بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

Batmayan Güneş Abdülkadir Geylani Hazretleri – Dini Film

Posted by Site - Yönetici Ocak 24, 2009

Batmayan Güneş Abdülkadir Geylani Hazretleri – Dini Film

 

BATMAYAN GÜNEŞ  – CD – 1

BATMAYAN GÜNEŞ  – CD – 2

3 Yanıt to “Batmayan Güneş Abdülkadir Geylani Hazretleri – Dini Film”

  1. essellamı aleykum tek kelimeyle mükelbel butün arkadaşlara tavsiye ederim mutlaka seyredin emeği geçen herkese allah razı olsun allah yar ve yardımcımız olsun….

  2. şair mustafa said

    öncelikle ben bu filmi cok seviyorodum ve geylani hazretlerini iyi ytanımak isiyoroum ve sizin vesilwnizile tanıdım ve cok sevdim inisan pdeygamberlerini ve ewliyalrarını veya sahabelerini tanıgı zamn daha cok sever onlalrı ama bizim kalbimiz kirlieimisd dsootum ama geylani hz sayesinide kalbim temizlelnid cok tşk ederim size

  3. Ismail said

    hi…do u have the vcd or dvd of the movei batmayan gunes

Bir Cevap Yazın

 
