بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

DOYAMADIM MUHAMMED`E (Ali Ercan)

Posted by Site - Yönetici Ocak 21, 2009

DOYAMADIM MUHAMMED`E  (Ali  Ercan)

15 Yanıt to “DOYAMADIM MUHAMMED`E (Ali Ercan)”

  1. ali özentürk said

    alah sizledenrazı olsun ne güzel bir ilahi ezbye girdim feyiz aldım doyamadım

  2. salih said

    selamaleyküm değerli site yöneticileri öncelikle bu güzel çalışmalarınızdan dolayıteşekkür ediyor ve Allah razı olsun diyorum.ali ercan yıllardan beri dinlediğim saygıdeğer bir şahsiyettir.Allah ondan razı olsun.bu bölümdekiilahi ve kasideleri çok güzel ve içten.çok beğeniyorum.

  3. ferruh özyalvanç said

    öncelikle bütün müslümamanlara selamın aleyküm çokgüzelbir çalışma olmuş inşallah birgün ALLAH*U TEALA NASİP EDER BİZLERE OGÜZEL MUKADDİS TOPRAKLARI ALLAHA EMANET OLUN MÜSLÜMANLAR

  4. ayşe said

    çok güzel.etkilenmemek elde değil..

  5. idil said

    ali ercanin ilahileri dini flimleri cok begeniyorum saygilar

  6. eyüp taşkın said

    ALİ ERCAN BEYİ ÇOK BEGENİYORUM KENDİSİNDEN ALLAHRAZI OLSUN CENABI ALLAHTAN SAGLIKLI UZUN ÖMÜRLER NİYAZ EDERİM

  7. çok güzel bi site ya yapandan allah razı olsun ne güzle söylüyo insan rahatlıyo valla alahına gurban oluyum ben bu adamın

  8. ahmet said

    çocukluktanberi ali ercanabiyisaygı iledinliyorum.allahcc ondan veonlar gibi müslümanlardan razı olsun.

  9. Adem said

    selamunaleykum ben ali ercani seven bir kisiydim ama gecen berat tvyi actim ali ercan orda reklami ilahi gibi soyluyor bende sandimki ilahi megerse reklammis neden boyle bi reklam yapmis anlamadim kiniyorum.

  10. fatma nur said

    çok güzel bende ilahiyi ezberliyemiyorum ama inanki çok güzal allah razı olsun

  11. fatma nur said

    süpersin sana bayıldım

  12. cemil ALAY said

    peygamber efendimizi bu itikatle seve bilmeyi biz ümmeti muhammet evlatlarına dost larının yüzü suyu hürmetine nasib eyle ya rabbi amin zatının sıfatının esmasının efalinin hudutsuzluğunca şükürler olsun yarabbi amin

  13. cemil alay said

    dinledikçe kul kabre imtıhana kendini hazırlamaya gayreti fazlalaşıyor peygamper efendimizi her lisan sahibi methu sena edemez müsade edilenler hakkı ile teslim olan ümmeti muhammet s a v ümmeti telaffuz edebilir hazreti ustazımız suleyman efendi hazretleri öyle buyurmaktadır yarabbi dostlarının yüzü suyu hürmetine biz ümmeti muhammet s a v ümmetini af feyle amin gadabına uğramaktan muhafaza eyle ya rabbi amin

  14. ay blog said

    böyle bir güzel video paylaşımı için teşekkürler
    saygılar

  15. S.a ali ercanin ilahileri dini flimleri cok begeniyorum cokda sevıyorum

Bir Cevap Yazın

 
