بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

YILBAŞI FELAKETİ – VAAZ – TİMUR TAŞ HOCA

Posted by Site - Yönetici Kasım 26, 2009

YILBAŞI FELAKETİ – VAAZ – TİMUR TAŞ HOCA

17 Yanıt to “YILBAŞI FELAKETİ – VAAZ – TİMUR TAŞ HOCA”

  1. yasin KARABACAK. said

    hocam ağzınıza sağlık ALLAHrazıolsun sizlerden ve sizingibi lerden ALLAH yar ve yardımcınız olsun.

  2. abidin maden said

    allah ömrünü uzatsın ah-llah razı olsun hocom bende cok kasedi var allaha emanet ol

  3. ahmet kepir said

    mekanın cennet olsun bizim aile sizi cok seviyor hep dinliyoruz allah sen den razı olsun

  4. METIN OKTAY said

    ne muhtesem bir ISLAM anlatimi ALLAH IM. AKIL VE MANTIGI ZORA SOKAN BIR YOLCULUK. SU TIMURTAS UCAR A ALLAH RAHMET ETSIN .

  5. yılmaz said

    kendisini cok sevdiğim bir haca efendi onun gibi insanlara çok ihdiyacımız var bu sitedede ğördüm inan çok sevindim bu sitelerde bütün vaizlerin yayınlarsanız çok daha iyi olur allah gani gani rahmet eylesin…

  6. endam said

    merhabalar ben bir sene oldu musluman olduğum allah hın izniyle allahın emriylen işallah butun zorlukları gecicem ve allahtan beni islah etmesi için dualarınızı bekliyorum allah hepimizin gunahlarını ve bizi ihsan eylesin amin diyen tüm müslüman kardeşlerimden allah binkere razı olsun allah sizinlen olsun amin bana biraz bilgi vermenizi talep ediyorum allah için bana iyi ve kotuleri soleyin mail adresimi yazsım orya timurtaş hocamıda dha yeni gordum ama yandım ona aşık olsum onun allah aşkıan aşık olsum

  7. Kerim AKSOY said

    Muhterem Hocamdan Allah razı olsun. Bizim maneviyatımızın yükselmesinde büyük payı vardır. Allah sayılarını artırsın. Her vaazında olduğu gibi yılbaşı kutlama konusunda da hayatımıza yön verici sohbetlerinden de istifade ettik.

  8. ferdı bülbül said

    degerli hocam makamınız cennet olsun rabbimiz sayılarınızı artırsın bana öyle geliyorki sizi en cok ahirette fatih sultan mehmed hz leri kucaklayacak onun fet ettigi bu makamda dansöz oynatanları hatırlatan sizdiniz ve bize günde 5 vakit namaz kılmayanların allahla hicbir alakası yokturu hatırlatandınız eymüslümanım diyenler 5vakitnamaz yoksa cennette yoktur unutulmasın birmüslümanı hiristiyandan yahudiden ayıran nedir bu suallerin cevabınıveremiyorsanız islamdan sayılmazsınızdiyor allah teala namaz namaz namaz yoksa film sonu hüsrandır ferdi bülbül

  9. sedat akın said

    hocam senden allah razı olsun mekanın cennet olsun bızı ıslam alesıne bahlayıp bu kafırlerden uzak tutudugun ıcın allah senden razı olsun ganı ganı ganı rahmet eylesın

  10. ali aydar said

    allahım seni cennetine koysun hocam hayatımda gördügüm en cesaretli insansın bee

  11. surgun said

    Senden allahh razıı olsunn hocamm teskurlerr sana ve senın gibii hocalarmın hepsınden allah razıı olsunnn sizlerin sayesınde ayakta duruozzz….

  12. mekanın cennet olsun seni tv ekranlarına çıkartmayan bu vebaldan kurtulamayacak inşallah vaazların bizlere karanlık olan yarınlarımızı aydınlatan sönmeyen bir ışıktır mekanın cennet resulullah s.a.v.komşun olsun amin.

  13. AZMİ said

    slm bayramınız mubarek olsun kardeslerim allahım geregini yerine getiren mükmünlerden eylesin AMİN

  14. orhan said

    hocam mekanın cennet olsun.daha çok timurtaş uçarın viseolarını istiyoruz

  15. salih güler said

    timurtaş hocaya allahtan rahmetimi niyaz ediyorum rabbim kıyamet sabahına kadar rahmet eylesin amin

  16. hülya can said

    allah mekanını cennet eylesin.beni vaazlarını dinlediğimde ağlatan tek hoca.allah razı olsun.

  17. ilhami olcay said

    ÇOK TEŞEKKÜRLER!!! HOCAM AĞZINIZA SAĞLIK!!!

Yorum bırakın