بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

Abdul Kadir Geylani (ALLAH Dostları)

Posted by Site - Yönetici Nisan 30, 2008

Abdul Kadir Geylani  (ALLAH Dostları)

8 Yanıt to “Abdul Kadir Geylani (ALLAH Dostları)”

  1. ahmet said

    allah dostları beni bu zalim bankaların elinden kurtaracak müslüman kardeşlerimi arıyorum bana borç olarak para verebilecek kişi ve kuruluşlara borcumu öderim inşaallah ömür boyuda minnet duyarım allah razı olsun

  2. selami said

    ALLAH BİZİM GİBİ GÜNAHKARLARI BUNLARIN ŞEFAATİNE NASİP EYLESİN BANA DUA EDİN EY GÖNÜL DOSTLARI DUAYA İHDİYACIMVAR

  3. ERDİNÇ DLMÇ said

    ALLAH İNANCIMIZ ZAYIFLADI TABİ BİZDE GÖNLÜMÜ YARABBİME VERMEK İSTİYORUM O BENİ COK SEVİYOR AMA BEN ONA LAYIK DEĞİLİM AŞKA ALLAH AŞKINA İHTİYACIM VAR ABDÜL KADİR CEYLANİNİN AŞKI İÇİME DOLSUN ALLAH AŞKI YÜREĞİME DÜŞSÜN NEFİSTEN KURTULALIM AĞLIYORUM GÖNLÜM HÜZÜNLÜ ÇÜNKİ NAMAZ KILMIYORUM RUHUM TEMİZ DEĞİL İÇİMİZİ DÜNYA NEFSİ DOLDURMUŞ İNANAMIYORUM KÖTÜLÜK BÜRÜMÜŞ İYİLİK KALBİMDE FAZLASIYLA VAR AMA KENDİMİ KÖTÜLÜKLERDEN KORUYAMIYORUM KORKUYORUM İLLEDE NEFSİMİN İSTEKLERİNDEN AMA İNANIYORUM BUNU BAŞARACAĞIM

  4. Selamlar erdinc kardesim,
    Basaracaginiza bende inaniyorum, iradeniz ile kesin karar verin gerisi gelir ins,
    Selam ve dua ile.

  5. ben günahkarlar günahkarı aciz bir kulum ALLAH(cc)beni ve bütün mümin kullarını bu gecenin ve bütün mübarek gecelerin hatırına affeder İNŞAALLAH bütün islam aleminin MİRAÇ KANDLİNİ canı gönülden kutlar hayırlara vesile olmasını CENABI HAKTAN niyaz ederim

  6. Osman BEKTAŞ said

    S.A ALLAH A İNANCIMIZ DAİMA DİNÇ AMA YAPAMIYORUZ YA BİZE DESTEK VEREN YOK YADA YAPMAK İSTEMİYORUZ DOĞRU Bİ TANEDİR ON TANE DOĞRU YOKTUR ONUN İÇİN O BİR OLAN DOĞRUYU YAPMAK İNSANA O KADAR ZOR GELİYOKİ ETRAFIMIZ ZATEN GÜNAHKARLARLA DOLU VAR SA DİNİNE BALI KİŞİLER ONLARADA BİZ YAKIN OLAMIYOZ NEDEN ÇÜN KÜ İNSANIN İÇİNE Bİ KERE İŞLEMİŞ YA AMA NE OLURSA OLSUN ALLAHIN İZNİYLE BAŞARACAĞIM NAMAZ KILMIYORUM HER KILMAYA BAŞLADIĞIMDA BİŞŞELER OLUYA BİRİ BOZUYO NE O YÜZDEN DİZ DEĞERLİ ALLAH DOSTLARIN DA DUAYA İHİTYACIM VAR ALLAH HEPİMİZİN YOLUNUN AÇIK ETSİN SIKINTILI GÜMNLERİMMİZDE YARDIMCI OLSUN ALLLAHU TTALANIN DEĞERİNİ B İ TÜRLÜ ANLAYAMADIK

  7. sevda said

    benim çok sıkıntılarım var.ama rabbimi biliyorum bu
    bana yeter.namaz kılmaktan vazgecmiyelim dinkardeşlerim

  8. hüseyin said

    çok güzel ama bunlara uyup yapana yapanlara bu videoyu yapanlardan allah razı olsun

Bir Cevap Yazın

 
