DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kabirden Mektup Var – İmam-ı Gazali

Posted by Site - Yönetici Ağustos 22, 2008

Kabirden Mektup Var – İmam-ı  Gazali

29 Yanıt to “Kabirden Mektup Var – İmam-ı Gazali”

  1. sibel said

    yha buu belgeslı oo kdr cok sevıom kıe babm kasetını aldgında oo kdr agldım kıee buu belgeselıı dıenglım zamn aeoo superısnız

  2. Cihan said

    Merhaba..

    ßende ßunu Ariyordum Cok Dinliyorum Allah RazI oLsun..
    Herkese Tavsiye Ederim…

  3. ersin said

    cok ii ya insanı cok etkiliyor işallah herkeseders olur başta bana tabi

  4. asiye said

    O dönemler nekadar ağır şartlar olsada uyan kurtuldu.Ama şimdi bakıyorsunuz ahir zamana her türlü çirkeflik var günah gırtlaklarını aşmış insanlar göz önünde her türlü günahı şirki işliyor.ALLAH C.C göz açıp kapayıncaya kadar nefsiyle başbaşa bırakmasın aminn.

  5. asiye said

    kadir gecemiz mübarek olsun inşallah.
    Kurtuluşumuza vesile olsun inşallah.
    Amin…

  6. fatih said

    bu belgesel umarım bizim gibi insanlara bi ibret olur.çok duygulandım ookadar güzelki dinledikçe dinlemek istiyorum ALLAH CC. hepimizin yardımcısı olsun

  7. ayhan said

    ben bu ilahiye bayılıoyrum en cok sevdıgım ilahi bu butun herkeze tavsıye edrım mutlaka dinlesınler

  8. necla said

    aleyküm slm kabirden mektubu ne zaman dinlesem tüylerim diken diken oluyorr allah yolundan ayırmasın cümlemizi aminn

  9. serhat kılıç said

    arkadaşlar hepinize katılıyorum.yanlız bunu dinleyen insan böle yanlız olması lazım.
    sakin biyerde ve akşamları dinlemesi lazım.o zaman daha çok yararı oluyor..!

  10. birsen said

    ben tam 8 ay önce babamı kaybettim.onun ölümünden önce ölümü düşünürdüm.ama belki bu kadar düşünemezdim.onun ölümünden sonra ölüm aklımdan çıkmaz oldu.kafamda ölüm takılır kalırdı.ve siz benim bu sorularıma o kadar yardımcı oldunuz ki.nasıl anlatsam bilemiyorum.şimdi burada anlatılanlar hiç aklımdan çıkmıyor.bizim dünyamızı aydınlattığınız ve görmeyen gözümüzü görür hale getirdiğiniz için hepinizden allah razı olsun…..

  11. Birsen, Vefaat eden babaniza Allah`tan rahmet diliyorum, mekani cennet olsun insaallah, Ølum cok soguk ve aci olmasina karsin bir gercektir, her canli ølumu tadacaktir, ønemli olan ølum gelmeden kendimizi manevi olarak ona hazirlamaktir, namaz ve diger ibadetleri biraz sonra yaparim, yarin yaparim sonra yaparim diye ertelememek ve bulundugumuz vakti degerlendirmek ve ibadetlerimizi geciktirmeden ifa etmek lazim, cunki ølum ne zaman gelir bilemeyiz, Allah bizleri magfiret etsin insaallah.

    Bu guzel torumunuz icin tesekkur ederiz. Allaha emanet olun.

  12. sabiha said

    çok güzel bi belgesel olmuş allah günahlarımızı af etsin. rabbim herkese hayırlı ölümler nasip etsin.

  13. birsen said

    tekrar allah razı olsun.

  14. ugur said

    gercekten cok guzel ınsan ızledık ce ve dınledıkce dusunuyor ben neyapıyorum boyle dıye haytımda nasık yasıyormusum dıye bu vıdeo yu burda paylasan arkdastan allah razı olsun..

  15. birsen said

    ey insanlık nereye bu gidiş nereye böyle.kabirdekiler dünyadakilerin yapmak istedikleri için çok pişmanlar ama bizler……gerçekten ölüm bize yetişecek ama biz ölmü anmaktan bile çekiniyoruz.oysa ölümü düşünmek bile zorken.bu gidişle sonumuz ne olur bilemem.ALLAH C.C hepimize yardımcımız,peygamber efendimz şefaatçi,ALLAH C.C hepimizden razı olsun inşallah(AMİN) olsun .:( :( :(

  16. mesut said

    ey insanlık nereye bu gidiş nereye böyle.kabirdekiler dünyadakilerin yapmak istedikleri için çok pişmanlar ama bizler……gerçekten ölüm bize yetişecek ama biz ölmü anmaktan bile çekiniyoruz.oysa ölümü düşünmek bile zorken.bu gidişle sonumuz ne olur bilemem.ALLAH C.C hepimize yardımcımız,peygamber efendimz şefaatçi,ALLAH C.C hepimizden razı olsun inşallah(AMİN) olsun .:( :( :(

  17. cevkiroglu said

    Allah razıolsun cok tsk ederım. hepımıze ve geclımıze ders olsun hepınızden Allah razıolsun

  18. rEsUL said

    Walla siteniz süper anemin tawsiyesiyle girdim xD ama bnde cok begendım allah Razı olsun

  19. zübeyde said

    gerçekleri anlatan bi şiir emeği geçen bütün herkesden allah rası olsun

  20. fatma tebesusm said

    s.a gzl dostlar ah ah ınsnaı goz yaslarına boguyo ıanna eger aglayamıosak vay halımıze kalbımz karramıs demek cok gzl ve ıbretlık ah bız gebcler anlyamıoz bunları ama

  21. özlem said

    çok etkilendim…

  22. ersin said

    allah razı olsun çok dua edelim allah için allah c.c.affetsin bizi canlar allah affetsin….

  23. doğan elmas said

    ALLAH (C.C) Hiç kimseyi iman yolundan peygamber efendimiz (s.a.v) şefatinden ayırmasın ..
    bize güzel ameller işlemeyi nasip eylesin bu videoya ibret olarak…

  24. ahmet sabri said

    herşeyin bittiği an küçük kıyametin koptuğu an artık dönüşün olmadığı an kul ölümü idrak edip bu doğrultuda yaşasa idi eğer öleceğini,hesaba çekileceğini ve sonsuzluğu bilebilse idi eğer ahhhh ahhh rabbim bizleri affeyle kapına geldik mağfiretini diliyoruz.affeyle rabbim eğer rahmetinle değilde adaletinle muamele edersen nice olur halimiz.Hayırlı ölümler ve senin rızanı alabileceğimiz hayırlı ameller nasip eyle güzel rabbim.Bizler gaflet ehli olanlar bu naatta dile getirildiği gibi hallerle hallenmeden evvel bizleri ıslah eyle…aminnnnnnnnnnnn

  25. fatih said

    değerli kardeşim bu hizmetinden ötürü İNŞAALLAH RABBÜL ALEMİN senden razı olsun güzel bir hizmet yapmışsın. benim adresime bu videoyu gönderirsen çok sevinirim bende paylaşmak istiyorum çünkü birbirimize dünyadayken yardım etmemiz gerek oralarda işimiz çok zor olacak şimdiden ALLAH razı olsun kıymetli kardeşim.

  26. kübra said

    bu belgesel herkesin izlemesini isterim .çünkü öbür dünyada herkesin azap çekçek .ama ben bir tek allahım dan korkuyorum . ama kıyamet gecesini görmek istemiyorum. çünkü dünya yok olcak .çünkü abib çok şanslı künah sız gitti. küçükken ben abimi çok seviyorum
    yüzünü görmek istiyorum . işallahalllahım nasip eder görmeyi ami. lütfen izleyin

  27. sadri said

    sizden allah razı olsun…okadar güzel anlatılmışki kabirhayatı insanlar bu gerçekleri görüp kendilerine çekidüzen vermeli tekrar sizden allah razı olsun allaha emanet olun ..gök kapıları size açık olsun…

  28. sedat said

    ALLAH HEPİMİZE YARDIM ETSIN BİZLER İNSALLAH ALLAH C.C. LAYIK BİR KUL OLURUZ KURBAN OLAYIM ALLAHIN YOLUNA ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN BİZLERE COK GÜZEL DERS VERİYORSUNUZ İNSALLAH BUNLARDAN GÜZEL BİR DERS CIKARIRIZ COK ETKILENDIK

  29. çok güzel bir video herkese ibret olsun

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 312 takipçiye katılın

