بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

5 Dakika Ahir Zaman. BELGESEL – TAVSiYE EDERiM

Posted by Site - Yönetici Ağustos 7, 2008

5 Dakika Ahir Zaman. BELGESEL – TAVSiYE EDERiM

4 Yanıt to “5 Dakika Ahir Zaman. BELGESEL – TAVSiYE EDERiM”

  1. serdar aksümer said

    s a üstadlarım. aglıoyorum suan, Din bir üsdür, sultan da muhafızdır. Üssü olmayan yıkılmış, bekçisi olmayan da kaybolmuştur.aglıyorum kaybolmamıza,Dua ve ibadet, Allah ile olmaktır. Allah ile olan kimse için ölüm de, ömür de hoştur.içim kor ateş gibi yanıyor ama susmanın acısını tadıyorum. acıların en beterını saygılarımla…

  2. nur said

    rabbim hepimizi ahir zaman fitnesinden muhafaza olmuşlardan eylesin inşallah…çok güzel bi belgesel, gerçekler yüzüme çarpıldı sanki..Allah dinini muhafaza eden ve islamı gerektiği şekilde yaşayan mümin olmayı tüm ehli imana nasip etsin…

  3. resul said

    ALLAH ım senin rızanı kazanmadan ölmeyi nasip etme…

  4. Mehmed A.Hatip said

    Arkadasalr Allah Rizasi icin Bana Bu 5 Dakikada Ahir Zamanin Sozlerini gondersin Gelecek Cuma Hutbede okumak istiyorum aradim ama bulamadim birinin elinde varsa allah rizasi icin gondersin

Bir Cevap Yazın

 
