DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

KASİDE-İ BÜRDE – Mehmet Yetkin – www.ilahi.wordpress.com.Yeni

Posted by Site - Yönetici Eylül 2, 2008

KASİDE-İ BÜRDE – Mehmet Yetkin

 

 

12 Yanıt to “KASİDE-İ BÜRDE – Mehmet Yetkin – www.ilahi.wordpress.com.Yeni”

  1. mustafa arslan said

    kaside-i bürdeyi hazırlayıp koyana allah ondan razı olsun

  2. Hamza ŞAN said

    Mehmet Yetkin Hocaefendiye ve kasideleri yayınlayanlara ayrı ayrı teşekkür eder, yeni kasidelerini beklerim. En derin Selam ve Hürmetlerimle.

  3. mustafa timur said

    mehmet hoca çok mukemmel söylüyor allah sağlık ve sıhhat versin saygı ve hürmetlerimle.

  4. merve said

    çok güzedl gerçekten okunurken çok duygulanıyorum ama indiremiyorum

  5. Selamlar merve, indirmek icin buraya bir bakin, resimli anlatim var :http://ilahi.wordpress.com/nasil-video-indirilir/

  6. abdul said

    bir çok kez dinledim her seferinde daha çok duygulandım….

  7. nail said

    kasidei bürdeyi indirelebilecek duruma getiren bir hayır sever yokmu

  8. Nail, buraya tikla , nasil indirebileceginizi resimli anlatimi var, kolay gelsin.

  9. Kamil F said

    Cok guzel bir paylasim Allah koyandanda, okuyandanda, dinleyendende razii olsun.

  10. nurettin topal said

    çok güzel

  11. ismail said

    mehmet hocama binlerce teşekkürler allah ona hayırlı ömürlediligle daha nce kasilerel söylemesi dilegiyle ona uzunömür dilegiyle

  12. barış topal said

    bu insan kim tanımıyorum …arkadaşların fikri var sanırım.o insan için temennilere katılıyorum…çok samimi bir okuyuş .ilahinin devamını
    okumuş mudur… şayet okumuşsa onuda aynı insanın sesinden siteye ekleyin lütfen…benim için bunu dinlemek bir ibadet…

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 306 takipçiye katılın

