بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

Abdussamed – En Muhteşem – Rahman Suresi

Posted by Site - Yönetici Eylül 22, 2008

Abdussamed – En Muhteşem – Rahman Suresi

 

 

18 Yanıt to “Abdussamed – En Muhteşem – Rahman Suresi”

  1. asiye said

    selamün aleyküm
    öncelikle bu siteye bu güzel hafız ın
    ismini verdiğiniz için sonsuz teşekkürler.Admin Allah senden razı olsun Abdüssamed hocayı ilk dinlediğimde çok ağlamıştım.Yüreğimin derinliklerine hitap ediyordu çünkü
    o yüzden çook seviyorum onu ALLAH şefaatlerine nail etsin bizleri amin.

  2. Admin said

    Asiye hanim, evet Abdussamedi her dinleyisimde benimde tuylerim diken diken oluyor, agliyorum, ne muhtesem bir ses,Allah rahmet eylesin, mekani cennet olsun insaallah

    Yorumunuz icin ayrica tesekkur ederim, Hayirli ramazanlar.

  3. ismail kaplan said

    selamunaleyküm ben şırnak tan inanın bu site yeni girdim ve ölecok güzel bi siteki ne diyecegimi bilemiyorumm bu siteyi kurana cok teşekkür eder ve allah razı olsunn insanlık böle sitelerden utanıp belki yolla gelir insallahh mahser günün de allah ın rahmeti tüm islam a nasip olsun cok güzel bi organizasyon allah razı olsun efendim

  4. Aleykumselam ismail kaplan kardesim, bu guzel yorum ve temennilerinize biz tesekkur ederiz. Sirnaktaki kardeslerimizede selamlar.
    Allaha emanet olun.

  5. Hamza28 said

    Sayın admin adetim değildir üyesi olmadığım bir sitede tanıtım yapmak ama Abdussamedin adına özel bir site açmış olmanız münasebetiyle ilkez defa paylaşmak istedim.Sitemizin yöneticisi tarafından 3 dilde hazırlanmış bu videoyu bütün islam alemi izlemeli diye düşündüm..

  6. Hamza28 kardesim bu guzel tavsiyene tesekkur ederiz.Zaten bizde uyelik diye birsey yok, isteyen istedigi kadar burdan sinirsiz istifade edebilir.ønerdiginiz videoyu siteye verdim, ve devamini bekliyoruz.
    Allaha emanet olun.

  7. Hamza28 said

    Allah razı olsun hocam Böyle güzel ve kaliteli bir hizmet yapmışsınız mevlam daim ve kadim eylesin her daim duacıyız siz ve sizin gibilere

  8. Hamza28 said

    Sayın editör Abdussamed yazıyorum siteniz çıkıyor madem Abdussamede dair site içeriğiniz zengin abdussamedi sitenizden takip edenler baya çok öyleyse bu videouyda abdussamed aşıklarına dinletmek lazım geçtiğimiz 30 kasımda vefatı ansına düzenlendi

  9. Hamza28 kardesim, yorumunuz ve øneriniz icin tesekkur ederim, Zaten Rahmetli Abdussamedin hayatini anlatan cok harika bir BELGESEL sitemizde mevcuttur,Merak edenler buradan bakabilirler :https://ilahi.wordpress.com/2008/03/25/abdulbasid-abdussamed-kimdir-hayati-belgesel/

  10. seher said

    rahman suresini açamıyorum. nedenini anlayamadım. selamlar

  11. Seher kardesim. Video yeniden guncellendi, simdi izleyebilirsiniz insaallah.

  12. seher said

    İlgilendiğiniz için ALLAH razı olsun.Artık dinliyorum.

  13. seher said

    abdussamed hocanın hatim videosu olsa ne kadar iyi olurdu. mümkün mü acaba…

  14. Seher, Buraya bakiniz :https://ilahi.wordpress.com/2008/03/29/abdulbasit-abdulsamed-kuran-i-kerim-tum-sureler-indir/

  15. oğuz said

    Allah razı olsun çok güzel

  16. turan said

    cok sağolun ALLAH razı olsun sizlerden cok mutlu oldum
    ne mutlu sizlere ki bizlere yardımcısınız

  17. turan said

    selemun aleyküm hayırlı cumalar dilerim bu mubarek günde nasılsınız ALLAHIN rahmeti busitedeki herkesin üstünde olsun ALLAHAemanet olun

  18. nuri said

    abdulsamed deince akla ilk güzel kur,anı okumak gelır akla

Bir Cevap Yazın

 
