. tekrar izleme fırsatı veren site yönecilerine çok teşekkür ediyorum

  163. elif said

    emeğe geçen herkese teşekkürler

  164. melisa said

    emeği geçen herkese teşekkürler

  165. erhan said

    çok güzel bir aydınlık bir ışık bir bilgikayanagı gönüllerde olması gereken hakikat allah hazırlayanlardan razı olsun

  166. hiç bitmese

  167. nazif said

    mukemmel olmuş bu film

  168. selami said

    gelmiş geçmiş en güzel film izleyince gözlerim doldu allah bu filmi çekenlerden razı olsun çok başarılılar

  169. süleyman said

    çok güzel bir site olmuş allah c.c. emeği geçenlerden razı olsun

  170. ALLAH C.C BU ELLEREE DERTLER VERMESIN ALLAH RAZI OLSUN HEPSINDEN TUM MUSLUMANLARIN MIRAÇ KANDILI MUBAREK OLSUN

  171. golgeee said

    Ben bu filmi utanç içinde izliyorum.Çekilen çileleri yaşanılan ızdıraplar ve şimdiki ben ve şimdiki bizler.Onların KURANDAN ne kadar az bilgisi varken çektigi acılar ve bizim kainatın en güzel kitabı tamamen gelmişken ki bizler.Düşünüyorumda ben günün uzun olması havanın sıcak olmasından dolayı oruç tutmazken ya bu İNSANLARIN çektiklerini görünce utandım,küçüldüm.Hayatta ufacık menfaatlerimin zararı oldugunu gördügümde hemen hiddetlenirdim.Anlıyorum ki ne kadarda ufak menfaatlerin gelip geçiçi heveslerin peşindeymişim.ALLAHDAN tek dilegim var ALLAH aşkını versin kalbime.Ben bundan2yıl önce dolandırılmıştır ve şu anda borç içindeyim.Beni dolandıranlara hep beddua ettim.Belkide hayata küstüm.Biçok şeyimi kaybettim.Yaklaşık250milyarlık zarara ugradım.Şimdi sabahdan akşama kadar çalışıp1milyar200milyon maaş alırken elimde hiçbişeyin kalmaması beni iyice isyankar yapmıştı belkide.Ama görüyorum ki insanlar nice çileler çekmiş.Bilmek ayrıda görmek,görmekden çok anlamak daha önemli.Unuttugum tek bişey vardı.Malı alan ALLAH istese ondan kat ve kat fazlasını veremezmiydi(haşa)Ve biliyorum ki bir anne ne kadar merhametliyse ALLAH(C.C)milyarlarca kat daha merhametli.Demek ki bunuda benim için yapmış,süphesiz.SADECE bilmemiz gereken demek ki ALLAHA TESLİM OLUP YAŞANILANLAR KARŞISINDA ALLAHIN EMRİNİ YAPMAKMIŞ.

    ALLAH bu siteyi yapanlardan filmde emegi geçenlerden başlayıp şu filmi izlememde elektrigi sunana kadar razı olsun.

  172. yasır said

    müslaman olmadığı halde hz hamza rolünü çok güzel oynayan anthony Quinn e allah rahmet eykesin

  173. Musluman olmayan biri icin rahmet okunmaz.

  174. nurbek said

    syin siteyi kuran abiler ben bu filmin birinci kismin nasil seyrede bilirim selsmlarimla Orta Asya Kirgizistandan Nurbek

  175. Nurbek kardesim birinci videonun linki devre disi malesef calismiyor, uzgunum.

  176. fitoterapi said

    Allah razı olsun, filmi yapandan da gösterenden de

  177. araf said

    filimi tekrar seyretmek istedim ama filim gösterilemiyo sanırım kaldırmıssınız

  178. Araf bey kardesim,Videolar calismiyor, linkler ølmus malesef.

  179. linkler dolu herhalde açılmıyor.veritabanını kontrol etmek lazım.selamlar

  180. gülsüm said

    yaa bu filimin yönetmeni mustafa akad mıdır?

  181. ya izlemedim ama arkadaşlarım izlemiş güzel diyolar

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 301 takipçiye katılın

