بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

Kaside-i Bürde – Mehmet Yetkin – www.ilahi.wordpress.com.

Posted by Site - Yönetici Ağustos 20, 2008

Kaside-i Bürde – Mehmet Yetkin – http://www.ilahi.wordpress.com.

31 Yanıt to “Kaside-i Bürde – Mehmet Yetkin – www.ilahi.wordpress.com.”

  1. meryem said

    mehmet abim allah senden razi olsun okadar guzel okuyosunki dinlerken icimde bir huzur hayatan bir tat aliyorum. nicin yaratildigimizin farkina dahada cok variyorum. allah senden ve cumle ummetti muhammedden razi olsun makamin cennet olur insallah.kurslarda iken hatim yapar ve bu kaside-i bürde i okurduk ozaman dan beri ariyordum, ve cok ozlemistim.ne deyim simdi de cd yini ariyorum bulamassamda bunu cebime indirip ordan dinleyecegim.kelimelerle ifade edemiyorum sevincimi ve cok begendimi allah p.e ze seni misafir kilar insallah. AMINNNN

  2. mehmet abi okadar guzel okuyosunki icim cosuyor fransanin metz sehri

  3. mehmet abi çok güzel

  4. mehmet abi çok güzel okuyorsun azına sağlık allah senden razı olsun

  5. rukiye öztürk 6-A HASAN TAHSİN İ.Ö.O said

    insanı bir an ahireti düşündürüyor.cennet ve cehennemi merak saldırıyor.bn rukiye and bekir. mehmet abi çok güzel omuş

  6. ledeyna said

    İnsanın ruhu huzur buluyor bu eşsiz
    güzellikteki kasideyi dinlerken
    ALLAH razı olsun bu güzel kasideyi okuyandan.Bizlerin dinlemesine vesile olandan

  7. Ledeyna kardesim, bu guzel yorumlariniz ve iyi temennileriniz icin cok tesekkur ederiz,Allah razi olsun.

  8. fatih tecim said

    teşekkürler mehmet abi

  9. rabia said

    Allah’ın selamı üzerinize olsun.. Mehmet hocam bu güzel ilahiyi çok iyi okudunuz Allah razı olsun. arapça ilahiler bambaşkadır dinlerken tüylerim ürperiyor ALLAH’a bir adım daha yaklaştığımı hissediyorum inşallah Allah katında da öyledir Hele birde Süleyman efendinin yolunda olup dinlemek bambaşka bambaşka..ALLAH RAZI OLSUN teşekkürler

  10. Halil said

    arkdaşlar dini videolar topluluğu oluşturuyorum.Kaside-i bürdeyi videolu arıyorum olan varsa msnem halil_in_the_house@hot… şimdiden tşkler (linkde önerebilirsiniz

  11. ahmet hoca said

    slm semamün aleyküm ALLAH RAZI OLSUN ABİCİGİM BEN DİNLEDİM GEÇMİŞLERİMİZE RAHMET OLA ABİÇİGİM
    DAİMİNİ BEKLERİZ

  12. muhammet said

    bu kaside hikayesini okuyun daha çoook sewersinis bunu 10 numara

  13. ABDULLAH ATAR said

    selamun aleykum ALLAH RIZASI ICIN BUNU NASIL INDIREBILIRIM

  14. Abdullah Atar kardeşim buraya bakınız : https://ilahi.wordpress.com/nasil-video-indirilir/

  15. emrah said

    slm aleyküm mehmet abi ALLAH RAZI OLSUN ALLAH DAİM ETSİN kıraatiniz de çok başarılı her zamanki gibi inşallah devamlarını bekleriz..

  16. riza said

    hepsi süper olmus yapanlardan allah razi olsun..nice basarilar dilerim..ispanya madrid riza

    slm lar

  17. kemalsaruhan said

    başka alemlere götürüyor beni, teşekkürler…

  18. TUBA said

    MEHMET ABİ GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL SÖYLÜYORSUNUZ İÇİM ÖYLE HOŞ OLDUKİ HEMEN KURSUM AKLIMA GELİYOR ALLAH RAZI OLSUN KASİDEYİ BÜRDENİN HÜRMETİNE ALLAH HERKESİN DUALARINI KABUL HASTA OLANLARA ŞİFA İŞSİZLERE İŞ NASİP VE MÜESSER EYLESİN AMİNN

  19. Hamza said

    Ben Yurtlarımızda Talebeyım. IşaLLah Talebe arkadaşlarımızla birlikte EzberLeyip okumak bizede Nasıb oLucak.

  20. mustafa said

    değerli kardeşim unutmuş olduğumuz mazimizi bizlere hatırlatmış olduğun için sana çok teşekkür ederim acaba bizleride o mübarek üstadım evlat olarak kabul edermi inşallah ben çocukluğumda bu ilalahileri kasideleri dinleyerek büyüdüm konya selçuklu tepeköy kasabasındanım siten çok ğüzel demek yanlış mükemmelin daha üstünde girdinmi çıkamıyorsun her şey güzel başarılar dilerim

  21. burak kaya said

    kaside i bürde çok iyide bunun tamamı bumu yoksa tamamı hepsini koyarmısın

  22. mehmet yılmaz said

    hepinizden ALLAH razı olsun bir tek bu sıtede bunu dınleyebılıyorum

  23. cemil alay said

    ah o mübarek şefaate nail olabilen kullarından olabilsek şefaatten kıymetli ne olabilir ya rabbi şefaat ya rabbi şefaat yarabbi mübarek habibinin şefaatinden istifade edebilen kullarından bizleride ihsan eyle ya rabbi amin dslarının yüzü süyu hürmetine ya rabbi ya rabbi ihsan eden ikram eden sensin ya rabbi zatının sıfatının esmasının efalinin hdutsuzluğunca şükürler olsun ya rabbi allahumme ya mukalibel kulub sebit kalbi ala di nike ve ta atikel islam amin

  24. sadettin göktaş said

    .ALLAHU EKBER.

  25. barış doğar said

    merhaba…şimdiye kadar dinlediğim en samimi okuyuş…arapça ve türkçe sözlerinide yazın.ilgilenenlere teşekkür ederim.

  26. tuanna said

    Allah razı olsun sizden birde avnullah özmansurun talebesi olup dinlemek bir güzel

  27. dizüstü said

    Çok güzel elinize sağlık

  28. talha said

    mehmet bey tek kelimelik deyim ALLAH razı olsun…

  29. nazmiye said

    hocam benim kızımda konuşma problemi var kasidei bürde oku dediler kitabını araştırdım ama tecvitli okuyamam acaba buradan dinletsemde bir şifası mümkünmüdür ne olur bana bir cevap yazarmısınız.

    Cevap : Dinletmekle olmaz, okuyacak birilerini bulup okutsaniz iyi olur.

  30. Oyun said

    Mehmet bey cok tesekkur ederiz cok güzeldi

  31. EinTURKE said

    Arapçasını okusaydınız keşke

Bir Cevap Yazın

 
