بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

Timurtas Ucar – VAAZ – Konu : Ateizm.

Posted by Site - Yönetici Ekim 12, 2008

Ateizm – Vaaz – Timurtas ( Hoca ) Ucar

34 Yanıt to “Timurtas Ucar – VAAZ – Konu : Ateizm.”

  1. varol said

    merhum muhterem hocamin vaazlariyla büyüdüm ALLAH ONDAN RAZI OLSUN RABBİM AHİRETTE BERABER OLMAK NASİP ETSİN

  2. ebuzer said

    ALLAH ondan razı oda allahtan razı
    herkese nasip olsun onun gibi bir hoca kolay gelmez

  3. muhammet balci said

    allah razi olsan bu sitei yapanlardan çok iyi bir hizmet

  4. ASİYE said

    Sizin gibi insanlar bizim başımızın tacı…

    içim yandı bu güzel alimi dinlerken
    ALLAH başımızdan eksik etmesin inşallah
    hem kendilerini hem de eserlerini
    AMİN…

  5. mihvan said

    s.a.

    merhum hocamdan allah razı olsun inş.
    mekanı cennet olsun.
    allah kusurlarını affetsin.

  6. babacan said

    azına sağlık hocam allah senden razı olsun mekanın cetnet olsun

  7. fuat said

    Ağzından bal damlıyor hocanın allah mekanını cennet etsin

  8. Hüseyin Aksoy said

    Değerli hocama ALLAH’dan rahmet diliyorum.Rahmetli hocamı almanyada Dortmund şehrinde 1982 yılında tanıdım. o yıllarda ben 15 yaşında idim o gün bügün hocamı unutamadım unutmakta mumkun degil dostlar. onun gibi birisi daha gelmez bu yalan dunyaya. Hakkında bildigim kadarıyla bu dunyası çok çileli geçmiş inşallah ebedi alemde erer mekanı cennet olsun biz günahkar kardeşlerine şefatcı olurlar inşallah…

  9. veli avcı said

    merhum hacama allahdan rahmetdiliyorum,hocamızı ipretledinliyoruz doyamıyoruz allah ondanrazıolsun cennette bizleride onlara komşueylesin selamunaleyküm.

  10. abdulsamed büyük said

    allah razı olsun hocam.yarabbi islama fırsat ver,yarabbi islama imkan ver,yarabbi islama zafer ver yarabbi.

  11. SİNAN said

    timurtaş hocamın vaazleriyle büyüdüm yaklaşık 25 yıl önce tanıdım hocamı hala dinliyom ve dinlemekten zevk alıyom.allah mekanını cennet etsin harbi delikanlı hoca ve site yönetiminde tüm emeği geçenlerden allah razı olsun

  12. SİNAN said

    yanlız biz insanlara biraz da hocam adına kırgınım.neden diyeceksiniz.hocam rahmetli sadece bir gazetenin köşesinde küçük bir makaleyle timurtaş hoca rahmetli oldu yazıldı.birde popçu yada zengin birisi içki içip kaza yapıp ölseydi televizyonlar hergün bas bas bağırırdı.işte biz insanlar bazı değeerleri kaybettik den sonra anlıyoz.

  13. harun said

    arkadaşlar izleyelim lütfen

  14. meral yüksel said

    Rabbim timurtaş hocamızın mekanını cennet eylesin inşallah..bizimde onunla beraber olmamızı nasip etsin inşallah..keşke şimdiki hocalarda onun gibi olabilse onun kadar yürekli ve cesur konuşabilseler..timurtaş hocamız ilk ve sondu bence şimdi onun gibi hoca bulmamız çok zor…keşke daha önce tanısaymışım ve onu görme imkanım olabilseymiş keşke bu yüzden çok üzgünüm 😦 mezarını sık sık ziyarete gideceğim inşallah…

  15. Beytullah Keyvan said

    MEVLAM TÜM İSLAM ALEMİNİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN ŞU ZOR ZAMANLARDA HERKESE SABIR VERSİN KENDİNE KUL RESULÜNE ÜMMET EYLESİN

  16. b.salih teymur said

    günümüzde böyle alim hocalar kalmadı hocamın makamı cennet olsun cenabı allah bizleride şefaatinden nail eylesin nur içnde yat hocam

  17. enver said

    allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun insallah merhum hocam dünyata cok cekti günahlarına kefaret olur ben onu dinledikce mest oluyorum ama vaz denince timur tas hoca gelir simdiki hocalar dinlesin ve feyz alsın

  18. yunus said

    allahu ekber ya hocam size muhtacız türkiye muhtac zihinlrimizi karıştırıyolar medetttttttttttttt size yetişin bize

  19. veysel ayyıldız said

    benim dünya da dinledigim en süper vaaz hocası timur taş hoca dır

    allah c.c ondan razı olsun

  20. kazimbekir said

    timur hocadan allah razı olsun allahın selamı onun üzerine olsun amin

  21. halil elitaş said

    ALLAH RAZI OLSUN TİMURTAŞ HOCADAN DİNLEMEYE DEVAM EDELİM LÜTFEN

  22. halil elitaş said

    MEVLAM TÜM İSLAM ALEMİNİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN ŞU ZOR ZAMANLARDA HERKESE SABIR VERSİN KENDİNE KUL RESULÜNE ÜMMET EYLESİN ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN

  23. evet gerçekten bende timurtaş hocanın sevdalısıyım “yeryüzünde fitne kalkıncaya kadar ve din allahın oluncaya kadar savaşın” mealindeki ayeti kerimeyi okuyarak yaptığı vaazı yayınlarsanız sevinirim bütün islam ümmeti kardeşlerimin gözlerinden öpüyorum

  24. omar said

    hocaefendiden Allah razı olsun çok güzel vaaz ediyor fakat birşeye dikkat ettim de fazla bi çözüm sunmuyor. özellikle de söylediği şu söz”bu memleketin sonu vallahi iyi değil ”şeklindeki sözü pek uygun değil .inş her şey çok güzel olacak dünyayı yönetecek yeni Fatihler ülkemizden çıkacak inş.

  25. mithat said

    allah gani gani rahmet eylesin cenabı allah böyel hocalarımızın eksigini götermesin amin

  26. ömer said

    benim yaşım 35 bende merhum hocamızın vaazlarıyla büyüdüm. allah ona rahmet eylesin. kardeşlerim merhum hocamızın kabri merkez efendidedir hocamızın kabrini fırsat buldukça ziyaret edelim inşaallah…

  27. sedat kuruoglu said

    Ben senden razı oldum ALLAH DA senden razı olsun.diyanetden senin gibi bir hoca çıkmadı saygıdeger hocam seni dinledikçe özüme sözüme dönüyorum,şükrediyorum,ALLAH senin gibi hoca efendileri başımızdan eksik etmesin ŞU ZAMANIN HOCALARIN HEPSİ SİSTEMİN HOCALARI ALLAH ISLAH ETSİN

  28. şemsettin said

    allah razı olsun

  29. musa İPEKÇİOĞULLARI(BURSA) said

    timurtas hocam bıze gelmıstı o zaman 12 yasındaydım cok guzel dugunde sohbet etmıstı cok etkılenmıstım onun hala etkısı devaö ediyor onu dinledıkce aglıyorum onu göruntusu göz önumden gıtmıyor rabbım onu cennetle mujdelesı artık bu dunyada öyle hoca cesur,korkamadan sohbet hoca bulmazsınız hocanın sohbetlerını cok dınleyelım ve dınketelım cd oalrak cogatalım arkadaslar.

  30. EKREM ALTINIŞIK said

    LÜTFEN HERKESTEN RİÇA EDİYORUM TİMURTAŞ HOCAMIZIN RUHUNA EL FATİHA fatiha okuyalım allah razı olsun cümlemizden……sevgili hocam ALLAH size milyonlarca defa rahmet eylesin mekanınız nurla dolsun sizi sevgi ve saygıyla anıyorum ve özlüyorum ALLAH C.C sizi HZ.MUHAMMED S.A.S KOMŞU YAPSIN ..EKREM ALTINIŞIK

  31. mustafa ali dede said

    allah timurtaş hocamdan razı olsun gerçek bir musluman allah her kese onun anlattıklarına yaşamak her kese nasib etsin

  32. ali kaya said

    şimdiki hocalar,biraz timurtaş hocayı dinlesinler.ürkek değil erkek gibi vaaz yapsınlar.allah mekanını cennet etsin.

  33. ali kaya said

    arkadaşlar,timurtaş hocanın bir vaazını dinlemiştim.yanılmıyorsam 1985 yılları idi .babam almıştı plak kasetti.o eski vaazlarını nasıl dinleyebilirim bilen varsa lütfen yazsın.idris peygamberin azrail canını nasıl aldığını anlatan bir vaazdı .20 yıldır unutamadım.kaset bozuldu.şimdi o eski vaazlara ulaamıyorum.nerden dinleyebilirim bilen allah rızası için yardımcı olsun.selam ve dua ile

  34. Nevaf said

    Allah mekanını cennet etsin hocam benim bu dünyada görmek nasip olmadı ahirete sizi görmek nasip olur inşallah.

Bir Cevap Yazın

 
