بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

İLAHİ – Bana Rahmeyle Allahım – Seyfi Gündoğan

Posted by Site - Yönetici Ağustos 23, 2010

İLAHİ – Bana Rahmeyle Allahım – Seyfi Gündoğan

 

5 Yanıt to “İLAHİ – Bana Rahmeyle Allahım – Seyfi Gündoğan”

  1. delikanlı said

    acaba söyleyen kim?

  2. Delikanli, Bu ilahi yaklasik 35-40 senelik yani uzun zaman ønce søylenmis kim oldugunu bende bilemedim, arsivlerde arastirirken buldum ve sizler ile paylasayim dedim.

  3. delikanlı said

    çok teşekkür ederim. emeğinize sağlık. şahsen siteden çok istifade ediyorum. acaba seyfi gündoğan abinin kayıtlarından elinizde hiç yokmu? veya ulaşma imkanı..

  4. EZEL2 said

    İlahi – Rahmeyle Allahım kim söylemiş ve devamı yokmu sayın yönetici

    lütfeeeeennnnn…

  5. Ezel2 . Malesef bu ilahinin devami yok,

Bir Cevap Yazın

 
