بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Kur`an – Dini Fİilmler – Belgeseller – İlahiler

  • SİTE İÇİNDE ARA

  • Saat

    <<<<<<<<>>>>>>>>
    Bookmark and Share
    <<<<<<<<>>>>>>>>
  • EN COK TIKLANANLAR

    <<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> <<<<<<<<>>>>>>>> Kabeden Canlı yayın izle <<<<<<<<>>>>>>>> Medine`den Canlı yayın izle
  • Popüler Yazılar

  • Son Yazılar

  • Arşivler

  • <<<<>>>>

İbretlik Görüntüler(Nesneye Yansıyan Arapça ALLAH Lafzı)

Posted by Site - Yönetici Mart 13, 2008

İbretlik Görüntüler(Nesneye Yansıyan Arapça ALLAH Lafzı)

29 Yanıt to “İbretlik Görüntüler(Nesneye Yansıyan Arapça ALLAH Lafzı)”

  1. duygu said

    çok güzel

  2. zeynep said

    allah razı olsunnn kardeşim senden keşke herkes böle olsa

  3. ugur said

    helal olsun be kardesım sızın gıbı ınsan lara cok guzel allah sızın gıbı dıne duskun lerı eksık etmesın

  4. EDA ADA said

    hiç bişey gözükmüyo

  5. oğuz said

    ya tek kelimeyle harika olmus

  6. EMİNE said

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ

  7. EMİNE said

    ya gerçekten çok güzel olmuş teşekkürler

  8. nursel said

    slm ben nursel
    bu gösterdiniz
    şeyler
    çok amaçok etkiliğci
    hemde ianalızmaz derecede neyse işallah allah bizim gibi müslümanları cente koysun………

  9. fizikçi said

    iyide ben bişey göremiyorumki

  10. yasemin said

    harukulade gormek isteyen gorur

  11. metin said

    cok guzel ibret verici

  12. derman said

    allah celle celalühü bizi kendi yolun dan saptırmasın cahiliyet devrine bison verelim allah için emeği geçen müslüman kardeşlerimize çok teşekkür eder allah yardımcımız olsun selametle inşallah allah bize ömür verdikçe bizde sizi desteklicez müslüman kardeşlerim

  13. mustafa said

    ne gözüküyor hiç bir şey

  14. mesut said

    benim sol elimde yani damarımda allah lafzı var ve allaha çok şükür bana mucizelerinide gösterdi bence benden başka kimse bu mucizeyi görmediğine inanıyorum allah lafzına gelince bana göre allah lafzını çoğu insana gösterdim bazıları göremediler bazıları ibret aldılar ama ben kötü bir şüpheye kapıldım bendeki allah lafzı cennetlik ve cehennemlik olanları göstermiyormu tabii sizin de yorumlarınız da gerekir selametle.

  15. yasemin said

    ben bısey goremedım allah aalh

  16. yasemin said

    yanılıyosam lutfen kızmasın kımse bırsey yokkı:'(

  17. Yasemin, Turkiye de youtube ye giris yasagi var, belki o yasaktan dolayi izleyemiyorsunuzdur, ben videoya baktim bir problem yok.

  18. Yakup Akyasan said

    Kral Çıplak

  19. eren said

    siz delimisiniz hiçbirşey yok . bi de ibretlik görüntüler diyosunuz bomboş sayfanın neresi ibretlikmiş atmayın ya bukadarına da pessssssssss

  20. ALEYNA said

    selamün aleyküm

    dağlar taşlar ağaçlar bitkiler hayvanlar
    yüce ALLAH’ın c.c ismini zikrederken
    her daim. Ne yazık ki bazı kalbi körleşmiş nankör insanlar pes diyebilme
    cüretinde bulunuyorlar.

  21. fazıl said

    cok güzel olmuş elinize sağlık

  22. SERDAN said

    BEN 20 YASINDAYIM BOYLE ŞEYLER GÖRMEDİM HAZIRLAYANA TEŞŞEKKÜR EDERİM…

  23. süleyman said

    Emegi gecen arkadaslar ellerinize saglik,lakin yorum yapan arkadaslarin yazilarini okudumda Aleyna kardesimizden haric diger Allah c.cnün ismini yazan arkadaslar malesef a harfini nedense kücük yazmislar pes dogrusu.Lütfen Türkce imla kurallarina dikkat edelim,saygilar özde

  24. kübra said

    RABBİM herkeze guzellıklernı gormey nasip etsın inşaallah

  25. yılmaz said

    rabbim herkese güzelliklerini nasip eylesın allah razı olsun sızden arkadaslar

  26. lale said

    az resim varmış ben ce çoğaltsınlar canımmmm

  27. hah said

    bunları toplarken
    inekteki dünya haritası fotoshop olduğunu anlayamadınmı arkadaş
    iyi bişey yapacam diye berbat etmişsin videoyu

  28. cemil alay said

    bu kadar güzel ilimleri görebilmeyi nasib eyledi mevlam şükürler olsun ya rabbi zatının sıfatının esmasının efalinin hudutsuzluğunca şükürler olsun yarabbi bizi dost larının dua sından mahrum bırakma ya rabbi amin

  29. volkan said

    harika arkadaşımm

Yorum bırakın