بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

Abdulkadir Geylani (Belgesel)

Posted by Site - Yönetici Mayıs 13, 2008

Abdulkadir Geylani (Belgesel)

28 Yanıt to “Abdulkadir Geylani (Belgesel)”

  1. asiye said

    Abdülkadir-i Geylani hazretleri
    peygamber efendimizin soyundan geliyor.
    Onun ismini anıyorum.Onun ismini anan
    boşta kalmaz inşallah duası kabuldür.
    Çünkü çok güzel bir soydan geliyor.
    Onun kabristanını ziyaret etmeyi çok istiyorum.Ama ırak a nasıl gideyim.

  2. Admin said

    Asiye, insaallah irakta savas biter,Amerikanin terøru durur, muslumanlar huzura kavusursa o zaman Iraka gider Bu degerli evliyayi ziyaret edersiniz insaallah.
    Allah Abdulkadir geylani ve diger evliyaullahin sefeatlerine nail eylesin.

  3. erkan cinbir said

    arkadaslar abdul kadir geyleni hazretleri iranın geylan sehrinde doğmustur ama izlediğimiz filimde azerbaycanın geylan sehri diyoo.sitedeki arkadaslar bu yanlıslığı düzeltirler umarım insanları yanlıs bilgilendirmeyelim….

  4. Oğuz said

    Merhabalar Ben burdan Abdulkadir Geylani hazretlerinin (Belgeselinin) indirmek istiyorum. Allah rızası için bana yardımcı olun. Şimdiden yardımlarınızı bekliyorum.

  5. Selamlar oguz,
    Arkadasimiz burda nasil indirebileceginizi guzel bir sekilde izah etmis,umarim yardimci olmustur.

    Selamun aleyküm canım müslüman kardeşlerim. ben HEPSİNİ İNDİRE BİLİYORUM.
    anlatayım: internet explorer e benzeyen “mozilla firefox” u indrin herhangi bir siteden. explorer dan daha iyi bir sunucudur. kurun bilgisayarınıza. internetinizi kurduğunuz mozilla ile açın. eklenti kur diye birşey çıkıyor ilk kurulumda. eklentiler içerisinden “DOWNLOADHELPER” yazanı kur deyin. artık hangi siteye girerseniz girin ekranın üstünde renkli 3 tane top dönüyorsa indirilecek videoyu seçmek için üzerine bir tık. sonra flv uzantılı dosyaya tıkla ve masaüstüne insin. çok basit. bir kere yapsanız öğrenirsiniz. ben kendim çözdüm. harddisk doldu artık. aç gözlülük yapıyor insanda.izlemedikten sonra indirmek vakit kaybı.. deneyin göreceksiniz.çok kolay. filmin birinci bölümüne tıkladım. 15-20 saniye sonra flv uzantılı dosyayı dönen renkli toplara tıklayınca gördün. flv uzantılı olana tıkladım indi. bitmesini beklemeden diğer dosyaya tıklayınca oda renkli toplara tıklayınca bi baktım oda gelmiş. onuda indirdim. çözersiniz siz. bi dua edin kardeşinize yeter

  6. turgut said

    gercekten cok faydalı bir site hazırlayanlardan allah razı olsun

  7. ASİYE said

    AMİN

  8. ASİYE said

    Sevgili admin inşallah dualarımız kabul olur amin.

  9. coşkun said

    selamın aleyküm allah bu sitenin hazırlanmasında zerre kadar emeyi geçen bütün din kardeşlerimden çok çok razı olsun allahın selam ve rahmeti sizin ve hepimizin üzerine olsun inşallah Allaha emanet olunuz

  10. seyit abdulkadir geylan said

    öncelikle elykümüselam ben hz muhamedin soyundan geliyorum
    keşke ben bütün dedelerimi görsem ben hiçbir zaman kendimi
    kimseyekarşı kendimi büyütmedim

  11. murat said

    seyit abdulkadir geylani hazretlerini niye ırakta arıyorsunuz kabri siirt tede var

  12. tugrul said

    hazretin iranli oldugunu yazan arkadas gilan (geylan) guney azerbaycan sehridir. rus isgalinden sonra irana para karsiliginda satilmistir

  13. gökhan said

    belgesel mükemmel olmuş zaten mübarek bir zat olduğunu biliyordum ama birkez daha pekiştirmiş oldum,zaten şu anda fethür rabbani adlı eserini okuyorum tek kelimeyle mükemmel bence herkez okuyup nasiplenmeli allah kendisinden razı olsun.

  14. zeynep said

    inş.abdulkadir efendimiz hürmeti ile bütün dualarımız kabul olur.ben canı gönülden onun yanımızda olduna inanıyorum ve hep içimde.

  15. ismailözdemir said

    Abdulkadir Geylani k.s hazretleri gavs-i azamdır pirdir maneviyatı heran yanımızdadır.inşallah şefaatine nail oluruz,

  16. TUĞBA said

    ALLAH (C.C)HEPSİNDEN BINLERCE KEZ RAZI OLSUN BİZE BU HİZMET YOLUNU EN İYİ ŞEKİLDE OGRETTIKLERI İÇİN HER VIRD ÇEKISIMIZDE HER TOPLANISIMIZDA ONLARIN SAYESINDE UZERIMIZE GELEN RAHMETI HISSEDIYORUM ZOR ANLARIMDA BANA YARDIM EDISLERINI ONLARIN SAYESINDE ALLAH(C.C) BIR ADIM DAHA YAKIN OLDUGUMU HZ. MUHAMMED S.A.S BENI TADIGINI KISACASI KALBIME NAKIS GIBI YAVAS YAVAS ISLEDIKLERINI HISSEDIYORUM ALLAHIM(C.C) BIZI VE TUM DIN KARDESLERIMI HANGI CEMAAT OLURSA OLSUN HIZMETTE OLMAYI VE DEVAMLILIGINI NASIP ETSIN AMIN..

  17. SEMA said

    ABDUL KADİR GEYLANİ EFENDIMIZ HAKKINDA OLSUN DINI KONULARDA OLSUN BIZLERI BILGILENDIRECEK BI SOHBET ORTAMI VARMI BILIYORMUSUNUZ.

  18. AYSE said

    abdulkadir geylani hazretlerini cok seviyorum o mubarek allah dostudur

  19. AYSE said

    ne zamanki bir derdim olsa abdulkadir geylani hazretlerini dusunuyorum sanki o anda bana yardimi ediyor her an yanimda hissediyorum

  20. seyfullah said

    selamun aleykum arkadaslar allah sevgisi her daım kalbınızın en derın yerınde olur işallah allah butun mumınlerın gonlune gore verır işallah

  21. emre said

    tuğba allah bizi cennet bahçesine koysun hızır aleyselam yoldaşın olsun ben namaz kılıyorum sen napıyorsun ibaded yapıyorum umre gitcem cenab,ı allah bizi nurlandırsın gül sevgidir gül güzelliktir gül allah sevgisidir gül peygamber sevgisidir gül kapbin sevgisidir,

  22. Geylani Kızılkaya said

    cenabı alllah gani gani rahmet eylesin o mübarek evliya -i- zata allahu teala o zatın hürmetine o zatın hatırına versin bizleride affı mağfiret eylesin.bizleride o mübarek zatın yolundan gitmeyi nasip eylesin inşallah.. AMİN …

  23. bilişim said

    islam dünyasının büyügünün belgeselini izlemek ona benzemek
    bambaşka birşey

  24. Ali said

    Ben çok seviyorum pirim Abdülkadir Geylani Hazretlerini..Kadiri Nadiriler dergahına buyrun Gaziantep Nurdağı Danacık Köyü..BİLAL NADİR BABA HAZRETLERİ nin dergahıdır bu dergah Hazreti Pirin dergahıdır..

  25. Ben 10 said

    Nasıl indireceğiz??
    Yok mu indirme linki

  26. Mustafa said

    Arkadaşlar ilk önce buraya girme nasibini verdigi için ALLAH c.c. sonsuz hamd olsun yorumlarınızı okudum ben ALLAH dortlarını çok seviyorum hayatları ümmeti muhammed e ibret için varedilmis inşaALLAH rabbim ibret almamızı nasip eder yollarından gitmemizi nasip eder ALLAH dünya ve ahiret sıkıntımızı gidersin hayırla kalın es selamun aleyküm

  27. ÖMER said

    EMEĞİ GECENLER İNŞAALLAH GAVSUL AZAMIN ŞEFAATİNE NAİL OLURLAR.,

  28. hakan said

    bende inşallah bir gün kabrini ziyaret edrim

Bir Cevap Yazın

 
