DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

MUHTEŞEM BİR SELA – MEHMET YETKİN – İstanbul

Posted by Site - Yönetici Ekim 24, 2008

MUHTEŞEM BİR SELA – MEHMET YETKİN – İstanbul

HAFIZ Mehmet Yetkin hoca efendi`den dillere destan bir SELA, Aglamamak ve duygulanmamak elde degil,Allah sesine kuvvet versin. Bu sela istanbulda Selimiye camii`de  Cenaze merasiminde okunmustur.Bu videoyu bizlere ulastiran sevgili arkadasim`a burdan sonsuz tesekkurlerimi sunarim,Cok guzel bir paylasim oldu. Bu video`nun orjinal formati MPG , internete yukledigimiz zaman cok bozuk bir gøruntu oldu, ses de elimdeki orjinali gibi degil, birazcik farklilik oldu, bundan dolayi øzur dilerim, Ama yine de essiz bir ses ve muhtesem bir okuyus.

61 Yanıt to “MUHTEŞEM BİR SELA – MEHMET YETKİN – İstanbul”

  1. MUSA VRLK. said

    muhteşem SELA diye siteye konulan duyurunun maalesef sesini alamıyoruz.O MUHTEŞEM SELA’YI DİNLEMEK BİR TÜRLÜ KISMET OLMADI.nedenini açıklamanızı bekliyoruz.sevgi ve muhabbetle.

  2. Musa bey, Turkiye`de youtube videolari kapali oldugundan izleyememissiniz herhalde :) ama simdi googlevideo`dan yukledim, insaallah bir sorun olmadan bakabilirsiniz.

    Allaha emanet olun.

  3. nazım said

    allah bizi mahşer de bu sela ile toplasın allah sizden razi memnun olsun soylecek söz konuşacak kelime yoktur bu selaya

  4. ahmet said

    sizin telefonunuz varmi??

  5. gurbet kusu said

    Allah bu siteyi yapandan ve emegi gecenlerden razi olsun ben amerikada ikamet ediyorum bu siteyi yeni buldum seyfentin alkan abimizin sesinden ezan ve kuran-i kerimlerde eklerseniz birde rahmetli seyfi gundogan abimizin sesinden sizlere edecegim dua sonsuzdur sag olunvar olun mehmet yetkin hocam da okuyor yani bende kasetleri cok var en sonkasetinin ismini de verirseniz cok sevinirim RABBIM KOLAYLIKLAR IHSAN ETSIN gercekten suanda selayi dinliyorum sesine saglik yurecigine saglik birde mehmet yetkin hocamin resmini koyarsaniz tam dort dortluk olur bu site diyrum ben

  6. ADEM said

    selaa çok harika..şahsen ben kendim o anda orada idim..bundan sonra okunanlar daha içli idi toplam üç defa sela verilmişti.

  7. süpersiniz

  8. m ali çelik izmişr said

    selamün aley küm sela çok güzel olmuş okuyan abimizin ağzına sağlık onu buhale gediren ve okutan lara ve yedsiş tiren lere allah onları cennet de pey gamberimizle beraber eylesin şunu diyeçeğim okuyan abimize minattarız herkes beğendi ozaman şöyle deyim bunları kimler okutuyor demiyoruz nerede yedişdi demiyoruz o halde talebe yedişen yerlere yardım çı olalım ki böyle muhamet evlat ları yediş sin de sünnet unutul masın şimdiki imamlar selayı başlamadan bidiriyor böyle güzel hoçalarımızı unut mayalımki talabeleri yadiş dirsinle böyle yerleri baramızla veya malımızla çanımızla yardım edelimki böyle abilerimiz olsun allah razı olsun şefatların dan mahrum etmesin mevlam

  9. m ali çelik izmir said

    Abi bana busiydilerden yollaya bilir misin babam için

  10. sule said

    merhaba sevgili kardesim ben ilk defa tesadüf girdim siteye cok hosuma gitti allah razi olsun bu siteye emegi gecen lerden hele selayi dinlerken agladim ilahilerde cok güzel birde ezan sesi koyarsaniz memnun olurum ben almanyadan yaziyorum burda ezan sesine hasret kaldik simdiden hersey icin tesekkürler hayirli isler

  11. menzil said

    mp3 yaptık isteyen çekebilir

    http://rapidshare.com/files/237404981/cenaze_sela.mp3.html

  12. VOLKAN said

    slm hepinizden allah razı olsun çok güzel olmuş elinize sağlık bu cenaze merhum abimizin cenazesi ne zaman izlesem yada duysam hüzünleniyorum mehmet yetkin abinin o muhteşem seside etki ediyor ve göz yaşlarımı tutamıyorum aeo

  13. EYY’GENÇLİĞİMDE GÜLEN,ŞİMDİ GÜLDÜĞÜMDE AĞLAYAN NEFSİM!bizimde selamız okunurmu acaba?

  14. DÜNYA ahiretin tarlasıdır ne ekersen onu biçersin!

  15. EYY’GENÇLİĞİMDE GÜLEN,ŞİMDİ GÜLDÜĞÜMDE AĞLAYAN NEFSİM!bizimde selamız okunurmu acaba Yazan kardeşim çok güzel yazmışın :( kendimden geçtim bir ömrün yarısını heba ettim ölen hep ihtiyarmı ??? allahım hayırlı uzun ömürler nasip et Aminnn tüm yorumlar çok güzel

  16. selman çeven said

    ya dinlecikce dinlemek istiyorum.cepte sela.bilgisayarda sela.allah herkesden razı olsun…….

  17. rasul said

    slm bu siteyi hazırlayanlardan allah razı olsun çok güzel bu selayıda çok güzel okumuş alah ondanda razı olsun

  18. ilker akyol said

    mehmet yetkin hocamızın okudugu sela çok güzel olmuş ben bu zamana kadar böyle sela dinlemedim, ve çok duygulanmamak elde degil, Mehmet yetkin hocamızın nefesine allah kuhvet versin kardeşim selanıda vallahi çok begendim. size şunu söyleyim ben hayatımda böyle sela eskişehirde dinlemedim kardeşim….

  19. biz de oradaydık hazreti allah,a sonsuz sayısız şükürler olsun biz de oradaydık, allah ağbimizin makamını resulullah efendimizin yanında eylesin bizide şefaatlerine kabul buyursunlar amin

  20. ali said

    ne güzell bir sess ne güzell bir kıraat duygulanmamak elde değil Rabbim sizleri başımızdan eksik etmesin.Mehmet yetkin abimize çok çok teşekkkürlerr.Başarılarının devamını Cenabu Hak tan niyaz eder sağlıklı uzun ömürler dilerim…

  21. Abiler abisini kaybettim bu dünyada sanki güneşim sönmüştü karanlıklara boğuldum bir anda birde baktımki bir güneş daha doğdu bu dünyada mubarek olsun abimizin bıraktığı yep yeni bir mirasa.İZMİR

  22. salih said

    allah razı olsun ondan ve tum muslumanlardan

    masallah allah razı kısmetse bende okumak isterim..

  23. malatyalı said

    Bismillahirrahmanirrahim Rahim olan Allahın adıyla affetmek büyüklükse en büyük Allah cc hazretleri Dünya aynısimalar deyişti. herkes müslüman ama kalbi Allah cc diyen Namazını kaçırmayan hacca gidip zekat veren orucunu tutan anayı babayı bilen yalan küfür söylemeyen hakkı bilen hak için mücadele vereni destekleyen haram yemeyen yetime yardım eden garibi koruyan haksıza Babası olsa karşı çıkan kalbi hep ALLAH diyen işte odur kurtuluşa eren Aksi taktirde sende bende hasanda hansda hepimiz müslümanık eyer ÖLÜM VARSA ALLAH CC HAZRETLERİ SABIRI YARATAN BİZİ BEKLIYOR bizde kuzu kuzu gidecez

  24. dinleyen herkesten rabbim razı olsun işte sana en büyük dünya eseri ben bittim sizi bilmiyorum.

  25. ahmet alp said

    allah razı olsun hoca efendiye rabbim böylesi seslerle dünyamızı gürletmeyi nasip etsin rabbim akıbetimizi hayır eylesin cümllemize böyle bir sela ile uğurlanmayı nasip etsin amin emeği geçenlerden allah razı olsun. selam ve saygılar tüm islam alemine

  26. halit said

    s.a insanın dinledikçe dınleyesi geliyor içimden geçmedide degil hani keşke bende öldüğüm zaman benım arkamdanda böyle güzel bır selea okunsa ağzına saglık hocammm

  27. fatih akkaya said

    s.a admin Allah rızası için bu selanın orjinalini bana gönderirmisin.sadece sesi.şimdiden Allah razı olsun.

  28. Aleykumselam Fatih,Tamam mail adresine gøndereyim insaallah.

  29. ibrahim kabakcı said

    yer yüzünde böyle bir sela yok yaa harika mükemmel muhteşem

  30. gülsen gül said

    bu selayı dinleyipde ağlamamak mümkün değil .belki yetkin hocamızda şimdiye kadar hiç bi selayı bu kad
    ar ciğeri yanık okumamıştı.şu an aynı o günki duyguları yaşıyorum.bu siteye de bi tesadüf eseri ulaştım.kolay gelsin

  31. HASAN said

    Esselamü Aleyküm din kardeslerim. Allah c.c razı olsun emeği geçenlerden…..

  32. AHMET EREN---İZMİR said

    Cenaze selasını dinlerken hep içten içten ağlarım. Nedenmi acaba benim selamı kim ve ne zaman okuyacak. İnşallah böyle muhteşem güzel okuyan biri olur.

  33. HÜSEYİN GÜNESEN said

    çok güzel ancak birinci salatü selamda allah allah ilavesi hiç uygun değildi fakat devam etmedi ya kendisi fark etti veya bir ikazmı vakı oldu netice güzel ağzına sağlık vay be böyle güzel bir salayı bile tashıh eden olabiliyor kadıkızı misali amma bu işler dahada hassas

  34. çok güzel bir ses allah btün müğmin kullarına bu sesi dinlemeyi nasib eylesin ahmet hakkı emiyn güzelbilen her kardeşime tavsiye ederim

  35. Muhammed Emre said

    Allah ağzına, sesine, yüreğine, makamına, kıraatına sağlık Mehmet Yetkin Hocamın. Allah aşkına biri bunu bana link yapsın versin, ne kadardır uğraşıyorum indiremedim. Biri link vermiş ama kırık link. Lütfen nolur mp3 link yapsın biri bana bunu, dualarım onunla olacak. Allah şimdiden 2 dkasını ayırıp uğraşandan razı olsun…! AMİN…!

  36. Muhammed kardesim, mailinize bakiniz lutfen:

  37. Muhammed Emre YARAR said

    Yöneticimmmmmmmmmmmm…. :( Aldım mailini,Hz.Allah senden bin kere razı olsun, bu selayı okurken gözlerime hakim olamıyom. Senin varsa günahların içinde aksın yaşlarım, affolunsun İnşaAllah son nefese kadar son nefeste DAHİL, İslam bayrağı altında ruhunu teslim edersin dilerim. Sen benim huzur bulmama yardım ettin, Hz.Allah da iki cihanda iki yakanı bir araya getirsin..!

  38. Muhammed Emre YARAR kardesim, Allah cumlemizden razi olsun,Sizleri menmun edebildiysek inan bizlerde menmun olduk,Duaniz icinde coook tesekkur ediyorum Allaha emanet olun..

  39. sedat çukur said

    güzel

  40. zafer said

    çok güzel olmuş yüreğinize sağlık..

  41. şeyma said

    çok güzel olmuş ağzınıza sağlık

  42. sezgin said

    çok güzel birsela sanırım istanbul süleymaniye camii demek istemişsiniz heralde, selimiye diye yazmışsınızda

  43. ELINIZE SAGLIK COK GÜZEL: ALLAH SIZLERDEN RAZI OLSUN:

  44. Hüseyin said

    Lütfen ama Lütfen arkadaşlar sela da bazı yerleri(cümleleri)anlayamıyorum bana selanın tamamını yazarmsınız.Selam ve Dua ile

  45. ahmet çavdar said

    harika bir ses . örnek almaya çalışıyorum….

  46. bu muhteşem güzelimdinimizin varlıklar dururken haramlarla uğraşmak niye be kardeşler şu selanın muhteşemliğine bakın hocamda hani hakkıynan okumuş diline sağlık yüreğine ferahlık be kardeşim (ALLAHHÜTEALA)daim etsin

  47. TAHSİN IŞIK said

    allah rahmet eylesin abimize bizleride şefaatine nail eylesin

  48. Hasan YAZICI said

    ALLAH (cc) razı olsun sesine yüreğine sağlık bu sala’yı dinlememize vesile olanlardan ALLAH (cc) razı olsun…

  49. Cenab-ı hak şefaatlerine nail eylesin…. hakk ehlini hizmet ehlini çoğaltsın.

  50. ercan said

    allah razi ve memnun olsun sebbeb olanlardan

  51. MEHMET DÜZENLİ said

    Maşaallah … Allah cc. sağlık afiyet hayırlı uzun ömürler versin.Türkiyede bu güne kadar yeri doldurulamayan iki bülbül yetişti. Rahmetli İsmail BİÇER hoca efendi ve Mehmet YETKİN hocamız.Cenabı Hak Teala Hazretleri yerlerini dolduracak yeni kuran bülbülleri nasip etsin inşaaallah.Kuran-ı Kerim Mısırda okundu istanbulda yazıldı sözü meşhurdur.Bir eksiğivar.Mısırda okundu istanbulda yazıldı ve okundu.Rahmetli İsmail BİÇER hocaefendinin aşrı şerif ve aşere-i takriplerindende siteye eklerseniz herkes istifede eder, güzel İlahi kelamın ehli tarafından tilaveti gönülleri yakar kavurur.Bunların hepsi kuran-ı kerimin mucizesidir.

  52. bülent said

    mp3 olarak şu an indirilemiyor mümkünse link verebilirmisiniz

    Site Yøneticisi : Bulent bey mail adresinize bakiniz.

  53. bülent said

    sayın yöneticim ilginize sonsuz teşekkürler

    Site Yøneticisi : Biz tesekkur ederiz, sagolun.

  54. HÜSEYİN said

    ACABA BENDE BÖYLE BİR SELA VEREBİLİRMİYİM.NEFESİM YETMEZ.

  55. Hulusi said

    selanın sözleri yazılı olarak varmı aceba :(

  56. Ali kayacı said

    Selâyı veren Medine camii imamı Ahmet KAYACI hocamizdir

  57. Emin said

    Sâla’nın orjinalini istiyorum… Mümkünmüdür?
    Çünkü rapid linki ölmüş, indirilmiyor…

  58. murat özdemir said

    allah razı olsun çok güzel okuyor allahım uzun ömürler versin her kerse

  59. Hanife said

    Mehmet Yetkin hocamızın sesi malum, ne okusa içten ve insanı alıp başka alemlere götürüyor.Rabbim Teala hem ondan hem de bize ulaşmasına vesile olan kardeşlerimizden razi olsun.Bizlere de onun gibi ses, nefes verse de biz de hizmette daha iyi olabilsek inşaallah.Ayrıca yönetici kardeşimiz bana da ulaştırabilirse bu salayı duamızda unutmayız inşaallah

    Site yønecisi : Dualarimiz sizlerle ins, Allah razi olsun,Sizlerde bizleri dualarinizda unutmayin. Selam ve dua ile.

  60. zeki said

    Eski kameradan olmasına rağmen mübareğin sesi güzel cıķıo

  61. hocam ağzına sağlık allah razı olsun inşallah

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 312 takipçiye katılın

