بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

Emir Sultan -Dini Film

Posted by Site - Yönetici Mart 4, 2008

Emir Sultan -Dini Film

89 Yanıt to “Emir Sultan -Dini Film”

  1. Kutsal emanetler belgeseli harika hazirlanmis,Øzellikle Osmanli`larin ne kadar kibar ve edepli olduklari kutsal emanetlere gøsterdikleri saygi kelimeler ile ifade edilemiyecek kadar anlamli ve guzeldir.

    herkese Tavsiye ederim.

  2. Harika Harika sanki o ilk görüp gezebildigim Ekim 1975’teki günlerimi bana hatirlattiniz ALLAH râzi ve memnun olsun,Âmîn.Bende herkesin bizzat gidip o duyguyu yerinde yasamalarini tavsiye ederim.Selam ve sevgilerimle

  3. Seyyuu said

    emeginize saglik bu film i buraya bizlerin izlemesine sundugunuz ve ilahi riza icin emek harcadiginiz icin tsk ederim . vesileyi sebep ile sayenizde bilmedigimiz bilgilere sahip olduk. allah dini islam i mubarek kildi ve ona tabi olanlarida yuceltti. allah islamiyetten ve resulu olam peygamberimiz
    Muhammed mustafa s.a.v den bizleri ayirmasin insaallah. dini islam uzeri ahirete gocmeyi Resul u Ekrem efendimizin ummeti olarak Ruhumuzu Teslim etmeyi allahu Teala nasip etsin insaallah cumlemize ,Amin .

  4. Seyyuu ,Bu guzel temennilerinize Amiiin diyor ve iltifatlariniza tesekkur ediyor guzel yorumlarinizin devamini bekliyoruz.

    Allaha emanet olun.

  5. mehmet ali said

    tşkler dostum bu guzellıklerı bızımle paylaştığnız ıcın allah razı olsun

  6. mehmet said

    bizleri gezip göremediğimiz yerleri ğösterdiginiz için allah razı olsun

  7. adem said

    allah razı olsun bu siteyi kurdugunuz için

  8. kutsal emanetleri hazırlayanlar allah razi butun emegi gecenlere ayrı ayrı tesekkur ederiz butun isla alemine hayırlı olsun selamunaleykum

  9. tuğba said

    bu belgeseller çok güzel gezip görmediğim yerler emeğinize sağlık hayırlı günler

  10. serap said

    Allah razı olsun

  11. tülay said

    emeğinize sağlık.belgesellerle bize o günlerin güzellikleri yaşattınız.
    hepsi harika olağan üstü.sonsuz teşekkürler. izlemekten cok zevk aldığım konu
    hepinizden allah razı olsun.

  12. sizlere çok teşekür ederım bu belgesellerden çok etkileniyorum inanirmısınız kalbim sızlıyor dinlerken mübarekleri izlerken bizler onlarin yanında bir hiçiz ALLAH sizlerden razi olsun teşekurler

  13. yusuf said

    çok güzel bir site çok begendim

  14. zale said

    selamün aleyküm admin kardesim sizden allah razi olsun bizlere bu sayfayi hazirladiniz icin daha da güzel konular eklenirse sevinirdim cocuklarim icin tesk

  15. Admin said

    zale, a.selam. Allah cumlemizden razi olsun, Video basliklarinda Cocuklara yønelik bazi videolar var, cizgi film,ilahi ve digerleri, eger sizlerin istedigi ne ise buraya yazin , biz elimizden geldigince yardimci olmaya calisalim. Hayirli ramazanlar.

  16. asiye said

    Beni en çok etkileyen devşirme yöntemiyle ülkenin dört bir yanından çocukların eğitilmesi ve ileride iyi bir yönetici olmaları eğitime verilen önem beni çok etkiliyor.Allah razı olsun osmanlı padişahlarından onların adaletli yönetimi
    Bu dönemlerde yaşamayı çok isterdim.

  17. kaan said

    çok süzel olmuş ALLAHrazı olsun

  18. ünal yıldırım said

    harika olmuş rabbim bizi ayırmasın padişahların izinden.

  19. kadir polat said

    çok güzel olmuş alllah vesile olanları cehenem ateşinde yakmasın

  20. FATİH said

    allah hazırlayanlardan razı olsun.çok güzel olmuş.

  21. selemunaleyküm doslar bu güzel siteyi yapmakta emegi gecen bütün müslüman kardeşlerimizden allahrazıolsun….

  22. fırsat buldukça ziyaret ediyorum. çok güzel olduğu için bağımlılık yapıyor. emeğinize sağlık

  23. mustafa çapar said

    esselâmü aleykum.öncelikle bu siteyi hazırlayanlardan ALLAH razı olsun,özellikle emir sultanın hayatını dinlediğim zaman gözlerimden yaşlar boşalıyor ve kendimi tutamıyorum.öyleki türbesine gidebilsem mezarına sarılmak istiyorum,beni en çok etkileyen kıssalardan biri diyebilirim.inşaallah allah bana bunu nesip eder.dinlemekle doyamıyorum ve kendimden utanıyorum.her dinlediğimde kendimi yeniden yeniliyorum.sizlerden allah razı olsun diyorum.

  24. hüseyin said

    emeklere sağlık allah razı olsun gençlerin bunları görmesi çok gerekli

  25. vehbi said

    allah bu siteyi yapanlardan razı olsun

  26. muhammed said

    allah bu siteyi yapanlardan razı olsun bir adımlarına bin sevap yazsın

  27. erdinç yaşar said

    allah hepinizden razı olsun tüm emeği geçen ve bu duyguyla izleyen herkesden sağ olun var olun

  28. sen olki iki cihana padişah bu garipte sana hizmetçi ayağının tazuna kurbandır.

  29. İmtisal-i Cahidü fi’llah olubdur niyyetüm
    Din-i İslam’un Mücerred Gayretidür Gayretüm

    Fazl-ı Hakk u Himmet-i Cünd-i Ricaullah İle
    Ehl-i Küfri Serteser Kahreylemekdür Niyyetüm

    Enbiya Vü Evliyaya İstinadum Var Benüm
    Lütf-i Hakk’dandur Heman Ümmid-i Feth ü Nusretüm

    Nefs ü Mal İle N’ola Kılsam Cihanda İctihad
    Hamdülillah Var Gazaya Sadhezaran Rağbetüm

    Ey Muhammed Mücizat-ı Ahmed-i Muhtar İle
    Umarum Galib Ola A’da-yı Dine Devletüm ”

    Gazelin Günümüz Türkçesine Çevrilmiş Şekli :

    ” ALLAH Yolunda Şavaşmaktır Niyetim
    İslam Dininin Yanlızca Yücelmesidir Gayretim

    ALLAH’ın ve Evliya Ordusunun Yardımıyla
    Küfür Ehlini Baştan Başa Kahreylemek Niyetim

    Peygamberlere ve Velilere Dayanmışlığım Var Benim
    ALLAH’ın Lütfundandır Fetih Ümidim ve Kuvvetim

    Benliğimi ve Malımı Dünyada Feda Etsem Ne Olur ?
    ALLAH’a Hamd Olsun, Var ALLAH Yolunda Savaşmaya Yüzbin Rağbetim

    Ey Mehmed ! Ahmed-i Muhtar’ın Mucizeleriyle
    Umarım Galip Olur Din Düşmanlarına Devletim “

  30. sezai can said

    selamualeykum,muhterem din kardeslerim ALLAH sizin gibi degerli insanlarin sayisini arttirsin insallah.Cünkü günümüzde akilli müslümanlara cok ihtiyac vardir.ALLAH cennette bizleri hep beraber eylesin insallah.Peygamberimiz(s.a.v.)in sefatina bizleri dail eylesin(AMIN)

  31. zinnur said

    cok güzel olmus allahu teala sizden razı olsun

  32. gönül said

    allah razı olsun devamını bekleriz emeğinize sağılk

  33. islam said

    Allah razı olsun.müslüman kardeşlerimin yararına olacağını düşündüğüm yeni bir site hazırladım

  34. allah razı olsun çok güzelmiş.

  35. Bu siteyi meydana getirmede emegi geçen bütün kardeşlerden allah razı olsun ne zamandır böyle bir site arıyodum böyle bir site varmı acaba diyodum gercekten cok güzel anlamlı ve kapsamlı bir site herkese tavsiye ederim allah ebeden razı olsu…

  36. Eyup kardesim, cok tesekkur ederiz,Allah razi olsun,

  37. celal said

    siz den allah razı olsun

  38. ibrahim said

    ben bilmiyordum bu kadar detayli gosterilen yerleri …

    bizlere bu kutsal emanetlerle ilgili bilgileri sundugunuz icin hepinizden allah razi olsn …

    allah yolunuzu daim acik etsin …

  39. FURKAN said

    BU SİTE ÇOK GÜZEL.

    BU SİTE ÇOK HOŞUMUZA GİDİYOR.

    YAPTIĞINIZ HİZMETTEN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

    ALLAH RAZI OLSUN.

  40. erol said

    allah raziolsun mukemmel olmuş

  41. cemal abdul nasır said

    bu siteyi hazırlıyan ve bize izleme imkanı veren kişilere ALLAH razı olsun

  42. mustafa yılmaz said

    hazırlayanlardan allah razı olsun.maneviyatı yükselten harika bir calışma.bü şekilde daha çok calışmalar bekliyoruz.allaha emanet olun.esselamu aleyke

  43. SITEYI YAPANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN

  44. tahsin özbıcak said

    yazndan,hazırlayandan,okuyandan vs bütün hepinizden ALLAH cc razı ve yanınızda olsun RABBİB sizin eksikliklerinizi göstermesin 12.3. 2009

  45. Ramadhan said

    Hazirlamis oldugunuz site icin cok tesekkur ederim.”Kutsal Emanetler” belgeselinin Ingilizce cevrilmis versiyonu var mi ya da nereden bulabilirim, tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Wassalaam

  46. Ramadhan kardesim bu videonun ingilizcesi nerde var bilemiyorum,

  47. caner said

    S.A ALLAHIMA şükürler olsun rabbim beni emir sultan hazretlerinin yanı başında yaşamayı nasib etti.Emir sultan hazretlerinin feyzinden bereketinden ve onun manevi huzurundan mahrum etmedi binlerce hamdu senalar olsun.rabbim herkese nasib etsin inşallah BURSAYA gelip görmenizi tavsiye ederim EMİR SULTAN HZ.SOMUNCU BABA.ÜFTADE HZ.VE DAHA BİRÇOK ALLAH dostlarını ziyaret edebilirsiniz bu mubarek zaatlara geçmişte yaptıklarından dolayı dualarımızla teşekkür etmeliyiz.RABBİM tüm müslümanların yar ve yardımcısı olsun.S.A.

  48. tuba said

    gercekten güzel olmuş emeği geçen herkese tesekkürler ALLAH razi olsun

  49. ADEM DEMİR said

    allahım kutsal emanetleri muhafaza ve hizmetinde bulunanlardan rahman rahim sıfatın esirgeme (amin)

  50. ahmet koç said

    EY OSMANLI UYAN ARTIK

  51. CEMİL ATEŞ said

    SELAMUN ALEYKUM BU GÜZEL ESERLERİ BİZİMLE PAYLAŞANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN

  52. nihal said

    mukaddes degerlerımızı ve osmanlının ınce ruhlulugunu seyrederken kendımı o devırlerde yasamıs gıbı hıssettım bende ozamanlarda yasayıp padısahların dedıgı gıbı mukaddes degerlerın hızmetkarı olmak ısterdım….Bu sıteyı hazırlayanlardan ALLAH razı olsun ceddımızın ruhuna el fatıha

  53. selçuk said

    selam aleykum şimdi bilgisayarı(İNTERNETİ) sevdim.ALLAH RAZI OLSUN

  54. bu siteyi hazırlamanazıda tüm emeği geçenlerin ALLAH yar ve yardımcısı olsun.ALLAH’a emanet olun.

  55. merve said

    BU BELGESEL ÇOK GÜZEL BU KUTSAL EMANETLERİMİZ BİZE DE EMANET PEYGAMBERİMİİZ HIRKASINI GÖRMEYİ O KADAR ÇOK İSTİYORUM K İALLAH BİR GÜ NASİP EDERSE ÖPÜP KOKLICAM MÜBAREK HIRKAYI ALLAH HEPİMİZE DİN KARDEŞLERİMİZE NASİP ETSİN HAYIRLI CUMALAR
    HER ŞEY GÖNLÜNÜZE GÖRE OLSUN

  56. serhat kılıç said

    Emeği geçenlerden Allah razı olsun.çok güzel şeyler yapmışsınız.Allah sizleri muvaffak etsin başarılar dilerim.

  57. sizlere çok teşekür ederım bu belgesellerden çok etkileniyorum inanirmısınız kalbim sızlıyor dinlerken mübarekleri izlerken bizler onlarin yanında bir hiçiz ALLAH sizlerden razi olsun teşekurler

  58. ekrem said

    allah siz ve sizin gibi insanlara yardım etsin

  59. recep said

    emeğinize saglık insanı etkıleyen bı fılm sagolun

  60. mahsun said

    çokkkkk güzel allah onlardan razı olsun allaha emanet olun

  61. ahmed said

    çok güzel bu hizmette bulunan herkesten allah razı olsun

  62. kadri said

    çok güzel olmuş teşekkürler

  63. davut said

    cok güzel olmuş yapan lardan allah razı olsun

  64. mustafa said

    COK İYİ

  65. ayşegül said

    SELAMÜN ALEYKÜM…
    Allah ( c.c )Bu mübarek emanetleri bizlerinde görmesini nasip eylesin. Hizmetleriniz için çok teşekkür ederiz. Allah (c.c) razi olsun…

  66. secaattin kaya said

    s a siz ve sizin gibi islama hizmet eden ve bu güzel programaları hizmete sunan kardeşlerimden(ALLAH)razı olsun ve sayısını artırsın tşkr ederim (ALLAH)yar ve yardımcınız olsun a e o

  67. Mustafa YAŞAR said

    Emeği geçen herkezden ALLAH razı ve memnun olsun, en güzel yatırım insana yapılan yatırmdır, bu hizmetlerde insanlar içindir. dilerimki bu hayırlı siteleri tüm gençlik takip ederek birşeyler kapsalar,

    selam ve saygılarımla

  68. absussamedi çok sevdim çok güzeldi mahmut efendiyi de sevdim
    ve
    hzmuhammed sav sevdim hepsi
    çok güzeldi.
    allahımız muhhamedi görevlendirdi ve 1000 sene oluyor

  69. hzmuhammed sav sevdim hepsi
    çok güzeldi.

    yazan.hatice çelik

  70. elinize sağlık hazırlayanlara allah razı olsun allah gönlünüze göre versin selamlar

  71. ramazan aslan said

    esselamun aleyküm arkadaslar ben ılk defa bu sıteye geldım ılk defa gezıyorum ınanın o kadar büyülendim etkilendım ki anlatamam. allah hepınızden razı olsun ben buraları buremedım cok ıstedım ama olmadı bızlere buraları gosterenlere allah bın kere razı olsun gercekten cok guzel bır sıte sızlerı allaha emanet edıyorum esselamun aleykum

  72. oyun said

    elinize sağlık hazırlayanlara allah razı olsun allah gönlünüze göre versin selamlar

  73. suat ates said

    ALLAH sızden razı olsun
    cok guzel bır sıte
    yenı gırdım
    cok cok guzel

  74. mine said

    bu site çok güzel,çok güzel allah razı olsun keşke herkes bu siteye baksa

  75. amine said

    bu sitede çok güzelllllllllllllllllllllllllll

  76. amine said

    ben bu siteyi hocamın sayesin de buldum. allah razı olsun çok güzel.

  77. ibrahim said

    ALLAH(CC)LU BÖYLE SİTEYİ YAPANLARDAN RAZI OLSUN

  78. huseyin said

    böyle güzel bir site çok çok güzel emeği geçen herkesten allah razıolsun geçmişlerine ramet olsun saygılarımla.

  79. ABDULLAH said

    ALLAHIN SALAMI VE SELAVATI UZERLERINE OLSUN

    CHOOK GUZEL ZAHMETI GECEN TUM KARDESHLERDEN ALLAH RAZI OLSUN

    NE GUZEL NE GUZEL CHOK SHEY OGRENDIM BU SITEDEN

    ALLAHIN REHMETI VE BEREKETI UZERINIZE OLSUN

  80. EREN ŞEN said

    selamun aleykum ALLAH (C.C.) RAZI OLSUN KISMET OLUPDA GİDEMEDİĞİMİZ MÜBAREK YERLERİ BİZLERE GÖSTERDİNİZ ALLAHA EMANET OLUN.

  81. allah razı olsun bu siteyi kuranlardan herkesin dinlemesini tavsiye ederim

  82. Arif çakmak said

    Bu siteyi hazırlayan tüm çaışanlarından Aallah razı olsun

  83. BİLAL ÇINAR said

    geşmiş atalarımızdan allah razı olsun ve ayrıca bu sitede emeği geçenlerdende allah razı olsun..

  84. mustafa yaşar said

    siteyi meydana getiren ve getirmeye vesile olan tüm arkadaşları tebrik eder, işlerinde kolaylık vermesini yüce ALLAC CC den niyaz edeerim. ESSELAMÜ ALEYKÜM

  85. FATİH ÖZTÜRK said

    ALLAH SİZLERDEN RAZI OLSUN BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM MÜKEMMEL Bİ SİTE SAOLUN VAROLUN.

  86. isa said

    cok güzel

  87. Ben 10 said

    Gerçekten de güzel bir video.. Emeği geçenlere teşekkürler.

  88. onur sancaktutan said

    Allah razı olsun sizden.. Hizmetimizi, sanal alemde temsil ediyorsunuz .. kolay gelsin…

  89. Recep ONAN said

    ALLAH RAZI VE MEMNUN OLSUN SİZİN GİBİ DEĞERLİ İNSANLAR BUNLARI EMEK HARCAYIP BİZLERE SUNUYORSUNUZ.HİZMETİ DİNİYENİZ DE ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN

Bir Cevap Yazın

 
