DİNİ FİLMLER – BELGESELLER – İLAHİLER – KUR`AN

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Muharrem ayı hakkında – VAAZ – Adem Ilgaz Hocaefendi

Posted by Site - Yönetici Aralık 3, 2010

Muharrem ayı hakkında – VAAZ – Adem Ilgaz Hocaefendi

5 Yanıt to “Muharrem ayı hakkında – VAAZ – Adem Ilgaz Hocaefendi”

  1. canim oglum said

    esselamü aleyküm:muhtac oldugumuz dua,bütün ümmeti muhammedin amel defterine en fazla islenmesi gereken dua, birde ben söze döküyorum tüm zerremle,”ALLAH RAZI OLSUN” tüm katkida bulunanlardan ve okuyuculardan dinleyicilerden,aminn.Vaazlari dinliyorum ve insaallah ben de bu bilgilerden yararlanip diger mü`min kardeslerimle paylasacagim,nacizane ben de sohbet cemaatime nakledecegim.bütün bu katkilariniz icin tekrar allahim `in razi oldugu kullarin arasina girmenizi niyaz ederim,aminn.saygi ve selamlarimla..

  2. canim oglum isimli kardesimiz, Aleykumselam.

    Bu guzel yorumunuz icin Allah razi olsun, Sizlerin bu guzel dualari bizleri menmun ediyor Allah sizleride menmun etsin insaallah.

    Selam ve dua ile.

  3. Abdullah Öksüz said

    Adem Ilgaz hocamin muhtesem sohbetini dinledim ekleyen kardesime yayinlayanlara cok tesekkür ederim.Muhtesem

  4. mustafa said

    site yöneticisiyle irtibata geçmek nasıl mümkün olur acaba..

  5. abdulkadir said

    tek kelimeyle muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmm…

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 306 takipçiye katılın

