بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

  • SİTE İÇİNDE ARA

  • Saat

    <<<<<<<<>>>>>>>>
    Bookmark and Share
    <<<<<<<<>>>>>>>>
  • EN COK TIKLANANLAR

    <<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> Kabeden Canlı yayın izle <<<<<<<<>>>>>>>> Medine`den Canlı yayın izle
  • Popüler Yazılar

  • Son Yazılar

  • Arşivler

  • <<<<>>>>

Bayram Namazı nasıl kılınır? Görüntülü anlatım / VİDEO videosu |

Posted by Site - Yönetici Eylül 29, 2008

Bayram Namazı nasıl kılınır? Görüntülü anlatım / VİDEO videosu |

Vodpod videoları artık kullanılamıyor.

 

8 Yanıt to “Bayram Namazı nasıl kılınır? Görüntülü anlatım / VİDEO videosu |”

  1. fazlı said

    çok güzel anlatıyo tebrikler sesi bile gelmedi tebrikler yani böyle anlatcaksa anlatmasın daha iyi yani böyle birşey olmaz

  2. Fazli kardesim, ses konusunda bizde bir problem yok, ses gayet normal cikiyor, siz bilgisyarin mikrofonunu bir kontrol edin.

  3. latif said

    msn me gönderin bunu yalvarırım

  4. ekrem said

    oleyyy öğrendim

  5. Şahin Polat said

    Allah Razı olsun. çok güzel bir resimli anlatım.Senede 2 defa tabiki unutuluyor.Bilgileri tazelemekte yarar var.Tekrar tekrar allah razı olsun hazırlayanlardan.

  6. dersarsivi said

    teşekkürler paylaşım için…

  7. Mehmet Eke said

    Allah Razı olsun…

  8. ferhat said

    teşekkürler Allah razı olsun çok faydalı bilgiler

Yorum bırakın