بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

Hz.Muhammed (s.a.v.) Son Peygamber & The Last Prophet – Çizgi Film

Posted by Site - Yönetici Mart 13, 2008

Hz.Muhammed (s.a.v.) Son Peygamber & The Last Prophet – Çizgi Film

Hz. İbrahim ( a.s.) – Çizgi Film

7 Yanıt to “Hz.Muhammed (s.a.v.) Son Peygamber & The Last Prophet – Çizgi Film”

  1. samet said

    cok güsel bi site allah razı olsun.
    başka dini çizgi filmlerinizi bekliyoruz.

  2. emin said

    gerçekten güzel bi site bu sitede emeği geçenlere teşekkür ederiz ben emin gökkaya belki tanıyanlar vardır

  3. ikbal said

    yaa çok güzel bir sitee hemde peygamberlerin hayatını öğretmesi bir mucizee birde peygamberlerin yüzünü gösteriyor harikaa harika allah razı olsun bu siteyi kurandan ama helal para ile kurulmuşsa allah razı olsun haram ile kurulmuşsa hayır allah razı olmasın yanii.. hihihi baya bi pot kırdım emma

  4. cuma said

    bu sıte tam bana gore bu sıtenın sahıbıne cok tesekkur edıyor ve onu tebrık edıyorujm

  5. jonn said

    ben ingiliz vatandaşıydım ama türkleri de müslümanlarıda iyi öğrendim… gerçekten sizin kadar güzel sitesi olan birini görmedeim…ama gerçekten super çizgifilimler

  6. tuğçe tu. said

    süper sitesiniz jonn varya o benim yiğenim kendisi dinimizi yeni öğreniyor … sizin sitenizi okula yayıcam ya bide kopyanabilse bundan müthişi yok………………………………………………

  7. bulut ateş said

    guzel

Bir Yanıt Bırakın

 
