بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

HÜSEYİN KUMAŞ – VAAZ – RAMAZAN ve ŞAKIKI BELHİ.

Posted by Site - Yönetici Ekim 6, 2008

HÜSEYİN KUMAŞ – VAAZ – RAMAZAN ve ŞAKIKI BELHİ.

Degerli ziyaretcilerimiz, Sizlere cok eskiden Teyp kasetlerine cekilmis ve o kasetlerden bilgisayara aktarmis oldugum bazi ” VAAZ ” lari sunmaya calisiyorum, Bu vaazlari kasetcilerde ve diger yerlerde kesinlikle bulamazsiniz, kiymetini bilen bilir, bilmeyene birsey diyemeyiz.Bu vaaz yaklasik 2 saat kadardir, ama dinledikce dinlersiniz, sabirla ve sakin bir ortamda dinleyin, Hepinize tesekkur ederim.

9 Yanıt to “HÜSEYİN KUMAŞ – VAAZ – RAMAZAN ve ŞAKIKI BELHİ.”

  1. RECAİ said

    çok sağolun ben antalyadan yazıyorum..bu hoca efendiyi istanbulda çok aradım kasetlerini
    bulamadım..tektar tşk ederiz..

  2. HUSEYIN said

    SELAMUNALEYKUM KARDESIM. KIYMET BILINMEZMI HIC. BEN YENI GORUYORUM. YOKMU DAHA YOKMU DAHA DIYE KALP ATISLARIM ARTIYOR. LUTFEN GEREK SEYFETTIN ABIYE AIT, GEREK HUSEYIN KUMAS ABIYE AIT DAHA ELINDE NE VARSA ESIRGEME BIZDEN. ALLAH ASKINA DEVAM ET. KOLAY GELSIN.

  3. Hocam Allah razi olsun, ismail sanli abinin de muhtesem bir vaazi ve yine seyfettin abiye ait birkac adet vaaz daha var,øzellikle KIYAMET hakkinda ki vaazini dinledikce aglarim,tuylerim diken diken olur, insaallah onlari da zamanla sizlere sunacagim.

  4. hasan uzun said

    Emeği geçen kardeşimizden Allah razı olsun.Hocamızı Samsunda hizmet ederken bir kaç kez dinlemek nasip olmuştu.O eski güzel günlere götürdünüz.Allah razı olsun.

  5. orhan said

    sizlere nekadar teşekkür etsem az ALLAH razi ve memnun olsun

  6. mesut said

    allah razı olsun..ismail şanlı abinin varsa bekiyorum…şimdiden teşekkürler.

  7. ahmet said

    Allah razı olsun çok iyi bir hizmet kaç zamandır böyle hamiyetli, bilen bir insan çıksada bu manevi değerleri, yadigarları ümmeti muhammedin istifadesine sunsa ne büyük hizmet olur düşüncesindeydim.Allah gayretinizi cennet ve cemallulahı ile mükafatlandırsın amin. slm ve dua ile…

  8. zuhal said

    sohbet harika ALLAH amel edebilmeyi nasip eylesin bu sohbeti bizelere ulaştıran kardeşlerimizden MEVLA razi memnun olsun.

  9. mehmet hoca said

    hocam video açmiyor site bozuk galiba

    Vaazlar siteden kaldirildi,

Bir Cevap Yazın

 
