DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

İLAHİ – Bugünüm Ne Acı Gündür – Müziksiz İlahiler

Yazar Site - Yönetici Ağustos 26, 2008

İLAHİ – Bugünüm Ne Acı Gündür – Müziksiz İlahiler

45 Yanıt to “İLAHİ – Bugünüm Ne Acı Gündür – Müziksiz İlahiler”

  1. elif demiş

    çok güzel ilahi

  2. fatıh demiş

    bu günüm ne acı gündür ilahisini nasıl dinleye bilirim

  3. senanur demiş

    hakkikaten çok güzel annem tavsiye etti fatih kardeşim bu günüm ne acı gündür ilahisi yaz ordan çıkacaktır dinleyebilirsin slm herkese

  4. seda demiş

    çook güzel söyleyenin ağzına sağlık yayınlayanların emeğine saolun

  5. ahmet demiş

    tek kelimeyle süperrrrrrrrr

  6. hatice demiş

    çok güzel bir ilahi allahibret alanlardan eylesin

  7. hatice demiş

    kardeşlerim gelin bu gafleti bırakalım allaha hakkıyla kul olalım günahlarımıza tevbe edelim ölüm gelmeden pişman olalım son anda piş manlık bizi kurtarmaz kabirde kurtarmaz haşirde kurtarmaz mahşerde kurtarmaz mızanda kurtarmaz sıratta kurtarmaz tövbe kapısıölüm anına kadar açık

  8. selin demiş

    çooooook güzel yaaa

  9. melis demiş

    Şahane bir ilahi.Çok acıklı bir ilahi.İnsanın dünyayı bırakıp ibadete kapanası geliyor.

  10. meryem demiş

    bunu yazan abımıze çok teşekur edıyom 5 defa dınledım hep agladım ve mahşerın ne zor oldugunu anlatıyor ve ahıret ıçın çok çalışmamız gerektıgını anlatıyo ve zamanımızın çok degerlı oldugunu hatırlatıyor Allah razı olsun.alanlardan etsın mevlam .

  11. özlem demiş

    çok güzelmiş

  12. özlem demiş

    ben böyle bi site görmdim gerçekten harika

  13. furkan önder demiş

    ya süper ya!!!!!!!!! annemler bayılıyo ilk başta bende bayldım

  14. MUHİTTİN demiş

    harika kim söylüyo arkadaşlar

  15. gülten öztürk demiş

    ALLAH HEPİMİZİ AFFETSİN

  16. kadir demiş

    ben böyle ilahi dinlemedim ezberliyicem sesimin çok güzel olduğunu söylüyorlar bende söylicem………….

  17. murat demiş

    söyliyenin ağzına sağlık bü ilahi müsliman kardeşlerime güzel bir hediye olmuş

  18. rahmi ŞİMŞEK demiş

    ey insnlar bu sözlerden ibret alalım dünyayı bırakalım ahirete bakalım. yazan ve söyleyenin ağzına sağlık EY İNSANLAR GAFİL AVLANMAYALIM

  19. yusuf demiş

    Allahım nekadar gusel anlatıyooo gözunu kapaaaa ölum rabıtası olsun inşallah

  20. abdul_kahar demiş

    GERCEK O GUN BENM ACI GUNUMDUR KENDI NEFSİME DİYORUM ŞİMDİYE KADAR NE YAPTIN NE KALDI ELINDE HEP YARIN YARIN DİYORUZ UNUTMA BUGÜN ŞU MUSALLA TAŞINA YATANDA YARIN NAMAZ KILACAKTI AMA ŞİMDİ KEŞKE KEŞKE DİYOR DEĞER Mİ DOĞUYORSUN BÜYÜYORSUN VE OLÜYORSUN HEPSİ BU NE KADAR BASİT BİR HAYAT DEĞİL MİARKADAŞLAR GERÇEKTEN COK ZOR BİR ZAMANDAYIZ NEFSİMİZ BİZİÇOK ZORLUYOR ALLAH(C.C)BİZİ ISLAH VE HİDAYETE ERDERSIN HEPİNİZ ALLAHA EMANAT OLUN CENNET KOLAY DEĞİL CEHENEMDE LÜZUMSUZ DEĞİL (SAİD NURSİ)

  21. recep demiş

    cok acıklı

  22. melek sevil demiş

    bence çok güzel rappim herkesi cennete girmeyi nasib eylesin

  23. dilan demiş

    çok güzel

  24. selma demiş

    ilahinin adı var sözleri yok sözlerini çıkarırmısınız

  25. özgül demiş

    çok beğendım herkesın bunu dınlemesını tavsıye ederım bunu dınleyyen ıbret alsın

  26. YUSUF GÜNDOĞDU demiş

    BİR İLAHİ MÜZİKSİZ ANCAK BU KADAR GÜZEL YORUMLANABİLİR EMEĞİ GEÇEN HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN

  27. fatih akkus demiş

    müthiş allah rızAsı için paylaşalım arkadasalrr

  28. Gül Eda demiş

    bu ilahiyi söyleyenın adını bilen var mı bana yardımcı olabılır mısınız

  29. hüseyin demiş

    ağzına sağlık

  30. melek sevil demiş

    bunu dinleyince hep ağlıyorummmmmmmmmmmmmm:(

  31. neslihan demiş

    ya ben bu ilahiyi dinlemek istiom ama bulamadım acaba nasıl dinliyebilirim?

  32. murat demiş

    alah razı olsun

  33. umut demiş

    gercektan cok güzel bir ilahi

  34. furkan demiş

    yok böylen birşey

  35. nida gül demiş

    cok güzel harika dilim tutuluo ne diim rabbim ibret alanlardan eylesin… ALLAH razi olsun affet allahım

  36. ismail saltan demiş

    bunu dinlediğimde hayatın ne kadar dolu ama boş olduğunu anlıyorum

  37. 66musa demiş

    Allah razolsun çok güzel ilahi çok gerçek acıklı ve ahireti anlatıyor Allah yardım etsin ne yapcaz

  38. gurbet demiş

    çok güzel bir ilahi dinledikçe doyamıyorum allah razı olsun

  39. arif demiş

    radydan dinledim cok harikaydı herkes ipret alsın

  40. mahmut emek demiş

    allah acısını tattırmasın

  41. Sümeyye nur demiş

    Ya benim annem bu ilahiyi çok seviyo ama ben indiremiyorum bi yardımcı olsanız nasıl indirebilirim

    Site Yøneticisi : Sumeyye nur, ilahiyi mail adresinize gønderdim, Mailinize bakiniz.

  42. Emrah demiş

    Arkadaşlar ilahiyi dinledim çok güzel ama birtürlü indiremedim yardımcı olurmusunuz

  43. senol demiş

    çokkk güzel allah razı olsun söyleyenden ama herşey gerçek olacak rapbim bizleri bütün müslümanları cennetine kabül eylesin

  44. zeynep demiş

    arkadaşlar şiir çok güzel bu tartışılmaz lakin
    “ilahi” kelimesi yerine başka bir kelime kullanalım,
    örn: kaside, eser, parça veya medhiye diyebiliriz.
    “ilahi” demek ALLAHtan gelen demek bu eseri ise bir kişi yazmıştır.

  45. 5561seyyidenur demiş

    hakikat insanı yakıp kavuruyor bundan kaçış yok bunun adı önemli değil anlatlılanlar çok acı

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 288 takipçiye katılın

