DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

DURSUN ALİ ERZİNCANLI – ŞİİR – NAAT

Yazar Site - Yönetici Mart 21, 2008

1.Bedir

2.Uhud

3.Sen yoktun

4.kırk yaşındasın

5. D. A. Erzincanlı.Seccaden kumlardi

6.Mekke

7.Gelseydin

8.Kerbela

9.Delaili’n Nur

10.Medine’nin Gülü

11.52 gün

12.Sen gel diye ey sevgili

13.Asr-ı saadette çocuk olmak

14.Efendim

14.mekkenin fethi

15.Sana muhtacız

16.ENSAR…..

17.Ebu Akil (R.A)

18.Eyup Sultan (R.A)

19.Shabe

20.Tevbe

21.Miraç

22.Genç Sahabe (R.A)

23.Necid Çölleri

24.Kaside-i Bürde

43 Yanıt to “DURSUN ALİ ERZİNCANLI – ŞİİR – NAAT”

  1. VATAN KÜLTER demiş

    DURSUN ALİ ERZİNCANLIYI DİNLEYİNCE İNAN BANA HER SEFERİNDE GÖZÜMDEN YAŞLAR AKIYOR. ONU ÇOK BEĞENEREK VE SEVEREK DİNLİYORUM.
    BAMBAŞKA BİR DUYGU VERİYOR İNSANA ALLAH BEN ONDAN NASIL MEMNUNSAM CENABI ALLAH TA ONDAN RAZI OLSUN. YÜCE ALLAH MEKANINI CENNET ETSİN.
    SENİ SEVEREK VE BEĞENEREK DİNLİYORUM ABİ SADECE ALLAH TAN TEK İSTEĞİM SENİ YAKINDAN GÖRMEKTİR. ALLAHA EMANET OL.

  2. sinem demiş

    DURSUN ALI ERZINCANLININ BÜTÜN ESERLERINI SEVEREK DINLIYORUM:DINLERKEN ALLAHA DAHADA YAKINLASTIGIMI HISSEDIYORUM;ICIMDE BIR ATES YANIYOR ;SANKI ALLAHA DAHA COK YAKLASMAK ICIN:O AN YALNIZ ICIMDEN ALLAHA SÜKREDIYORUM ;MÜSLÜMAN OLARAK DOGDUGUM ICIN: ALLAH VE PEYGAMBERIMIZIN YOLUNA CAN FEDA:BASARILARINIZIN DEVAMINI DILIYORUM:

  3. ahmet demiş

    emeyinize sağlık.ALLAH razı olsun.

  4. büşra demiş

    allah sizingönlünüze göre versin .allah razı olsun.naatlarının hepsini ezbere biliyorum dursun ali abi.allah sizi yolundn ayırması.

  5. nur demiş

    allah razı olsun

  6. mehmet demiş

    sizi geçen yılki bir proğramda gördüm ve o günden bu güne kadarda çok ama çok beğenerek izliyor ve dinliyorum o kadar yumuşak bir sesiniz varki etkilenmemek mümkün değil allah selamet versin size ve ümmetime

  7. afsim demiş

    Gerçekten bu zamanda böyle güzel şiirler okuyabilen bir değerli insana teşekkür ederim. Allah razı ve hoşnut olsun ..

  8. BETÜL demiş

    ark. bana allahı bulmak konusuyla ilgilii şiir gerekli çok acil yardımcı olursanız aciyip sevinirim d:) teşekkürler şimdiden inşallah yardım eden olur proğramda şiir okuyacam şiir yokk bulan varsa buraya cvp yazsın allah razı olsun kardeşlerim..selamlar

  9. helen demiş

    ya çok güzel bu adamın şiirlri bütün kasetleri bende var allah razı olsun en çok sevdigim ashabından biri onu dinliyince hıçkırarak aglıyorum hep bize böyle insanlar lazım allah hep iyilerle karşılaştırsın dursun ali erzincanlıya kucak dolusu selal.sevgi.saygılarım.herkeze selamun aleykum dostlar

  10. şaban solmaz demiş

    syn.hocam allah binlerce defa razı olsun siz olmasanız hayvandan beter yasayacaktım

  11. A,selam şaban solmaz kardesim, estagfirullah, Allah cumlemizden razi olsun,hepiminizin gunahi var elbette,Allah bizleri af etsin insaallah.
    Yorumunuz icin tesekkur ederiz.Allaha emanet olun.

  12. YuSuF demiş

    Allah Razı oLsun HocaM ßütün KalbimLe Seni Herzaman DinLiyorum Gecen Oruz Alında Ailece 1 ay ßoyunca Seni DinLedik Huzur Verdin Allah Senden ßinLerce Razı oLsun O Sesin MühtiŞ…

  13. evin demiş

    Rabbim senden razı olsun ağbicim seni her zaman dinliyorum şiirleriniz heleki yorumlarınız çok güzel rabbim inşallah hepimizi bağışlasın

  14. süperrrrrrrrrrrrr allah sizden razı olsun kardeşşşşşşşşşbütün sıtelerde şarkı artık gınageldi teşekkür ederizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  15. münker demiş

    allah razı olsun gerçekten çok büyük bir yetenek allah kendisinden razı olsun sesine zeval gelmesin aminn

  16. ahmet SEVEN demiş

    ABİ MÜKEMMEL Bİ İNSANSIN SENİ DİNLERKEN SANKİ OAN BEN ORALARDAYMIŞIM BENDE İCLERİNDEYMİŞİM SENDEN ALLAH RAZI OLSUN.

  17. kadir demiş

    selamünaleyküm yüreğimizin gitmek istediği yerlere götürüyorsunuz bizleri ALLAH razı olsun sizlerden oses gerçektende büyüleyici anlatılanları yaşıyoruz sanki

  18. A.Vahap BOZKURT demiş

    ALLAH RAZI OLSUN İYİKİ VAR DİNLEYİNCE KENDİMDEN GEÇİYORUM VE BURNUMUN UCU SIZLIYOR ANLATILAN HERŞEY GÖZÜMDE CANLANIYOR SANKİ ORADAYIM ALLAH BİZİ VE ONU SEVDİKLERİNDEN ŞEFAATİNDEN AYIRMASIN SELAMUN ALEYKÜM.

  19. sedat demiş

    kardeşim agzına saglık olsun seni sık görmek isteriz televizyon ekranlarında ama saglık olsun allaha emanet ol kardeşim

  20. hasan demiş

    dursun alinin sözleri veya siiri benim için cok etkili oluyor cünkü allah(cc) anlatıyor onun resulünü onun nebisini anlatıyor tabiki aşk var sevgi var sözlerinde tabi bu kişi dinlenir yani benim için artılar bu kişi ve senin sayende kardeşim muhammed mustafa yı(s.a.v) daha iyi tanıdık allah senden razı olsun dualar.

  21. Adanalı izle demiş

    allah Razı Olsun

  22. mehmet gungor demiş

    hele ben onu dinleyince o zamana yani asrı saadet zamanına yolculuk ediyorum yüce rabbim abid ve zahit kullarının arasına kaytetsin seni dursun ali erzincanlı

  23. hatice kübra demiş

    Abime söyleyecek sözler o kadar cokki anlatmaya satırlar yetmez Efendimizden bahseden insana kelimeler yetermi tek kelime ile muhteşem tek abim benim

  24. Sami TEKEOĞLU demiş

    ALLAH senden razı olsun kardeşim.

    bizlere, sizler gibi insanlığımızı hatırlatacak kimseler lazım.

  25. Bende Açmıyor Bu videolar :(

  26. çark-ı adem demiş

    Allah razı olsun cümlenizden.Ben şimdiye kadar Allah’dan bi haber yaşardım (Tövbe Haşa)…Ama şimdi içimde taaa derinlerde birşeyler oluyor…Anlamıyorum…Güzel şeyler ama..Güzel rüyalar görüyorum geleceğe dair..Bunları izledikçe ve dinledikçe huzur buluyorum kendimde.Allah’ım sen beni affet diyorum geceleri yatağımda uzanarak…Allah sizede hurlu bir ömür dilesin inşallah…Çok teşekkür ederim emeğinize sağlık….

  27. lazori demiş

    kendisini tanığım içim çok mutluyum 2 ay kadar önce ank da bir proğramda tanışmıştık çok mest etti tüm izleyicileri çok tatlı dilli bir insan

  28. büşra demiş

    harika allah razı olsun dursun ali erzincanlının hayranıyım

  29. murat demiş

    allah razı olsun abicim.

  30. halime demiş

    ben dursun ali erzincanlının hayranıyım,şiirleri ve ilahileri çok güzel yorumluyor.ALLAH ondan razı olsun amin

  31. Hüseyin BAĞ demiş

    İKİ CİHANDA YÜZÜN AK OLSUN EY MÜBAREK İNSAN.

  32. şefika demiş

    Dursun Ali Erzincanlı’yı dinlemeyi çok seviyorum.Allah ondan ve onu yetiştiren anne ve babadan razı olsun.

  33. gönül yıldızlı demiş

    siirlerinizi beyenerek dinlioruz allah sizden razı olsun emeğinize sağlık

  34. hakan karaçay demiş

    gerçekten çok güzel söylüyorseverek dinliyorum rabbim yüce mevlam bizleri affetsin

  35. emre berk demiş

    gerçekten d. ali erzincanlı yı çok seviyorum hatta abim de çok seviyor onla fotoğraf çektirdi

  36. fidan demiş

    allah razı olsun valla sizin sayenizde gönlümüzün pasını silebilme umudumuz artıyor

  37. güle hasret demiş

    s.a. dostlaaaaaaaaaarr! ne güzel ki bize hep efendimizi hatırlatıyor…D.A.E. YÜREĞİNE SAĞLIK MEVLAM RAZI OLSUN…. DUA İLE ..U_MUTLUYUM….AEO.

  38. ahmet demiş

    bizim gençlik böle şeylere yönlendirilmeli böle siteler artışı hem dini açıdan hem bizim açımızdan iyi olur sağolun

  39. berkay demiş

    çok güzel bir bunu dinledimmi allaha sanki dahada yaklaşıryorum gibi geliryor çok mutluyum başarlarını dilerim.

  40. beçare demiş

    dursun erzincanlıyı dinlerken kendisinden geçiyor insan yaptıklarına kızıyor diyor ki UTAN EY NANKÖR UTAN şu kısacık hayatta ALLAHın sana verdiği bunca nimete karşılık yaptığın vefasızlığa hayasızlığa riyakarlığa UTAN

  41. şevket erdoğan demiş

    allah sizden razı olsun allah gönlünüze güre versin ağzınıza sağlık

  42. ahmet demiş

    sa allah sizden razı olsun şiirleriniz çok güzel allah sizi ve hepimizi peygamber efendimiz (s.a.v) şefaatine nail eylesin

  43. serkan demiş

    Allah razı olsun. Ağzınıza gönlünüze sağlık efendim.

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 288 takipçiye katılın

