DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Allah’ı Arayan Çocuk Hay ( Cizgi Film )

Posted by Site - Yönetici Mayıs 14, 2008

Allah’ı Arayan Çocuk Hay ( Cizgi Film – Cocuklar icin )

20 Yanıt to “Allah’ı Arayan Çocuk Hay ( Cizgi Film )”

  1. selinay said

    allah kabul etsin

  2. yusuf said

    bence cok gsL oLmus
    Msnem:I_am_to_free@otmail.com

  3. mustafa said

    çok güzel

  4. zaza kübradan said

    çok muhteşem

  5. ibrahim said

    bu film cok güzel bir film biz bunu camiide de izledik cokkkkkkkkkkkkkk güze bir film bu filmi kim bulmus ise ona cok tesekkur ederimmmmmm

  6. sudenaz said

    valla çok beğendim

  7. sudenaz said

    ben şu an bursadayım ama allaha şükür bugün oruçluyum bugün fazla mutlu değilim neden diye sorarsanız o.büyüklük bende kalsın yaa .. off ya aşk insanı yakıyoahhh be isa

  8. adem korkmaz said

    çok güzel devamını bekliyoruz.Ailece takip ediyoruz emeğinize teşekkür…

    hocam allah razı olsun sizlerden insanların bunlara ihtiyacı var

  9. enes said

    süper çok beğendim herkes izlesin tavsiye ederim

  10. ali said

    bu filim cok ama cok güzel

  11. Sedat said

    bu çizgi filmi önceden izlemiştim ve çok beğenmiştim çok güzel bir çizgi film bence her çocuk sahibi çocuğuna izletmeli diye düşünüyorum.

  12. Sedat said

    indirmek isterdim doğrusu

  13. Sedat bey, videoyu indirebilmek icin buraya bakiniz.http://ilahi.wordpress.com/nasil-video-indirilir/

  14. pembe said

    bu film ibn tufeylin hayy bin yakzan isimli (enduluslu musluman filosof) eserinden yapilmistir. gerçekten çok guzel. kitabida guzeldir, derin mana içerir. yapanlardan allah razi olsun.

  15. Orxan said

    Çox bəyəndim! Zəhmət çəkənlərdən Allah razı olsun. Endirə bilsəm cocuqlarıma da seyretdirəcəyəm.

  16. Orxan said

    Yeni doğmuş bir insanın ayağa necə qalxa bildiyini gördüm

  17. EMEL said

    ben ve kardeşim küçükken abim vcd sini almıştı.BELKİ 100 defa izlemiştik çok güzeldi annem de çok sevmişti ve şimdi bu filmi buldum diye çok mutluyum.çok güzel bir film . bence her çocuk bunu izlemeli

  18. fatma said

    harika öğrencilerime izleteceğim

  19. Bu çizgi filmin benim gönlümdeki değeri o kadar büyükki… Ben bu çizgi filmle büyüdüm… 4 yaşında, 5 yaşında, 6 yaşında, 7 yaşında… Her defasında da büyük bir istekle mutlulukla izlerdim hiç sıkılmazdım izlerken… 2 gün önce karşıma çıktı, girişteki müziği duyunca gözlerim doldu.

    Herkese yürekten tavsiye ediyorum, bunu CD’ye çekin ve ufacıkken çocuklarınıza izletin… Çocuklarınız bu ve bunun gibi sayılı birkaç İslami çizgi film ile büyüsün. Yaşı 23 olduğunda bir gün karşılarına çıktığı zaman, o zaman onların da benim gibi gözleri dolacak…

    Vesselam.

  20. nur said

    qokkk güzel ama bana ozeti lazım…..

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 309 takipçiye katılın

