DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

İmam-ı Gazali – EY OĞUL ! – Nasihat

Posted by Site - Yönetici Mart 6, 2008

İmam-ı Gazali – EY OĞUL ! – Nasihat

17 Yanıt to “İmam-ı Gazali – EY OĞUL ! – Nasihat”

  1. Ne olur mantikli, insafli ve arastirici olun said

    Cok guzel ogutler ve tavsiyeler var burada, izlemenizi tavsiye ederim.

  2. mustafa said

    imam-ı gazali h.z nin videoları seslendirilirken arka plandaki müzik sesleri kaldırılsa daha güzel olur inşaallah.selamün aleyküm

  3. sedat said

    Allah sizden razı olsun tüm müslüman kardeşlerime izlemesini tavisiye ederim selmün aleyküme ve rahmatülhhi ve bekatü

  4. MAHİR BAYIR said

    allah razı olsun.emeği geçenlerden.manevi olarak zor durumdayım.salih insanlardan dua bekliyorum.mümkünse.bataktayım..2 yıl önce inancımı yitirdim.endişe duyuyorum.saygılar…..

  5. Mahir bey kardesim,Hz. Allah yardimciniz ve yardimcimiz olsun,Namaza baslayin, Namaz sizi herturlu køtuluklerden alikoyar, bizler dua edelim ins, ama sizlerde gayret gøsterin,Hz.Allah herturlu SIKINTILARINIZI gidersin ins,Allaha emanet olun.

  6. MAHİR BAYIR said

    teşekkürler…site yönetimine..

  7. J3aK DaLqaNa said

    çok qüzel bir belgesel harkese tavsiye

  8. nefsini terbiye edenlerin seyretmsi gerekli olan filim selamaleyküm

  9. defalarca seyrediyorum kısmeti olan seyreder kısmati olan itikaf yapar perşembe akşamı mescidi selamda buluşalım selamaleyküm

  10. Ümit said

    Allah sizden ve emeği geçen herkesten razı olsun. Dua ile

  11. cemil alay said

    ilimleri anlaya bilmek için kalbimize işlememiz gerekiyor bukadar güzel birsite ilgimiz az ben öyle algılıyorum sayın yönetici kardeşim günlük ziyaret eden kişi sayısını tesbit ede biliyormusun bizi cehennem ateşinden kurtaracak ilimler var bu göynem sitesinde ümmeti muhammet evladı ne kadar haberdar bundan herkes filim afişi asıyor sağa sola bizde göynem sitesinin afişini asalım bulun duğumuz yerlere buda bir hizmet olur allahın izni ile ümmeti muhammet evladını cehenneme akmaktan burdaki ilimler kurtara bilir ancak ve ancak zatının sıfatının esmasının efalinin hudutsuzluğunca şükürler olsun ya rabbi amin bu tprağın alınteri ve emeğinin üretim merkezi olan çayımızın anavatanı rizenin çayeli ilçesinden saygı ve selamlar

  12. Cemil bey,sitemizi gunluk ortalama 3 ile 4 bin tekil 7 ile 8 bin civarinda cogul tiklama var, bu gayet iyi bir istatisdikdir, pagerank degeri 10/5 dir,ayrintili yani resimli istatisdiklere bakmak isterseniz bu linke tiklayiniz http://img261.imageshack.us/img261/3669/istatisdik.jpg

    Bu sitenin reklamini siz degerli ziyaretcilerimiz yapacaktir insaallah, bizler sizlere nekadar iyi hizmet bizden reklam sizden insaallah :) herkes mail ile arkadas ve cevresine sitemizin linkini gønderseler yeter,baska bir istegimiz olamaz herhalde.Hepinizden allah razi olsun.

    Selam ve dua ile.

  13. cemil alay said

    değerli kardeşim bu zamanda arkadaş bulmak okadar kolay değil herkesle arkadaş olunamıyor insanların kalp sevgileri dünyalık sevgi olduğu için ben kolay iletişim kuramıyorum insan larla benim mesenemde birtek göynem sitesi var kendim zaten kaydede miyorum yazarak tıklıyarak bilgi edinmeye çalişıyordum kardeşim mesene kurdu bana bende istifade ediyorum allah razı olsun cümlesinden bazen farklı adreslere yorum yazıyordum yazılarım onaydan hiç geçmiyordu
    insanlar kendi nefislerine göre yazı yazarsan onu onaylıyorlar rabbime şükürler olsun doğru adresi bulmak nasib oldu mevlam bu adresten son nefes dahil ayırmasın bu kulunu amin zatının sıfatının esmasının efalinin hudutsuzluğunca şükürler olsun ya rabbi amim

  14. allah tüm samimi müslümanlardan razı olsun herkeside samimi birer müslüman olarak emanetini alsın inş ne olur allaha karşı samimi olalım allah razı olsun herkesden böle sayfalara sahib cıkalım

  15. murat said

    her gün izliyorum herkese tavsiye ederim selamınaleyküm

  16. imamı gazalinin eserleri bende dolu cd leri her gün izliyom hiç sıkılıyom be

  17. gökhan35 said

    allah herkese hidayet nasip etsin hepimizin hataları olabilir.önemli olan bu hatayı fark edip doğruyu bulmak bırak dünyanın yalan işlerini sen de al apdestini camiye doğru al istikametini bir kere gir içeri gör ordaki güzellikleri ona ulaşmanın yolu ona ulaşanların yalvarışlarını duyar işitir gönülden iste yeterki.

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 303 takipçiye katılın

