بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

Mirac – VAAZ – Seyfettin Alkan – www.ilahi.wordpress.com

Posted by Site - Yönetici Haziran 3, 2009

Mirac – VAAZ – Seyfettin Alkan – http://www.ilahi.wordpress.com

Vodpod videoları artık kullanılamıyor. 

9 Yanıt to “Mirac – VAAZ – Seyfettin Alkan – www.ilahi.wordpress.com”

  1. Video İçin Teşekkürler

  2. Abdullah said

    s.a ben imam gazali hz videolarını indirdim imamı rabbani ve bunun gibi büyük zatların, ayrıca hoşumuza giden vaaz,belgesel,
    film vs. bunları indirsek sadece dinlemek ve dinletmek Allah rızası için bu videolarda emekleri geçenlerin videoyu kuranların ve bu siteyi kuran kişilerin hakkını yemiş olurmuyuz izin varmı
    selamu aleykum

  3. ABDULLAH said

    s.a ben video indirme ile ilgili yazı yazmıştım size cevap verebilirmisiniz size zahmet s.a

  4. Abdullah kardeşim. buraya bakınız . https://ilahi.wordpress.com/nasil-video-indirilir/

  5. ABDULLAH said

    s.a kardeşim kusura bakma ben 3.sıradaki yazının cevabını almak istiyorum sitedeki videoları indirsek hak geçermi indirme nasıl oluyor onu sormadım s.a

  6. A.selam Abdullah bey. Bizim tarafımızdan hak olmaz. Başka hakkı olan olurmu onu bilemem. Hakkımız varsa ( ki yoktur ) helal olsun.

  7. Çok güzel blog tşkler

  8. Husrev said

    Esselamu aleykum

    Oncelikle boyle guzel bir site icin size cok tesekur ederim. Bu kadar guzel bereketli sohbetler icinde Allah razi olsun
    boyle bir zahmeti katlanmissiniz acaba busohbetlerin yapilis tarihlerinede yazarmisniz.
    Allah kolaylik versin

  9. 3d oyunlar said

    paylaşımlarınız hakkaten iç açıcı arkadaşlar, başarılı bi çalışmalar oluyor tebrikler..

Bir Cevap Yazın

 
