بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

Ender ACAR – Hicaz Öğle Ezanı

Posted by Site - Yönetici Eylül 12, 2008

Ender ACAR – Hicaz Öğle Ezanı

 

 

 

16 Yanıt to “Ender ACAR – Hicaz Öğle Ezanı”

  1. sercan said

    s.a insallah ender beyle tanısma imkanımız olabilir benim sesimde ender hocaya benziyor dinlemek isterseniz yorumlarınızı yaparsanız sevinirim yuotubede sercan aksu diye girerseniz bulursunuz ezanımı insallah ender hocayla çüft ezan okumak nasip olur bana

  2. SEVGİLİ ARKADAŞLAR BEN BİR SİVASLI OLARAK SAYIN ULU CAMI MÜEZZİN KAYYUMU ENDER HOCAYI BİZZAT GÖRDÜM AMA KONUŞMAK NASİP OLMADI AMA GERÇEKTEN ÇOK HOŞ BIR SES’E SAHİP YÜCE ALLAH’IN VERDİHİ BİR NİMETTİR O EZAN OKUDUĞU GÜN SALI GÜNÜDÜR HELEKİ YATSI EZANINI BIR OKUR KI HİÇ SORMA SİVASTA ONUN GİBİ EZAN OKUYAN YOK HATTA ONUN BEN KABEDE EZAN OKUMASINI ON DAN COK ISTERIM SAYGILARLA ARKADASLAR SİVAS O GÜN SUSAR ADETA ENDER HOCAYI DINLER HEPINIZE TSK LER OK

  3. cengızhan said

    evet sevgili sercan abimizi de ben dinledim gercekten o da en az ender acar hocamız gıbı cok guzel okuyor basarılarının devamını dılerım bır de kendısı yoırum yazar ıse okudugu ıl bolge neresı merak edıyorum tsk

  4. muhammed said

    s.a. allah bana konuşmayı nasir etti ya gerçekten de sesi çok güzel benim de sesim onunkine benziyor.

  5. cengızhan said

    eğer değerli arkadaşlar da yorum yazarlar ise çok iyi olur ve sercan aksu olsun ve tabiki sayın hocamız olsun ezanı çok güzell okuyorlar emeklerine sağlık bırde bu ülkenin cok değerli hocalarından olan merhumismail biçer hoca efendide güzel okur bir de fatih çollak diyorum arkadaşlar okuduğunuz için tsk ler.YÜCE ALLAH’A EMENET OLUN…..

  6. cengızhan said

    SİVAS IN YETISTIRDIGI EN BUYUH HOCASI KIM MI ADEM KARABAY GERCEKTEN COK BUYUK BIR ADAM COK EFENDI BIR ADAM COK TEVAZU BIR HOCAMIZDIR.KENDİSİ SU AN İSTANBULDA IKAMET ETMAKTEDIR YANI YUCE ALLAH ON AYRI BIR SES VARMIS ISMAIL COSAR HOCAYLA ARFATTA CIFTE EZANI VAR SAYIN ADEM HOCAMIZIN GERCEKTEN KENDISIYLE TANIUSMAK ISTERIM BAZENDE MUSTAFA KARATAS IN MUHABBET KAPISI PROGRAMINA CIKIYOR GUZEL KASIDELERI ve MEVLTLERI VAR AYRICA KARDESI DE BURDA IMAM KENDISINE SELAM OLSUN OKUDUGUNUZ ICIN TSK LER

  7. davut can said

    s.a Ender hocama ayrıca selam söylüyorum allah razıolsun çok güzel okuyosunuz< kim nederse desin ayrıca bu sercan aksu sözde hoca efensi nilleti kandırmasın neymiş sesim ender hocaya benziyo önce sen ilyas hocanın ezanını alıpta sahtekarlı yapma o mikrofonun kaplosu nerde önce sen 5 vakit namazını kılda sonra hocayım de sahtekar herif seni bi bula bilsem neyse hocam saygılar sesinize iyi bakın Allahıma Emanet Olun

  8. cengizhan said

    YİNE MERHABA DEĞERLİ ARKADAŞLARIM ABİLERİM.YİNE BUGÜN GÜNLERDEN PAZARTESİ YARIN ENDER HOCAMIZIN EZAN GÜNÜ YİNE BİZİ ÇOŞTURACAK ALLAh’IN İZNİ İLE SİVAS’TA ENDER HOCAYA RAKİP YOK.YÜCE ALLAH SESİNE DEVAMLI GUZELLİK KATSIN .İNŞAALAH KENDİSİ İLE DE KONUŞMA FIRSATIMIZ OLUR.BEN KENDİSİNİ ÇOK SEVİYORUM.İNŞAALLAH EZANLARINA DEVEM ETSİN Bİ DE KENDİSİ HİÇ SELA OKUMUYO ONA YAKIŞIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BUNDAN ÖNCE DE KANAL 58’E ÇIKMIŞTI NE OLUR DEVAM ETSİN HEPİNİZE TSK EDERİM.ALLAH’A EMANET OLUN SAYGILAR HÜRMETLER!!!

  9. ömer şimşek said

    selamun aleykum.bende sivaslıyım sayın ender hocamızın sesı gercekten cok guzel kendısını cok ıyı tanıyorum özellıkle bazen yatsı ezanını arabıstan makamı ıle okuyor ve tum sıvas halkını kendısıne hayran bırakan bır kısılıge sahıptır kendısı. ben hergun ezan okumasını cok ıstıyorum ama uygun olmuyor heralde benımde ender hocam gıbı bır sesım olmasını cok ısterdım kendısıne okumus oldugu guzel ezanlardan dolayı cok cok tesekkur eder saygılarımı sunarım. ((sivas ın gururu))

  10. cengizhan said

    BEN HOCAMIN KENDİSİNE AİT BİR İNTERNET SİTESİ AÇMASINI RİCA EDİYORUM.ÇOK İYİ OLUR BENCE.YİNE BUGÜN GÜNLERDEN SALI YİNE ENDER HOCAM OKUYACAK AHH BİDE KENDİSİ YORUM YAZSA ÇOK MAKBULE GEÇER ŞİMDİ Bİ DE YATSI EZANI BAŞKA BİR MAKAMDA OKUYOR VALLA ABİ ADAMDA NE MAKAMLAR VAR YA!!!GERÇEKTEN İNSANI ETKİLİYOR.ACABA DIŞARDAN GELEN MİSAFİRLER ENDER HOCAYI DİNLEYİNCE NE DİYOR MERAK EDİYORUM !!!UMARIM Kİ ONLARDA BÖYLE EZANI COK AZ DİNLEMİŞTİR!HOCAMA SAYGILAR GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

  11. cengizhan said

    ŞİMDİ SERCAN AKSU EZANI GÜZEL OKUYO AMA TABİKİ ENDER HOCA GİBİ OKUYAYAMAZ.BU BİR GERÇEK ENDER HOCAMIN MAKAMINI BEN HİÇ BİR CAMİDE DUYMADIM.İNTERNET ÜZERİNDEN İSTANBUL’UN BİR ÇOK ÜNLÜ CAMİLERDE DİNLEDİM İNANIN Kİ ENDER HOCAMIZ GİBİ OKUYAMIYORLAR.AH KENDİNE BİR SİTE ÇIKARSA ÇOK İYİ OLUE TSK!!

  12. ömer şimşek said

    selamun aleyküm. sercan hocam senınde sesın guzel ama ender hocamın gercekten bır baska sesı var Allah sesıne dahada kuvvet versın sercan hocamızada basarılar dılerım…

  13. gökay said

    bu ne komik bi yer burası ya bi bulabilseymiş adamı.ender hocanın sesi çok güzel türkiyede diil ya dünyada bi eşi olduğuna inanmıyorum ben çok konuşmuluğum çok sohbet etmişliğim var kendisiyle çok cana yakın çok halli hatırlı bi hocamız bi abimizdir çok severim kendisini allah nazarlardan saklasın işallah,sercan hoca senide dinledim uzaktan yakından ender hocayla alakan yok tamam sesin iyi tiz bi sesin var ama daha makamı tutturamıyosun hicaz giriyon ortayı rast yapıyon uşşakla bitiriyon birde davutcan başkasının ezanını kendi ezanım diye yutturduğunu sölüyo nediyon sen bu işe sen okumadınmı o ezanı yoksa…

  14. cengizhan said

    BEN ENDER HOCAMIN MÜZİKNET TEN DE DINLIYORUM YOUTUBE DEN DE DINLIYORUM BILKIS KI MÜZİKNETTEN DEGISIK MAKAMLARDA EZANLARI VAR HOCAMIN MSN DE ARKADASLARIMA SOYLUYORUM EZANI DINLEYIN DIYE BIR DE OKULDAYKEN BILAKIS ARKADASLAR DIYORUM BUGÜN SALI ENDER HOCAYI DINLEYIN DIYE ONLARA SOYLUYORUM VAR YA SALI GUNLERINI DORT GOZLE BEKLIYORUM AMA BU ARADA İZİNDE MI NE HOCAMIZ OKUMUYO HAYIRLISI IZINDEN GELSIN OKUR YA ABİ SİVASTA ONUN GİBİ OKUYAN YOK VALLA MAKAMI SÜPER İSTEN OKUYO HER ZAMAN BOYLE DEVAM ETSIN CANIM HOCA AMA BI TURLU KONUSMAK NASIP OLMADI.BI DEFASINDA ULU CAMİİDE GORMUSTUM DAHA GOREMADIM O ZAMANDA KONUSMAK ISTEDIM AMA KONUSAMADIM HOCAMIN EVINIDE BILIYORUM YANI TAM BABA HOCA BAZI HOCALAR ONU KISKANIY AMA BOSVER HA BU ARADA DA COK GUZEL NEY CALIYOR MUS HOCAEFENDI ALLAH UZUN VE HAYIRLI OMURLER VARSIN HOCAMA SELAMLAR!!!!!

  15. cengizhan said

    ÖNCELİKLE HEPİNİZE MERHABA BU YORUMUMU KURBAN BAYRAMININ 1. GÜNÜ AKŞAMINDA YAZIYORUM SAYIN HOCAMIZ PAŞA CAMİİNE GEŞTİ.KENDİSİNE HAYIRLI OLSUN . GERÇEKTEN BİR ÇOK İNSANDA OLMAYAN SES VE GIRTLAK ONDA VAR .ALLAH DAHA DA SESİNİ GÜZELLEŞTİR SİN .AMA BENİ Bİ TÜRLÜ TANIYAMADI

  16. yakup çıdık said

    kendisini yakınen tanırım yakın akrabam dostumdurrr dünde beraberdikkk

Bir Yanıt Bırakın

 
