بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

ÖLÜM ve AHİRET – VAAZ – TİMURTAŞ HOCA

Posted by Site - Yönetici Ekim 31, 2010

ÖLÜM ve AHİRET – VAAZ – TİMURTAŞ HOCA

12 Yanıt to “ÖLÜM ve AHİRET – VAAZ – TİMURTAŞ HOCA”

  1. burak said

    Allah razı olsun

  2. sami said

    bu vaazı kim veriyor bana yardımcı olurmusunuz indirmek isityorum timurtaş haca ile arama yapıuyorum bu vaaz cıkmıyor

  3. hasan karaca said

    YARABBİM PEYGAMBER EFENDİMİZ HZ. MUHAMMED (SAV) ÜMMETİNİ HER İKİ CİHANDA DA YÜZÜNÜ VE KALBİNİ AK EYLE AMİN.

  4. zeynep said

    hocam allahın emriile ölüm gonca gül zeynebimede yakıştı mekenı peygamber torunları ile olsun diliyorum.

  5. hüseyin said

    selamun aleykum kardeşler bende hocamızın vaazini açmak istiyorum ama giremiyorum neden acaba yardımcı olursanız sevinirim

  6. Ben tarık said

    Merhaba ben şu anda yurt dışındayım ben de indireniyerum vaaz ları neden acaba bana da yardım edin

  7. ben hayrettin,hollandadan,allah emegi gecen herkesden razi olsun,allah merhum hocamizdan razi olsun

  8. ALLAH RAZI OLSUN AGZINA SAGLIK EFENDİM

  9. sedat altunoğlu.hocamızın sağ iken vazzlarını çok dinledim.şimdide vaazını dinlemekdetim.mekanı cennet olsun..hocamısın dinlemek bize çok heyacan veriyor. saygılarımla sevgilerinmle. selamlıyorum .allahın selamı bu mesajı okuyanın üstnde olsun.esselamun aleykum.

  10. Canım hocam seviyoruz çok saygi duyuyoruz said

    Canım hocam

  11. ali said

    aziz hoca bu vaazı veren

  12. murat said

    BU SOHBETİ VEREN AZİZ KUTLUAY HoCA ALLAH RAZI OLSUN

Yorum bırakın