DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

BBP – Muhsin Yazıcıoglu – Üşüyorum şiiri

Posted by Site - Yönetici Mart 27, 2009

BBP – Muhsin Yazıcıoglu – Üşüyorum şiiri.

145 Yanıt to “BBP – Muhsin Yazıcıoglu – Üşüyorum şiiri”

  1. nur said

    ÇOK GÜZEL beton çok soğuk sözü gerçek doğru olduğunu düşünüyorum çünkü bugün yazmış gibi onu çok ama çok özlüyoruz ALLAH YARDIMCILARI OLSUN

  2. nur said

    ONU ÇOK ÖZLÜYORUZ

  3. yasemin said

    herkezin başı sağ olsun rabbim ailesine sabır versin… adam gibi adamdı başka söyleyecek kelime bulamıyorum….

  4. şükrü şimşek said

    türk miletinin başı sagolsun degerli bir siyaset adamını ve adam gibi adamı kaybettik başımız saolsun

  5. ALEYNA said

    ALLAH gani gani rahmet etsin mekanı cennet olsun.
    ALLAH c.c. iyi kullarının yardımcısı olsun.

  6. metin said

    sevgili abimiz canımız hakkın rahmetine kavuşdu ülkücü kardeşlerimin başı sağolsun yolu yolumuzdur ahlakı ahlakımızdır herzaman yüreyimizde yaşayacaksın ruhun şad olsun

  7. mustafa said

    ALLAH NUR İÇİNDE YATIRSIN MEKANI CENNET OLSUN BÜTÜN TÜRK İSLAM ALEMİNİN VE BİZ ALPERENLERİN BAŞI SAĞOLSUN

  8. ercan said

    sevgılı abımızın muhsın yazıcıoglunu kaybetmenın en derın üzuntusunu yasmaktayız.abımızı kelımelerlen anlatamıyorum bbp ailesı ve tum ıslam alemının bası saolsun mekanı cennet olsun

  9. hümeyra said

    Allah rahmet eylesin…
    Mekanı cennet olsun…

  10. [...] BBP – Muhsin Yazıcıoglu – Üşüyorum şiiri   BBP – Muhsin Yazıcıoglu – Üşüyorum şiiri [...]

  11. derviş said

    aynı dünya görüşünü paylaşmasakda,sayın reis başkanımız muhsin bey ve beraberindeki değerli arkadaşlar allah size rahmet eylesin.tüm türk dünyasının başı sağ olsun…acını paylaşıyorum.

  12. ENGİN said

    ALLAH gani gani rahmet etsin mekanı cennet olsun.rabbim bizlere de nasip etsin o nun yaşadıgı gıbı amel etmeyi nasıp etsin

  13. emine said

    BETON ÇOK SOĞUK ÜŞÜYORUM…deyip gitti.Bu vatan için çektiği sıkıntıların karşılığını inşallah ahirette alır,Allah rahmet eylesin,ailesine sabır versin…O artık üşümesin,dualarımızdasın…

  14. AHMET said

    ALLAH c.c RAHMET EYLESİN CANIM ABİMİZ BASKANIM BUYUK REİSİM ALLAH c.c MEKANIN CENNET EYLESİN
    SENİ COOOK ÖZLEYECEGİM MUHSİN ABİ..

  15. mustan said

    mekanı cennet olsun hz.muhammete yakın olusun (beton çoksoguk) deyip gitti allahrahmet eglesin aikesine sabır versin

  16. zeynep kılıç said

    bütün türkiyemizin ve alperen abi ve kardeşlerimin başı sağolsun onu asla unutmayacağız.keşke kıymeti dünyada bilinseydi.onu asla unutmayacağız

  17. soner said

    ALLAH c.c RAHMET EYLESİN O ZAT-I MUHTEREM GIBI LİDERLER

    GUNUMUZ TURKIYESIN DE ZOR BULUNUR.BENCE DEVLET BAHÇELİ

    ONU BİRAZ ÖRNEK ALSIN

  18. emine said

    ey yüce allahım bize verdin bu büyü acıya sayanma gücü ver bizler bir başına devlet ve toplu millet saglayan gardaş evlat arkadaş dost kaybettik bizler onu çok seviyorduk üşüyorum şiirindeki mettlleler gibi bir vefat oldu rabbim taktiratını artırsın

  19. son osmanlı said

    allah rahmet eylesin çok değerli bir liderdi başımız sağolsun….

  20. merve said

    Rabbim mekanı cenet eğlesin inşallah muhsin yazıcıoğlu gibi bir siyasetçi geleceğini zannetmiyorum ben hafızım Rabbim nasip ederse inşallah muhsin abi için bir hatim indirmeyi düşünüyorum rabbim yakınlarınasağlık baş sağlığı diliyorum rabbim yardımcılar olsun inş

  21. orhan şahin said

    allah rahmet eylesin memleket bir adam kaybetti

  22. uğur said

    sevgili BBP si yetkilileri ve partili arkadaşlarım acınızı bende paylaşmak istedim.Hepimizin başı sağolsun ALLAH c.c sabır versin..

  23. fuat said

    Hepimizin başı sağolsun ALLAH c.c geride kalanlara uzun ömürler versin.

  24. nurettin kıran said

    insanlar kaybedilen lerin deyerini sonradan anlıyormuş ya işte bu çok ama çooook açı rabbim onu daha çok sevdiği için yanına aldı başımız sağolsun seni hiç unutmayacağız heyyy koca reis ALLAH rahmet etsin ve bütün alperenlere de sabrıcelil niyaz etsin

  25. MEHMET said

    ALLAH RAHMET EYLESİN.MEKANI CENNET OLSUN.ONU ÇOK ÖZLEYECEĞİZ.TÜRK MİLLETİNİNBAŞI SAĞOLSUN.

  26. MEHMET ABALI said

    allah rahmet eylesin SON BAŞBUGUMUZU KATBETTİK ONU HİÇBİRZAMAN UNUTMAYACAGIZ HEP KALBİMİZDE OLCAK BAŞBUGLAR ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZZZZ

  27. büşra said

    başımız sağolsun allahım
    mekanını cennet etsin

    şiiri çok güzel sanki ölecegini biliyormuş gibi

  28. ali said

    EY KOCA REİS SEN YILLARDIR DERDİN YA BÜYÜK BİRLİK OLALIM DİYE.
    PEKİ BİZ ALPERENLERİNİ SOĞUKTA BIRAKIP GİDİYORSUN.
    SENİ GÖREN BU GÖZLERİMİZİN PENCERELERİNİ KAPATMAYACAĞIZ BİLMENİ İSTİYORUZ.
    SENİ MAHŞERİ MEYDANDA GÖRMEYİ MEVLADAN DİLİYORUZ.
    RABBİM SENİ İNSANLIĞINLA ,GERİDE BIRAKTIĞIN HAYIRLI ALPERENLERİNİN YAPACAKLARI İYİ İŞLERLE ISINACAĞINI DİLİYORUM.
    ANKARA YA DEĞİL SENİ DÜNYANIN HER YERİNE BAKSAM SADECE SENİ BİRTEK SENİ GÖRMEK İSTİYORUM.
    SENİ ÇOK AMA ÇOK ÖZLEDİK KOCA REİSİM AMA ÇOOOOOOOK ÖZLÜYORUM,NEDENDİR BİLMEM AMA GENEDE ÇOOOK ÜŞÜYORUMMMMM….

  29. yakup said

    şimdi oldumu be reis bıraktın biiz sensizama unutma seni kalbimizde hep yaşatacağız türkiye bir fatih sultan mehmetini daha kaybetti diyorum ve tutamıyorum göz yaşlarımı ÜŞÜYORUZ REİS

  30. yakup said

    AMA HERŞEYE RAĞMEN DİK DURACAĞIZ KARABÜK ALPERENLERİ OLARAK BIRAKTIĞIN DAVAYI BİZ GÜDECEĞİZ YILMAYACAĞIZ YIKILMAYACAĞIZ TÜM ARKADAŞLARIMIZ DİM DİK AYKTA DURMAYA DAVET EDİYORUM
    BAŞKANIMIIZN HEP İSTEDİĞİ BÜYÜK BİRLİK ONUN VEFATI İLE GERÇEKLEŞTİ ARKADAŞLAR HEPİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN

  31. ibrahım savran said

    allah mekanını cennet etsın dualarımızla hep kalbımızde yaşayacak tum ıslam alemının başı sağolsun aılesıne sabır versın

  32. bilge said

    boyle bır ınsan bır daha gelırmı saglıgındakı verılmeyen deger oldukten snra mı bılınmesı gereklı neden ıyıler hep olmesı lazım mıllıyetcı ınsanlıga faydalı gerek mıllıyetcı kısılıgı gerekse dını yonden tam orenk bır ınsan ruhu sad olsun allahım cennetı ıle onu mujdelendırsın ınsallh mekanın cennet olsun

  33. büyük birlik hareketinin lideri türk islam aleminin gönlünde taht kurdun seni cok özleyecegiz mekanın cennet olsun.ALLAH rahmet eylesin…

  34. seyfo454 said

    Allah gani gani rahmet eylesin vatanımız için çok değerli bir insanı kaybettik beton soğuk üşüyorum derken sanki kaderindeki soğuk ölüm içine doğmuş adam gibi adam muhsin baba mekanın cennet olsun((((((

  35. orhan FİLİZ said

    Rabbim Rahmet eylesin. mekanı cennet olsun.

  36. sivaslı said

    ÖNCELİKLE TÜRKİYENİN BAŞI SAĞOLSUN ABİMİZİN MEKANI CENNET KABRİ NUR OLSUN ALLAH TÜM YAKINLARINA VE ONU SEVENLERE SELAMET VERSİN TÜRKİYENİN OLASI BİR ÇIKACAK SAVAŞDA ALACAK TEDBİRİ VAR ŞÜKÜR ! AMA OLABİLECEK BİR AFETTEN DE KORUNACAK VE TEDBİRİNİ ALACAK KADAR GELİŞMEDİĞİNİ GÖRÜYORUZ DAĞ GİBİ BİR ÇINAR MAALESEF TÜM SEVENLERİNİ ÜZEREK HAkKIN RAHMETİNE KAVUŞTU 20 YIL ÖNCEKİ OKUDU ŞİİRDE KADERİNİ BELİRLEMİŞ Tİ ASLINDA VE DONARAK ÖLDÜ DİYORUZKİ ( EŞŞEK ÖLÜR NALI KALIR YİĞİT ÖLÜR NAMI KALIR..) Allah rahmet eylesin

  37. tahsin said

    ben eskişehirden tahsin.BÜYÜK TÜRK İSLAM ALEMİNİN BAŞI SAĞOLSUN.DAHA ŞİMDİDEN SENİ ÖZLÜYOR ve ÜŞÜYORUZ.OLSUN BE KOCA REİS SENİN MEKANIN CENNET OLSUN BİZ SENİ ÖZLEMEYE ve ÜŞÜMEYE DEĞER.BİLKİ EMANETİN SAHİPSİZ KALMAYACAK.RUHUN ŞAAD MEKANIN CENNET OLSUN.Hakkımız sana helal olsun.ALLAHA EMANET OL….

  38. şenol guze said

    allah sabırlık versin bütün sevenlerine hayattaiken kıymeti bilinmeyen degerli insanı şimdi göz yaşları içerisinde anıyorum.şiirindekigibi seni düşünüyorum ruhum karlar içerisinde hala üşüyor sanki mekanın cennet olsun .

  39. ENGİN said

    NE DESEM BILMEM BILMIYORUM NEDEN BENI BU KADAR ETKILEDI MUHSIN BEYIN VEFATI BILMIYORUM RUHUM ISTER ISTEMEZ ETKILENIYOR ELIMDE DEGIL YOKSA BILMEDEN COKMU SEVMISIZ ONU OYDA VERMEDIM AMA BIR GERCEK VARKI BENI COK ETKILEDI OLUM HAK ONDAN GELDIK ONA GIDECEZ ELHAMDULILLAH YUCE RABBIM KENDI DEGIMIYLE SONSUZLUGUN SAHIBI SANA ULAŞMAK ISTIYORUM DERKEN DUASINI KABUL ETTI ALLAH cc RAHMET EYLESIN
    VE GERCEKTEN ADAM GIBI ADAMDI
    RUHUN ŞAD OLSUN INSALLAH

  40. talat said

    BAŞKANIM ÜSTADIN DA DEDİĞİ GİBİ Bana düşmez can vermek yumuşak bir kucakta ben bu kaldırımların emzirdiği çocuğum sen bu vatan ın bu milletin gerçek lideri idin ama seni anladık nede anlatabildik bir lider bu kadarmı aranır bu kadarmı özlenir anlatılmaz ALLAH MEKANINI CENNET ETSİN kalan eş dost ve akrabalarına sabırlar versin BAŞKANIM seni şimdiden özlüyoruz….. saygılarımla……ruhuna elfatihaaaa lütfen bari bunu yapalım.

  41. degerli baskanimiz buyugumuz reisimiz su son 4 gundur 4 asir gibi geldi biz amerikadaki alperenlere musluman ulkuculere aglamaktan gozpinarlarimiz kurudu hep bir umut hep bir umut bekledik durduk ama rabbimiz seni bu alemde daha fazla bekletmek istemedi umulurda cenneti kazana bilirsek doslugumuz resulullahin yaninda devam eder ilel ebed seni cok seniyorum baskanim bu turani oksuz biraktun ama rabbimizden gelene amenna ve sedekna ALLAH SANA VE SENINLE BERABER BU KAZADA CANLARINI KAYBEDENLERE RAHMET EYLESIN

  42. SÜLEYMAN ŞAHBAZ said

    TUM TURKİYE NİN BAŞI SAGOLSUN MUHSİN BAŞKANIMIZI KAYBETTİK.ALLAH RAHMET EYLESİN. BU ÜLKEDE ONUN GİBİ AGABEYLER NADİR BULUNURDU.BİRİNİ DAHA KAYBETTİK. BAŞKANIMIZ MEKANIN CENNET OLSUN.

  43. neslihan said

    Allah cc rahmet eylesın kotu haberı aldıgımdan berı ağlıyorum
    hala şoktayım muhsın yazıcı oğlunun alesıne ve tum sevenerıne bas sağlgı dılıyorum onu cok özleyeceğim ve unutmayacağım

  44. uğur said

    REİS SEN ÜŞÜDÜN BİZİM İÇİMİZ DONDU BİRAZ ERKEN OLMADI MI BU GİDİŞ REİSİM ALLAH SENİ YATTIĞIN YERDE UTANDIRMASIN SENİN GÖZLERİN AÇIK GİTMESİN BIRAKTIĞIN YERDEN ALMAYI BİLEN BİR UĞURUN VAR

  45. Elif said

    Türkiye önemli bir insanı kaybetmiştir.Mekanı cennet olsun.Tüm Türkiye’nin başı sağolsun.

  46. ERDOĞAN said

    bence doğru dürüst bir siyasetçiyi kaybettik onu çok özlüyeceğiz kalanlara sabır diliyorum

  47. ERDOĞAN said

    MEKANI CENNET OLSUN

  48. ADEM said

    muhsin yazıcıoğlu bbp başkanı sen öldün (wefa ettin) ama sen bizim kalbimizde hala yaşıyorsun seni canımızdan bile çook sewiyoruz …….

  49. okay gül said

    turk mılletı buyuk bır lıderınıde kaybettı bbbp genel baskanınımız muhsın yazıcıoğlu nun cenab-ı allah mekanını cenet eylesın.Baskanımıza allahtan rahbet sevdıklerıne sabır dılıyorum.
    Senı unutmayacagız MUHSIN BASKANIM……….
    Baskanımızn dava arkadaslarınada allahtan rahmet sevdıklerıne sabır dılıyorum..
    USUYORUM BASKANIMMMMMMM

  50. MUHAMMED ALLAZOV said

    koca reis üzgünüz üşüyoruz ve cennet bahçelerinde buluşana kadar üşüycez orda buluşmak umuduyla. Muhammed Allazov

  51. RABİA said

    Öncelikle Sayın Muhsin Yazıcıoğluna Allahtan rahmet,ailesine ve tüm sevenlerine başsağlığı diliyorum.
    O kadar üzgünüm ki kelimelerle ifade etmem imkansız.Bu olay, millet olarak kendimizi nasıl bir dev aynasında gördüğümüz gerçeğini de yüzümüze çarptı.Her zaman kendimize bilim toplumu diyoruz ya,hani biz dünyadaki en zeki milletiz ya bi konuştuk mu mangalda kül bırakmıyoruz hani.Hani selocanlar’ı karlı köylere gönderip bol bol sohbet için köylülere cep telefonları dağıtıyoruz ya…başka söyleyecek sözüm yok.İnanın kahroluyorum ve kendimizi bu kadar kandırmamız ağrıma gidiyor.Yok mu kardeşim bizim jeofizik uçaklarımız,yokmu bu Allahın cezası helikopterde bir telsiz veya sinyal sistemi.Bir kaza olmuş ya dondurucu soğuk gerekirse yığın o bölgeye türkiyenin bütün helikopterlerini.100 kişi yollamada 1000 kişi yolla didik didik edin her tarafı.Bilmem ne partisi(iktidarı ve muhalefetiyle)bayrak asmadık elektrik direği bırakmadan,yeri göğü kirletmekle bizim sırtımızdan siyasi parti propogandası yaparken,Muhsin Yazıcıoğlu’nun kendi imkanıyla ilk kez bindiği helikopterle kaza yapması bana bu ülke için ciddi bir mesaj olarak görünüyor.Evet eminim ki Muhsin beyin seveni çok,ondan ve hareketinden hazetmeyenide.Kim ne söylerse söylesin,siyasete bir seviye ve samimiyet getirmeye çalışan dosdoğru bir insanı bu şekilde kaybettik ona yanarım.
    Artık birey olarak değil millet olarak aklımızı başımıza almamızın zamanı geldide geçiyor.

  52. MUHAMMED ALLAZOV said

    bir akşam üzeri aldık haberi üzüldük üşüdük üşüyoruz seni özlüyoruz ey koca reis birdaha gelmeyeceksin biliyoruz ben geleyim sana koca reis ben evin cennet olsun soban sevgimiz sen üşüme koca reis sen üşüme bağırmak istiyorum dunyaya kızgınım o dağlara seni bizden alan dağlara yağmuru severdim karı severdim biliyormusun artık sevmiyorum onlar burakmadı sana geleyim onlar bırakmadı bizleri sana bir saat koca reis bir sat izin verseydi sana gelirdik sen üşümezdin yüreyimiz yanmazdı ey koca reis üzgünüz sana gelemedik. Muhammed Allazov

  53. ONUR ÖZÇELİK said

    Başta kendisine ve kazada ölen arkadaşlarına ALLAHTAN Rahmet dilerim Yattıkları yer nur Mekanı Cennet Olsun ve Ailesi olmak üzere Tüm sevenlerine ise Başsağlığı dilerim… SENİ ÇOK ÖZLEYECEĞİZ MUHSİN ABİ…

  54. BÜŞRA said

    ALLAH RAHMET EYLESIN SALIH KULLARIYLA MUHAMELE EYLESIN VE BUTUN OLMUSLERIMIZ ICIN EL FATIHA

  55. fahri said

    türk islam dünyasının lideri merhum muhsin başkana ve dava arkadaşlarına allahtan rahmet kederli ailesine sabır diler ülkemizin başı sağolsun üşüyorum …

  56. gökaycan said

    türkiye gene adam gibi adamlarından birini daha kaybetti.cümle müslüman türk aleminin başı saolsun.MEKANIN CENNET OLSUN BAŞKANIM.

  57. kahramanmaraş tan fahri ve eşim şerife bu üzücü olayın arkasından derin bir üzüntü yaşıyoruz allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

  58. seni hiç bir zaman unutmayacağız

  59. bozkurt said

    zikre dalmış her sey ömrü zikirle gecen yüce insan nasıl oldu da alıp basını gitti anlayamadım anlayamıyorum ama inanıyorumki her sehit gibi o da aramızda olacak her daim hani onlar ölü degıller biz onları ölü sanıyoruz ya bu sebepten o hiç ayrılmadı ayrılmayacak…davası davamız demişti üstad inş davası davamız olur ve hep gülümseyerek bakar bize…ruhu sad olsun nurda yatsın

  60. selma said

    ALLAH inşalah yanna alır muhsin yazıcıoğlunu
    herkes onu candan yürekten seviyor.

  61. AYŞE said

    SEN SEN OL İYİ YÜREKLİ İYİ KALPLİ OL.

  62. mehmet said

    üşüyorum dedin dünyadan gittin
    amam ne olacak bu alperenler sen olmayınca ne olacak bu dünyanın hali sen dünyadan gidiyorsan salı günü biz ne yapacağım sen ıolmayınca

  63. süleyman said

    tüm türkiyenin başı sogulsun allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun erken gittin be resis…

  64. TUNÇDAL ÜÇPUNAR said

    BAŞIM VE BAŞIMIZ SAĞOLSUN YOLDAŞLARIM BİZE YAKIŞAN ONUN YOLLUNDAN GİTMEK.O BİZİ İZLİYOR BUNU BİLİYORUM.YOLDAŞLARIM YOLUMUZDAN ŞAŞMAYALIM.ALLAH HEPİMİZE SABIR VERSİN.SEVGİ YÜREĞİNİZDEN EKSİK OLMASIN ONUN İÇİN DUA EDELİM NUR İÇİNDE YATSIN MEKANI CENNET OLSUN.

  65. H.İbrahim BULUT said

    Sayın başkanımız gönlün o kadar sıcak ki vefatında buz gibi bir siyasi atmosferi ısıtmıştır.İnaniyoruzki tüm islam alemi senin vefatınla birlikte birleşip bütünleşerek emperyalizmin sinsi oyunlarına alet olmayacaktır.Artık pencereler kapanmayacak ve daima aydınlık olacak inşallah.Sonsuzluğun sahibine emanet ulunuz,esselamunaleykum…

  66. muratturan said

    kalbimiz seninle büyük başşkan allah rahmet eylesin

  67. KAYNARCALI KADİR said

    ÖLMEDİ ÖLDÜRDÜLER GELRİMİ BİR DAHA ONUN GİBİSİ ASLA GELMEZ KIYMETİNİ BİEMEDİK ÖLDÜKTEN SONRA ANLADIK SENİ MUHSİN ABEYİ ALAHIM AFFETSİN SENİDE YOLDAŞLARINIDA ALAH AİLENE SABIR VERSİN

  68. irem tuğba said

    en özel kişi olduğundan iyi birisi idi.:(ama öldüğü için üzülüyorum
    en özel en özel birisi yaa

  69. nuri said

    Türkiye’nin ve gönlü Türkiye için çarpan herkesin başı sağolsun.

  70. sait şakalar said

    vatanımızın ve milletimizin başı sağolsun `O` ölmedi kalbimizde yaşıyor….

  71. SERDAR AKDENİZ said

    başımız sağolsun acımız büyük

  72. murat said

    Muhsin başkan mekanın cennet kabrin nur olsun. Bütün Türkiyenin başı sağolsun…

  73. tum turkıyenın bası sagolsun baskanımızın vefatı hepımızı uzdu gelıyoruz baskanım yarın yanındayız hep yanındaydık ıyne yanındayız ulkesı ıcın cok acılar cektı ve ulkesı ıcın elınden gelenı yaptı senı unutmıcaz zonguldak merkez

  74. kadir erol said

    Koca reis sen sahibine ulaştın yolun açık olsun şimdi biz ÜŞÜYORUZ

  75. Mehmet Akif said

    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun, kıymetini bilemediğimiz liderlerimiziden biriydi…

  76. aydın said

    rabbim gittiğin yolda mükafatlandırsın inşallah

  77. ŞENOL said

    türk milletinin başı sagolsun kabri nur mekanı cennet olsun…

  78. ismail said

    allah rahmet etsin çok üzgünüz allah yakınlarına sabır versin babaların babasıydı mekanı cennet olsun

  79. fAtOş said

    Allah rahmet eylesin ülküdaşımm ,, İNŞ. şehitt oLmustursunn. Şimdide bizz üşüyoruzz

  80. gülay said

    abimiz yiğidimiz hemşerimiz bizi bıraktın gittin üşüyorum muhsin abimiz ALLAH rahmeteylesin mekanın cennet olsun seni unutmayacağız hemşerimiz canımız kanımızdın seni çok özleyeceğiz göz yaşlarımız sana helal olsun şimdiden üşüyoruz !!!???

  81. BEDİR said

    Bir coşku var içimde bu gün kıpır kıpır
    Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum
    Gözlerim parke parke taş duvarlarda
    Açılıyor hayal pencerelerim
    Hafif bir rüzgar gibi süzülüyorum

    Kekik kokulu koyaklardan aşarak
    Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
    Bir çeşme başı arıyorum
    Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
    Mis gibi nane kokuları arasında
    Ruhumu dinlemek istiyorum

    Zikre dalmış her şey
    Güne gülümserken papatyalar
    Dualar gibi yükselir ümitlerim
    Güneşle kol kola kırlarda koşarak
    Siz peygamber çiçekleri toplarken
    Ben çeşme başında uzanmak istiyorum

    Huzur dolu içimde
    Ben sonsuzluğu düşünüyorum
    Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum
    Durun kapanmayın pencerelerim
    Güneşimi kapatmayın

    Beton çok soğuk, üşüyorum…

    Muhsin YAZICIOĞLU

    29

    03

    2009

  82. öncelikle tüm islam aleminin başı sag olsun.sana kızıyorum koca reis bizi bırakıp nereye gidersin neden bizide götürmedin reiiisimmm sen olmayınca bu dünyada bizler ne yaparız reisim……

  83. sevgili Genelbaşkanım bizleri yürekten üşüttün ve gittin oooo çoook sevdiğin peygamber efendimizin yanına artık sen yoksun ya bizim ne işimiz var bu yüzüne gülmeyen yalancı hayatta seni hiç unutmayacagız çok sevdigin güreşçin muammer hakkını helalet

  84. hüseyin cüce said

    allah mekan ı cennet olsun sayın: muhsin yazıcı duuuularım onunladır okalbimizdedir koca reis kalbim yaşacaksın mekanı cennet olsun

  85. Dostun said

    EY CENNET YOLCUSU BÜYÜĞÜM ABİCİM SENİN GİDİŞİN BİZİ VE TÜRK İSLAM ALEMİNİ ÜZDÜ SEN O YAŞAYAN EFSANELERİN EN YİĞİDİ YAMULMAYAN TÜRK GİBİ GÜÇLÜ AYAKTA DURANLARIN LİDERİYDİN BİZ SEVEN VE AİLENİ YALNIZ BIRAKTIN BELKİ SENİN GİBİ YİĞİT ÇOKTUR ONDAN ŞÜPHEM YOKTUR AMA SEN BAŞKAYDIN SENİN SENDEN SONRAKİLERE GÜÇ VERİŞİN BİRLİĞİ BERABERLİĞİ CANU GÖNÜLDEN SENİN GİBİ VERENİN İNŞALLAH ÇOK OLUR. SEN SEVENİNE KAVUŞTUN İNŞALLAH CENNETTE PEYGAMBERE KOMŞU OLUR O ÇİÇEKLERLE ÖNCE AİLENİ SONRA BİZLERİ BEKLERSİN.TÜRK VE İSLAM ALEMİNNİN BAŞI SAĞOLSUN AMİN KADER ARKADAŞIN.

  86. ibrahim bakar said

    basbugmuz sen olmedın yuregımızde yasıyorsun turk genclıgı olarak senın ızınden senın yolundan gıdecegız mekanın cennet olsun basbugum

  87. Erol said

    Allah Rahmet Eylesin KOCA REİS, GÜLE GÜLE, Mekanın Cennet Olsun….

  88. Erol BAYSAL. Samsun said

    GÜLE GÜLE KOCA REİSİM. KABRİN NUR, MEKANIN CENNET OLSUN. ALLAHA EMANET OL…

  89. alp said

    türk milletinin başı sağ olsun … muhsin başkan mekanın cennet olsun

  90. izmirden ege said

    ALPERENLERİN SENİ ÇOK SEWİYO REİSİM…SEN GİTTİN BİZİDE GOTUR MUHSİN AGABEY…BU DAWA SENSİZ ÖKSUZ KALACAK İLELEBET..RABBİMİN RAHMETİ BİZLERİN SEWGİSİNDEN DAHA ÇOK WE DAHA GENİŞTİR….

  91. şerif ahmet saçma said

    seni seviyorum yada
    ı love you diyerek
    seviyorum demek dil için kolay
    ağlamak ancak gerçek sevilen içindir

    mavi renkli nufusa sahip
    erkek bu ülkede çok
    ama adam gibi adam çok nadir
    nadide bir çiçeksin sen

  92. hem hüzünlüyüm hem sevinçliyim
    hüzünlüyüm seni kaybetik
    sevinçliyim layik oldugun yere gittin
    kokuşmuş,cıkarcı insanlardan kurturdun
    sevinçliyin laik oldugun
    gül kokulu cennette
    peygamber efendimizin.abdulkadir geylanin şahı nakşibendının mevlanın yanında
    yan yana zikrediyorsun
    sonsuzluğun sahibine
    inşallah bu dünyada seni tanıma seninle konuşma şerifine erdim
    sonsuzluktada yanında olmayı nasip eylesin mevlan.
    toprağın bol mekanın cennet olsun

  93. sadullah said

    alah rahmet eylesin
    mekanı cennet olsun

  94. hamza said

    kaybediyoruz ne kadar değerimiz varsa gün geçtikçe kaybediyoruz üşürüz artık reis bunlar olduğu sürece üşürüz reis

  95. semra said

    bozkurt doğdun alperenolarak aramızdan ayrıldın ruhun şadolsun mekanın cennet peygamber efendimize komşu olasın koca reis türk islam aleminin başı sagolsun adam gibi adam

  96. gizemustafa said

    bu milletin senin gibi insanlara çok ihtiyacı war.yerin doldurulamaz ama anlımız dik izindeyiz mekanın cennet olsun.

  97. İSMAİL ASLAN said

    üsüyorum. gidisinize bir ben deyil ,bütün islam alemi , sizin yoklugunuz cok büyük bir acı.yerinizi. kim doldura bilirki be reis sizi unuymayacagız mekanın cennet olsun sevgilerimle.

  98. FATİH ÇEÇEN said

    türkiye ikinci basbugunu kaybeti hepimizin bası sag olsun bundan sonra görevi kaldıgı elden bizler almalıyız vatan sag olsun
    VATAN SEVGİSİ İMANDANDIR

  99. niyazi özdemir said

    başbuglar ölmez vatan bölünmez muhsin başkanım sen kalbimizdesin reis pozantı bbp teşkilatı.

  100. Mevlüt said

    TÜM İSLAM ALEMİNİN VE TÜRK TOPLUMUNUN BAŞI SAĞOLSU,ALLAH RAHMET ETSİN MEKANIN CENNET, SEVĞİLİ PEYGANBERİMİZ ŞEFAATCİN OLSUN. KOCA ÇIARLAR HİÇ YIKILMAZ AYAKTA ÖLÜRLER, TIPKI BAŞBUĞU VE ALPEREN GİBİ, YİĞİT GELDİLER YİĞİT GİTTİLER

  101. REMZİ said

    BÜYÜK DAVA ADAMI,TÜRK İSLAM ÜLKÜSÜNÜN MİMARİ,MAZLUMUN DOSTU,ZALİMİN KORKULU RÜYASI,ALLAH YOLUNUN YOLCUSU,DEVLET ,MİLLET VE VATAN AŞIĞI,BÜYÜK BİRLİK (ÇOKLUKTA BİRLİK) İDAİLİNİN ÖNDERİ,ÖMRÜNÜ BU VE BUNA BENZER GÜZELLİKLER YOLUNDA HARCAYAN GÜL YÜZLÜ GÜZEL İNSAN SAYIN MUHSİN YAZICIOĞLU SENİ HEP RAHMETLE ANACAĞIZ RUHUN ŞAD,MEKANIN CENNET OLUR İNŞALLAH

  102. MEHMET said

    topragimin mekani cennet olsun insallah sivas kaybetmedi
    turkiye kaybetti son padisah degildi ama adam gibi bir liderdi

    muhsin baba seni unutmayacagiz sivasli olarak seni hep yasatacaagiz sen usudun ama biz seni kalbimizle sevgimizle dualarimizla isitacagiz baba

  103. selehattın said

    hersey haktan

    uzanıyor ruhum goksundan apansız bır mateme
    aklımda memleket kalbımde yarattan
    beyaz bırgecenın karanlıgında yapanlız
    alperen orduları arkamda kaldı
    daha cok yurek gonul vercektı severek
    semahda yukselerek ruhum kar tanelerı duserken
    sevenlerım yasın bollugunda bırlık bahcesınde huzun
    cok usuyorum bu soguk degıl işleyen kemıklerıme
    ayrı kalmaktır sevdıgım memlekketten
    gonsundan yukselır ruhum
    sesız bırkalabalık beklemekte yorgun gozler buglu
    bırlık bahcesınde bır sesızlık hakım bır cıglık
    yınede gıtmekteyım yasın bolugunda veda eerken sevenlerım
    02-04-2009 yurekler acıyı sevgıyı ıyı tasır
    senı yuregımızde yastacaggız abı

  104. güngelir,bir bakarsin hazin sonbahar olmuş saçlara kar yağsada çatlak dudaklar susuz. hiç bitmez dediğimiz meğer kısa b,r yolmuş hayat aşitat vermez ne şekerkalır nede tuz negeceyle neşe bulan yıldızlar nede dalgalara hasret ceken yar saatler güneşi beklemiş miydi benim sana özlem duyduğum kadar kuru yaprak gıbı gönlümü bırakmışim ruzgarların seyrıne hala dimdik ayakta ne birşikayet ne ah soluklayan tarıhle heybesı dolu iman fıtratın cennetlerden olduğu beldedesın şimdi yaratan rabbım mekanını cennet kabrını nurla doldusun iki cihan sultani peygamberimiz HAZRETİ MUHAMMET MUSTAFAYA KOMŞUEYLESIN SANCAĞI ALTINDA TOPLASIN o meleklerın kollarında asla üşümez asil onu gecmişde üşütenler utansin ki ALLAHA NASIL SUAL VERCEKLER SAYIN MUHSIN YAZICI OĞLU VE DAVA ARKADAŞLARİNA ALLAHTAN RAHMET GERI KALANLARA SABIR VE METANET DILERIM ALLAH HERKESE ONLARGIBI CEMATI KALABALIK DUA EDEN BİRMİLLET NASİP ETSİN ARKASINDA BIRAKTIĞI EVLATLARI OYLE RUHANI TEMIZ GÖNLÜ ACIK KALPLERINDE İMAN YUZLERI AYGIBI İŞİLTİLİ MELEKLERKADAR GUZEL BIR EVLAT BIRAKTI ONLAR BABALARINDAN MANEVIYATI DEVRALDILAR NEYAZMAK LA NEDE ANLATMAKLA BİTER DULARIMIZ DAYIMA ONLARLA RABBİM CENNETİNE KOYSUN AMİN AMİN

  105. Muhammed Allazov said

    haberlerden duyduklarımı üzülerek izliyorum bunun bir suikast olduğunu düşünmek çok acı herşeyin ve tüm imkanların kullanarak herşeyin araştırlmasından yanayım üzgünüm bu acı dinmeyecek bu bi gerçek koca reis gelmemek üzere gitti oyüzden onu görmek için bizim gitmemiz lazım bu gidişin emrini yine sonsuzluğun sahibi verecek herşey onun emrinde burdaki fazifemiz bittiyinde inşalla cennet bahçelerinde koca reisle buluşcaz buluşmak için islamiyeti layikiyle yaşamak lazım allah sabırlar versin çok üzgünüm arkadaşlar… Muhammed Allazov (Alperen)

  106. türkiyenin başı sağ olsun.sevilen liderler ellerden ve gözlerden kaybolsada,bizim kalbimizden kaybolamaz.sn.
    MUHSİN YAZICIOĞLU vefat etmeden önce sanki öleceğini bile bile helikoptere binişinde:ilk ve son kez biniyorum demiş
    YAZICIOĞLU ALLAH KATINDA ÜŞÜYORUM DİYEREK ŞEHİT GİTTİ.
    ANNESİNE ,AİLESİNİN VE TÜM TÜRKİYENİN BAŞI SAĞ OLSUN…

  107. furkan said

    ah reisim sanki o günü ta o zamanlardan hissettin o kazanın olduğu gün helallik aldın sanki şehit olacağını biliyordun ruhun şad mekanın cennet olsun senin gibi ülkücülük ve alperenlik yolunda bende yürüyeceğim ve senin gibi inşallah şehit olacağım

  108. coskun said

    allah rahmet eylesin mekanini cennet eylesin

  109. Muhammed Allazov said

    BUGÜN YİNE AĞLAYARAK ŞİİRİNİ DİNLİYORUM Bİ MUCİZE BEKLEDİK OLMADI BE REİS OLMADI KİM DEMİŞ ERKEKLER AĞLAMAZ SEN AĞLAYANA DEYİL AĞLATANA BAK KOCA REİS GİTMİŞ BİZ AĞLAMIŞIZ ÇOKMU RUHUN ŞAD MEKANIN CENNET OLSUN .. ÇOK ÜZGÜNÜM

  110. mustafa çelik said

    Allah rahmet eylesin .gerçekten sevilen bir insan.malesef insan öldükten sonra yeri anlaşılıyor.mekanın cennet olsun

  111. oğuzhan said

    allah rahmet eylesin reis inşaalah üşümiceksin çünkü geride öyle insanlar varki senin terbiyenden geçmiş onların dualarıyla peygamber efendimize komşu olusun inşallah

  112. servet varol said

    allahtan rahnet diliyorum mekanları cennet olsun

  113. ismail hakkı said

    Gönlümüzdesin MUHSİN BAŞKAN gönlümüzde yaşayacaksın gönüllerin başkanısın sen sen benim başkanımsın ALLAH tan dileğim yattığın yer nur mekanın cennet olsun bütün müslümanların başı sağolsun

  114. nafiz cebecioglu said

    ALLAH RAHMET EYLESİN AİLESİNE TÜM TÜRK MİLLETİNİN BAŞI SAĞOLSUN

  115. mehmet said

    YERİN DOLMAYACAK,DOLDURULAMAYACAK ALLAH GANİ GANİ RAHMET EĞLESİN BÖYLE DÜŞÜNEN HERKESİN BAŞI SAĞ OLSUN

  116. gerçekten çok üşüyoruz reis üzerimizdeki bu pis yozlaşmayı ahlaki kayıplarımızı ve daha birçok manevi degerlerimizin kaybını düşündükçe üşüyoruz çok üşüyoruz seni çok özledik reis hemde çok umarım bizde bir gün sonsuzlugun sahibine ulaşırız REİS …………….

  117. Serseri said

    Senın Kadar baba Yürekli Dava Adamı Görmedim Abi Allah Rahmet Eylesın Muhsin Abi Gibi Kimse Gelemez Allahu Ekber Allahu Ekber Muhsin yazıcıoglu sen içimizde yaşıyorsun seni hiç unutmayacaz…

  118. murat uzun said

    üşüyerek öldü ama yok olmadı çok ama çok yazık oldu.

  119. HİLMİ EKİZ said

    MUHTEŞEM,MÜTEVAZİ BİR İNSAN,ALLAHTAN RAHMET AİLESİNE VE SEVENLERİNE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM,RUHU ŞAD OLSUN.

  120. ŞİFA said

    BU VİCDAN BU İNANÇ OLDUKTAN SONRA….

  121. ahmet said

    selamın aleyküm MUHTEŞEM,MÜTEVAZİ BİR İNSAN,ALLAHTAN RAHMET AİLESİNE VE SEVENLERİNE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM,RUHU ŞAD OLSUN.mekanı cennet olsun

  122. melike said

    gerçekten üşüyorum şiiri sanki başına gelecek herşeyi biliyodu keşke oo uçağa binmeseydin muhsin yazıcıoğlu seni hep özleyeceğiz meka nı cennet olsun

  123. esra said

    artık üşümesin inşallah dualarımızlasın…

  124. esra said

    bir kere beni alnımdan öpmüştü ruhu şad olsun mekanı cennetolsun inşallah

  125. yıllar önce bır iftar vaktı almıştık acı haberi,lokma buğazımıza düğümlenmış,o akşam gümüzden kuru yaş akmıştı.bizı bu kadar üzen cecenistanın eşsiz lideri cevher dudayev şehit edilmişti.o gün bu haberi aldığımızda inanamadım her namazda allaha dua ettik orada karlar altında sanki koca reis arkadaşları deilde butün yetmiş milyon üşuyordu.ismail kardeşimin o yakarışı bizi kahretti.rabbım hepsine ganı ganı rahmet etsin,onların halis mümin olduğuna biz şahidiz rabbım onları makamına nail etsin.kardeim hiz üzülmeyin biz kadere inanan insanlarız,rabbım öyle sevilmeyi hepimize nail etsin.ben hale bu şiiri dinlediğimde hep ağlıyor koca reisle üşüyorum,rrabbim ukba aleminde hep beraber olmayı nasıp etsin.bakı selamlar.

  126. adem said

    hepimizin başı sağolsun mekanı cennet olsun…

  127. abdurrahman şahintürk said

    Allah rahmet etsin.Adam gibi adamdı.Yeri doldurulamaz bir gerçek vatan sevdalısı vatan evladıydı.Şehit olmuştur,inşaallah ona ve diğer şehitlere verecek olduğu ŞEFAAT yetkisinden bizlerde nasipleniriz.Mekanı Cennet olsun.O’nun hayatını iyi analiz etmek lazım

  128. esen said

    allah rahmet eylesin yeri cennet olsun

  129. hakan said

    inanıyorumki rabbim seni ve seninle hakka kavuşanları cennetinde güzel bir yerde mükafatlandıracak inşaallah rabbim den bol bol dualarımda bunu istiyorum ve istemeyede devam edceğim . bizler değerli olan varlıkların değerini her neyse ki kaybettikten sonra anlıyoruz ama inan geride bıraktığın alperen evlatların daima senin gibi hak için adalet için yaşamaya gayret edeceklerdir sen rahat uyu kelimeler senin olmayışını nasıl anlata bilsem genede anlatamam ……bizleri soğukta üşümeyelim diye yıllar önce soğuk ve ıssız duvarlar arasında yaşamaya çalıştın . REİS BİZLERDE SENSİZ ÜŞÜYORUZ

  130. zekeriya cesurer said

    ALLAH NUR İÇİNDE YATIRSIN MEKANI CENNET OLSUN BÜTÜN TÜRK İSLAM ALEMİNİN VE BİZ ALPERENLERİN BAŞI SAĞOLSUN.böyle insan yüz yılda bir gelir.GİTTİĞİ YERDE UTNDIRMASI ALLAH

  131. mehmet said

    muhsinler ölmez çünkü şehitlere öldü denemez

  132. murat said

    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

  133. Allah rahmet eylesin geride kalanailesine Allah sabır versin rabbim herkeze islamı en iyi şekilde yaşamayı nasip etsin nedense bu ülkede insanların degeri ölünce anlaşılıyor örn.rahmetli özal rahm a.kahveci.rahm.menderes .rahm.m.yazıcıoglu

  134. yusuf said

    bizim ne dedigimizden daha önemli zaatların sözüne bakalım.mahmut efendi haretleri.k.s.kendisi için…o bizi hiç üzmedi ne istedi isek yaptı o ehli sünnettir…bence bu sözler ALLAH KATINDA bile çok önemli.sehite selam.

  135. eşref kılıçarslan said

    seni sivaslılar ve tüm dünay özlüyor

  136. ipek said

    alah rahmet elesin ben onun tanıdıyım ve çok ağladım alah ailesine şifa versin

  137. iyiki bu günleri görmemiş

  138. orhan KİP said

    tüm türk milletinin başı saolsun bir lideri kaybettik

  139. MİTHAT ÇATLI said

    ALLAHIM SENI NAKAR COKSEVMİŞKİ YANINI VESENİN GİBİ SAYGI DEYER ABİLERİMİZİN YANINA ALDI ALLAH SİZLERDEN RAZI OLSUN SUAN KI DURUM İÇİN BİZLERE KIZMAYIN HAKKINIZI HELAL EDİN AH ABİ ABİCİM SEN BİZİYANNIZ BIRAKTIN KARDEŞİN MİTHAT ÇATLI

  140. bu davada olanların başı sağolsun böyle reisler kolay yetişmiyor yetişenlere de bırakmıyorlar inşallah bazı şer gibi gördüklerimiz hayrolur.

  141. muhsin başkan ölmez,alperenler yenilmez

  142. yalçın said

    allah rahmet eylesin

  143. ilhami said

    alperenler seni unutmuycak büyük REİS

  144. seni tukiye unutmayacak sen bızım kalımızde yaşayacaksın

  145. osman said

    saygıyla anıyorum onu ben ce dünyaya gelmiş gecmiş en iyi insandı o ben şayet onun devlet yönetim şeklini cok iii yapacanı ismim gibi emindim o ölmedi hep icimizde yaşayacak

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 306 takipçiye katılın

